Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiaton kaupan kassa

Vierailija
19.10.2021 |

Lähikauppa jossa yleensä myyjät tosi mukavia, kiva asioida. Tänään siellä oli uusi myyjä, joka oli jo kassalle saavuttuani aivan krpä otsassa. Ostan harvemmin ikärajavalvottuja tuotteita, jonka vuoksi en usein joudu näyttämään henkkareita. Tämä uusi myyjä kysyi henkkarit ja mukisematta näytin. Paperini olivat näköjään menneet vanhaksi. Myyjä raivolla repäisi paperit kädestäni ja tiuskaisi ettei myy ja läimäsi paperit takaisin käteeni. Ymmärrän, ettei voinut myydä vanhentuneilla papereilla, mutta asian olisi voinut sanoa kauniisti ja aiheuttamatta asiakkaalle noloa tilannetta. Toivottavasti kyseinen myyjä ei ole tullut jäädäkseen vaan oli vain tuuraaja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😤

Vierailija
2/6 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain ei vain ole luotu asiakaspalvelijoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain kauan aikaa postista paketteja vanhalla henkilökortilla, ennenkuin lopulta asia huomattiin. Eipä ketään tuntunut asia haittaavan missään vaiheessa eikä aiemmin hakemiani paketteja tultu hakemaan pois.

Vierailija
4/6 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain ei vain ole luotu asiakaspalvelijoiksi.

Tosiaan, samainen myyjä oli kyllä todella liioitellun ystävällinen edelläni olleelle miesasiakkaalle, alkoi höpötellä niitä näitä. Tiedä sitten mikä minussa näin nuorena naisena oli vikana. Ap

Vierailija
5/6 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hain kauan aikaa postista paketteja vanhalla henkilökortilla, ennenkuin lopulta asia huomattiin. Eipä ketään tuntunut asia haittaavan missään vaiheessa eikä aiemmin hakemiani paketteja tultu hakemaan pois.

Minäkin olen käyttänyt näitä samoja, vanhaksi menneitä henkkareita jo jonkin aikaa. Harvemmin pitää niitä näytellä, siksi en kai ollut huomannut että olivat menneet vanhaksi. Silloin harvoin kun joku niitä on kysynyt, ei ole voimassaoloa syynätty. Ap

Vierailija
6/6 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa antaa palautetta. Itse kirjoittaisin.