Olen saanut tuomion henkirikoksesta, kysyttävää?
Tuomio oli 10 vuotta, 4 kuukautta, josta ensikertalaisena istuin puolet.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:14"]Huomenta kaikille, en ole kyseisen linkin takana oleva henkilö. Olen huomattavattasti nuorempi ja asun useampi sata kilometriä kauempana.
Aamukahvi ja loskaiseen säähän aamulenkille.
[/quote]
Olet asperger ja keksit tämän provon.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 07:14"]
Huomenta kaikille, en ole kyseisen linkin takana oleva henkilö. Olen huomattavattasti nuorempi ja asun useampi sata kilometriä kauempana.
Aamukahvi ja loskaiseen säähän aamulenkille.
[/quote]
Miksi teit tuon aloituksen? Oletko kuitenkin hieman ylpeä teostasi...? Murhaaja.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:48"]Kysymyksiin miten, kuka ja milloin, en lähde tarkemmin vastaamaan.
Lyhyesti; olin väärässä paikassa väärään aikaan väärien ihmisten kanssa.
[/quote]
Kysyttävää? Ja kun kysytään, niin et vastaa. Minun silmissäni olet ihmissaastaa. Piste.
Oletko se hissukkamies, joka mustasukkaisuudessaan kaivoi vaimonsa sydämen ulos? Ja oikeudessa piirtelit fläppitaululle jännittäviä kuvioita.
Oliko sinulla vaikea peliriippuvuus?
Miksi? Kadutko? Ajatteletko asiaa usein? Tietääkö uudet tuttusi?
Täytyy sanoa, että pelkkä henkirikoksen suorittaminen ei tee ihmisestä kovin kiinnostavaa minulle. Jos se on ainut asia, minkä hänestä tiedän, pysyttelen kaukana. Voin kysyä asioita kivoiksi tietämiltäni ihmisiltä.
Jos saisit muuttaa aikaa taaksepäin niin tekisitkö teon uudestaan vai jättäisit tekemättä?
Kyllä kadun, jokaikinen päivä mietin miten iten saatoin tappaa ihmisen. Tuomion olen kärsinyt, mutta todellinen kärsimys on elää teon kanssa.
Uudet tutut eivät tiedä, koska niitä ei ole ja olen vankilassa olon jälkeen vältellyt ihmiskontakteja. Tuntuu siltä, etten ole valmis uusiin ihmmissuhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:41"]
Jos saisit muuttaa aikaa taaksepäin niin tekisitkö teon uudestaan vai jättäisit tekemättä?
[/quote]
Muuttaisin kaiken. Elämästäni on mennyt hukkaan istumani aika eli reilut 5 vuotta, mutta pahinta on se että että tappamaltani ihmiseltä on mennyt hukkaan koko elämä.
Joskus voisi kuvitella, että tappamisen oikeuttaa jokin asia, mutta se on väärin ajateltu. Sitä ei oikeuta mikään.
Millaista vankilassa oli? Oliko sinulla päihdetausta? Tapoitko yksin vai jonkun kanssa?
Kysymyksiin miten, kuka ja milloin, en lähde tarkemmin vastaamaan.
Lyhyesti; olin väärässä paikassa väärään aikaan väärien ihmisten kanssa.
Tuntuuko itsestäsi, ettet ollut teon aikana ihan täysissä järjissäsi vai teitkö sen kaikessa tietoisuudessasi ja ymmärsit koko ajan, että riistät toiselta hengen ja myös voit joutua siitä vankilaan ja kaikki saavat tietää?
Miten jäit kiinni?
Oletko naisenhakkaaja? Vai pieksetkö vain lapsia?
Tapoitko naisystäväsi jouluna?