Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin tänään yhteen IT-asiakaspalvelijamieheen

Vierailija
19.10.2021 |

Kävin hakemassa läppärin yhdestä käytettyjen tietokoneiden myymälästä ja minua vastaan tuli erittäin viehättävä nuori miesasiakaspalvelija. Nyt en saa häntä mielestäni.. Harmi, kun en saanut nimeä selville.
Käykö teille koskaan salamaihastumisia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
2/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Kesällä näin tosi seksikkään rakennusmiehen. Katsoimme hetken toisiamme, kun pyöräilin hänen ohi. Hänellä tavaroiden nostaminen keskeytyi hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. :D

Ap

Vierailija
4/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin. Kesällä näin tosi seksikkään rakennusmiehen. Katsoimme hetken toisiamme, kun pyöräilin hänen ohi. Hänellä tavaroiden nostaminen keskeytyi hetkeksi.

Vierailija
5/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tainnut koskaan käydä tuollaista. Toki joskus saattaa nähdä niin hyvännäköisen miehen että tulee vau-efekti, mutta yleensä se on vaan se lyhyt hetki. Tyyppi ei jää sen pidemmäksi aikaa mieleen.

Vierailija
6/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy, oon hitaastilämpeävää sorttia ja täytyy olla tosi erikoinen ja tavallisuudesta poikkeava tyyppi että kiinnittäisin huomiota .

Nörtit on kyllä usein tosi söpöjä. Sellaisia pieniä hentoja ja vähän avuttomia, niin kuin koiranpennut. Suosittelen koiranpentua

Vierailija
7/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui, että sitä miestäkin pikkuisen ujostutti. Molemmat vähän oltiin awkward siinä tilanteessa kahden. Ihanan ystävällinen ja hymyilevä hän oli ja vilkutti vielä, kun lähdin. Aaaw miten saan nyt jatkettua elämääni! :)

Ap

Vierailija
8/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy, oon hitaastilämpeävää sorttia ja täytyy olla tosi erikoinen ja tavallisuudesta poikkeava tyyppi että kiinnittäisin huomiota .

Nörtit on kyllä usein tosi söpöjä. Sellaisia pieniä hentoja ja vähän avuttomia, niin kuin koiranpennut. Suosittelen koiranpentua

Mistä amatsoninainen voisi löytää hennon it-nörttimiehen itselleen?

Vierailija
9/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmoinen. Oli aika hentoinen  kun tutustuttiin. Amatsoninainen raahasi luolaansa lihapatojen ääreen.  Ei ole hentoinen enää. Amatsoninainen hankki sitten myöhemmin sen koiranpennun

Vierailija
10/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmoinen. Oli aika hentoinen  kun tutustuttiin. Amatsoninainen raahasi luolaansa lihapatojen ääreen.  Ei ole hentoinen enää. Amatsoninainen hankki sitten myöhemmin sen koiranpennun

Vierailija
11/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysyny onko sinkku

Vierailija
12/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysyny onko sinkku

Myöntääkö kukaan uskaltavansa tehdä näin? En itse ikinä uskaltaisi. Olen todella ujo!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme