Ihastuin tänään yhteen IT-asiakaspalvelijamieheen
Kävin hakemassa läppärin yhdestä käytettyjen tietokoneiden myymälästä ja minua vastaan tuli erittäin viehättävä nuori miesasiakaspalvelija. Nyt en saa häntä mielestäni.. Harmi, kun en saanut nimeä selville.
Käykö teille koskaan salamaihastumisia?
Kommentit (12)
Hyvin harvoin. Kesällä näin tosi seksikkään rakennusmiehen. Katsoimme hetken toisiamme, kun pyöräilin hänen ohi. Hänellä tavaroiden nostaminen keskeytyi hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin. Kesällä näin tosi seksikkään rakennusmiehen. Katsoimme hetken toisiamme, kun pyöräilin hänen ohi. Hänellä tavaroiden nostaminen keskeytyi hetkeksi.
Mulle ei ole tainnut koskaan käydä tuollaista. Toki joskus saattaa nähdä niin hyvännäköisen miehen että tulee vau-efekti, mutta yleensä se on vaan se lyhyt hetki. Tyyppi ei jää sen pidemmäksi aikaa mieleen.
Ei käy, oon hitaastilämpeävää sorttia ja täytyy olla tosi erikoinen ja tavallisuudesta poikkeava tyyppi että kiinnittäisin huomiota .
Nörtit on kyllä usein tosi söpöjä. Sellaisia pieniä hentoja ja vähän avuttomia, niin kuin koiranpennut. Suosittelen koiranpentua
Minusta tuntui, että sitä miestäkin pikkuisen ujostutti. Molemmat vähän oltiin awkward siinä tilanteessa kahden. Ihanan ystävällinen ja hymyilevä hän oli ja vilkutti vielä, kun lähdin. Aaaw miten saan nyt jatkettua elämääni! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei käy, oon hitaastilämpeävää sorttia ja täytyy olla tosi erikoinen ja tavallisuudesta poikkeava tyyppi että kiinnittäisin huomiota .
Nörtit on kyllä usein tosi söpöjä. Sellaisia pieniä hentoja ja vähän avuttomia, niin kuin koiranpennut. Suosittelen koiranpentua
Mistä amatsoninainen voisi löytää hennon it-nörttimiehen itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen. Oli aika hentoinen kun tutustuttiin. Amatsoninainen raahasi luolaansa lihapatojen ääreen. Ei ole hentoinen enää. Amatsoninainen hankki sitten myöhemmin sen koiranpennun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen. Oli aika hentoinen kun tutustuttiin. Amatsoninainen raahasi luolaansa lihapatojen ääreen. Ei ole hentoinen enää. Amatsoninainen hankki sitten myöhemmin sen koiranpennun
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysyny onko sinkku
Myöntääkö kukaan uskaltavansa tehdä näin? En itse ikinä uskaltaisi. Olen todella ujo!
Ap
Mikä kaupunki?