Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että kotini on hienompi kuin kenekään teistä.

Vierailija
20.12.2014 |

Olen vasta 22, ja asun mieheni kanssa asunnossa, joka saa lähes kaikkien suut loksahtamaan ja leuat tippumaan lattialle. 

Ja koska tätä ei ole suomalaisessa kulttuurissa sopivaa hehkuttaa livenä, hehkutan siis täällä. 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:49"]

Kerro nyt jotain. Millainen sisustus?

[/quote]

Asumme Helsingissä hienolla vanhalla arvoalueella. Rauhallinen sijainti, yli satavuotias arvokas talo. Erittäin tilava neliö. Remontoitu kauttaaltaan vuonna 2013. Alkuperäiset, ihanasti narisevat puulattiat, jotka lakattu valkoisiksi. Moderni, tyylikäs keittiö. Leveät ikkunalaudat. 
[/quote]

Mitä ihanaa on rikkinäisessä lattiassa? Itse tykkään ehjästä.

Vierailija
22/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hienompi. Mutta ei rakkaampi kuin omani ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Asumme Helsingissä hienolla vanhalla arvoalueella. Rauhallinen sijainti, yli satavuotias arvokas talo. Erittäin tilava neliö. Remontoitu kauttaaltaan vuonna 2013. Alkuperäiset, ihanasti narisevat puulattiat, jotka lakattu valkoisiksi. Moderni, tyylikäs keittiö. Leveät ikkunalaudat. 
[/quote]

[/quote]

Ja ps. Valkoista lattiaa en koskaan huolisi kotiini. Lattian täytyy olla tummanvaalea.

Vierailija
24/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kakara olet, kun sanot, että väität noin täysin tietämättä näiden meidän "kenenkään" kodeista mitään!

Vierailija
25/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:58"]

Kuvauksesi kaltaisia asuntoja on koko kantakaupunki pullollaan. Mikä tuossa oli erikoista? Ootko maalta ja siksi ihmeissäsi?

[/quote]

Lisään listaan tyylikkään sisustuksen, upeat näköalat, saunan. Parin minuutin matka ydinkeskustaan. En ole kovin moneen vastaavaan törmännyt.

Vierailija
26/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveat ikkunalaudat kuulostavat ihanilta, valkoiseksi lakattua lattia ei niinkaan.

Millaisia tekstiileja olet kayttanyt sisustuksessa, erityisesti matot kiinnostavat.

Onko kodissasi taidetta, jos kylla, millaista?

Vierailija
27/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

Meillä asunto Lontoon Marylebonessa. Kaksi kerrosta, kolme mh ja kaksi kph. Rempattu, joten ei ole enää perinteisiä englantilaisen talon ongelmia. Rempattu just meidän makuun, valoisaa ja avaraa. Mun mielestä meidän kämppä voittaan teidän kämpän 100-0. Toisten mielestä ei. Nää on niitä mielipidekysymyksiä.

Vierailija
28/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotini on persoonallinen ja tunnelmaltaan ihana, seesteinen. Monet tykkäävät käydä luonani kylässä juuri tunnelman takia. Onnea ap:lle! Uusi asunto voi toki olla puitteiltaan upea mutta koti siitä tulee vasta elämisen kautta. Usein ihmisillä on kuin edustuskoti ja ne ovat tunnelmaltaan usein kliinisiä ja laitosmaisia.

Vierailija
29/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:58"]

Kuvauksesi kaltaisia asuntoja on koko kantakaupunki pullollaan. Mikä tuossa oli erikoista? Ootko maalta ja siksi ihmeissäsi?

[/quote]

Lisään listaan tyylikkään sisustuksen, upeat näköalat, saunan. Parin minuutin matka ydinkeskustaan. En ole kovin moneen vastaavaan törmännyt.

[/quote]

Anteeksi, onhan niitä oikeasti. Mutta tuskinpa täälläkään kovin monta. 

Vierailija
30/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kuuloista:) Munkin mielestä mulla on parempi koti kuin ikinä kellään oon nähny. Ei ole hieno, kallis tai erityisen hyvällä paikalla, mutta saatiin halvalla ja on saunat ja muut. Parasta tässä on kuitenkin se, että mun mielestä täällä on niin "harmoninen" sisustus(edelleen- ei hieno, ei kallis mutta yhteensopiva) että ihmettelen joka päivä kuinka mukavaa ja rauhoittavaa täällä on:)

Vierailija
31/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, älkää provosoituko. Hyvää iltaa!

Vierailija
32/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lattialämmitys joka huoneessa? Onko poreamme? Onko oma saunaosasto? Onko oma piha ja siellä huvimajat, allas ja autotallit? Jos nämä puuttuvat, monet tavalliset omakotitalot ovat paremmin varusteltuja. Monelle ei edes kerrostaloasunto kelpaa.

Vierailija
33/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko oot kyläillyt muiden kantakaupungissa asuvien kodeissa? Voisit itse yllättyä. Luuletko, että he asuvat siellä vanhoissa asunnoissaan samanlaisen sisustuksen kanssa kuin sukunne maalla?

Vierailija
34/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt sitten millainen se on?

Vierailija
35/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti. Kenen vaan koti on loistokkaampi kuin meillä. 11 vuotiaskin tuossa juuri tuumi, kun katteli kavereiden joulusisustuksia mun facebookissa. Se on kyllä totta. Me miehen kanssa ei olla sisustajia. Me ostetaan huonekaluja tarpeeseen, usein vielä kierrätyksestä ja ihan saman minkä näköisiä ovat, kunhan ovat mukavia.

Onneksi lapsilla on silmää, että niiden mukaan sitten ostellaan asioita.

Vierailija
36/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:03"]

Onko lattialämmitys joka huoneessa? Onko poreamme? Onko oma saunaosasto? Onko oma piha ja siellä huvimajat, allas ja autotallit? Jos nämä puuttuvat, monet tavalliset omakotitalot ovat paremmin varusteltuja. Monelle ei edes kerrostaloasunto kelpaa.

[/quote]

En ikinä haluaisi jättimäiseen, epäkäytännöliseen omakotitaloon jonnekin jumalanseläntaakse.

Vierailija
37/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja miehesi vaihtaa sut jonain päivänä toiseen. Sitten hän voi tulla tänne leuhkimaan upealla talolla. Miehenhän se on, eikö?

Vierailija
38/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinäpä malliesimerkki sivistymättömän juntin kommentista.

Vierailija
39/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaan taloon ei kuulu moderni keittiö.

Vierailija
40/85 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reilu 300 neliöinen suvun vanha perintötalo. 6 makuuhuonetta, 3 kylppäriä. 200 vuotta vanha, pikkuhiljaa rempattu. Sijaitsee keskellä ei mitään. Luultavasti sun mieleen ihan kauhea kauhukartano mutta meidän mielestä just ihana! Mielipidehommia nämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi