Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävällä uusi läheinen naispuolinen ystävä

Vierailija
18.12.2014 |

Eli siis, olemme olleet poikaystäväni kanssa lähes 10 vuotta yhdessä, mutta nyt olen vähän huolissani, kun poikaystävälleni on läheinen naispuolinen kolleega. Käyvät kahdestaan lounailla, töiden jälkeen drinkillä ja työporukalla ulkona. En usko, että heidän välillään on mitään sen enempää, mutta en tunne tätä naista ja he viettävät todella paljon aikaa yhdessä. Poikaystävä ei aina edes sano, että ovat menossa kahdestaan, myöhemmin tulee kuitenkin ilmi, että muita työporukkaan kuuluvia ei ollutkaan mukana. Vapaa-ajalla puhuvat myös esimerkiksi puhelimessa eivätkä todellakaan työasioista.

Onko outoa, että hänellä ei aiemmin ole ollut naispuolisia ystäviä, mutta nyt viettää tiiviisti aikaa tämän yhden naisen kanssa? Pitäisikö olla mustasukkainen? 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin kertoa että haiskahtaa vahvasti siltä että miehesi on ihastunut työkaveriisi. Ota kovaan puhutteluun ja pistä valitsemaan joko sinut shoppailu & drinkki kaverikseen tai hänet.

Vierailija
42/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, onko tämä nainen itse sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:16"]

Näin miehenä voin kertoa että haiskahtaa vahvasti siltä että miehesi on ihastunut työkaveriisi. Ota kovaan puhutteluun ja pistä valitsemaan joko sinut shoppailu & drinkki kaverikseen tai hänet.

[/quote]

*työkaveriinsa

Vierailija
44/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ehdottaisit miehellesi, että hän pyytäisi tämän uuden ystävänsä teille kahville? Jos ei suostu, niin on jotain hämärää.

Vierailija
45/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, onko tämä nainen itse sinkku?

[/quote]

Luulen, että on sinkku. 

Vierailija
46/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mutta vaikuttaako sitten siltä, että miehellä ei saisi olla kavereita, pelkästään parisuhde? Itselläni on paljon kavereita ja menoja, mutta toisaalta kaikki ystäväni ovat naispuolisia. 

Vierailija
47/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta riippuen ihmisistä... mutta eräässä tällaisessa tapauksessa jonka tiedän, ovat jopa päätyneet sänkyyn bileiden jälkeen. eli kavereita ovat, mutta viettävät paljon aikaa yhdessä. Selvitä mistä on kysymys ja onko nainen sinkku!  Työkaverinainen ei sinusta ja sinun tunteista välitä, saattavat jopa nauraa selkäsi takana sinulle!

Vierailija
48/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:22"]

Kuulostaa pahalta riippuen ihmisistä... mutta eräässä tällaisessa tapauksessa jonka tiedän, ovat jopa päätyneet sänkyyn bileiden jälkeen. eli kavereita ovat, mutta viettävät paljon aikaa yhdessä. Selvitä mistä on kysymys ja onko nainen sinkku!  Työkaverinainen ei sinusta ja sinun tunteista välitä, saattavat jopa nauraa selkäsi takana sinulle!

[/quote]

No tuollaisia kavereita ei kyllä saa mun poikaystävällä olla, että sänkyyn päätyvät!

Vierailija
49/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:16"]Näin miehenä voin kertoa että haiskahtaa vahvasti siltä että miehesi on ihastunut työkaveriisi. Ota kovaan puhutteluun ja pistä valitsemaan joko sinut shoppailu & drinkki kaverikseen tai hänet.
[/quote]

Minkä takia pitää aina heti ajatella pahinta.. Mun mielestä se että miehellä on uusi työkaveri jonka kanssa viettää aikaa JA kertoo siitä itse, ei kyllä kerro mistään ihmeellisestä. Totta kai miehelle kannattaa kertoa, että asia huolestuttaa mutta ap suosittelen nyt kuitenkin ottamaan ihan rauhassa, miehet ja naiset ajattelevat usein asioista aika eri tavalla :)

2

Vierailija
50/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin outoa, mutta ikävää jos aika menee vain kaverin kanssa oleskeluun. Varmaan alkuinnostuksen jälkeen se laantuu.

Vierailija
51/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nimittäin olen melko läheinen kollegani kanssa (olen siis nainen ja hän mies), enkä ole lainkaan hänestä kiinnostunut hänestä muussa kuin kaverimielessä. Meillä on kuitenkin samanlainen huumorintaju ja ihan mukavaa yhdessä. Olen rivien välistä ymmärtänyt, että hänen tyttöystävänsä on minusta mustasukkainen, vaikka todellakaan mitään syytä ei ole, sillä olen itsekin varattu. Eli kyllä voi hyvin olla läheinen työkaverin kanssa ilman, että siinä on mitään taka-ajatuksia kummallakaan.

Vierailija
52/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:26"]Itse nimittäin olen melko läheinen kollegani kanssa (olen siis nainen ja hän mies), enkä ole lainkaan hänestä kiinnostunut hänestä muussa kuin kaverimielessä. Meillä on kuitenkin samanlainen huumorintaju ja ihan mukavaa yhdessä. Olen rivien välistä ymmärtänyt, että hänen tyttöystävänsä on minusta mustasukkainen, vaikka todellakaan mitään syytä ei ole, sillä olen itsekin varattu. Eli kyllä voi hyvin olla läheinen työkaverin kanssa ilman, että siinä on mitään taka-ajatuksia kummallakaan.
[/quote]Tämä liittyi kysymykseeni siitä, onko nainen sinkku.

Vierailija
53/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:26"]

Itse nimittäin olen melko läheinen kollegani kanssa (olen siis nainen ja hän mies), enkä ole lainkaan hänestä kiinnostunut hänestä muussa kuin kaverimielessä. Meillä on kuitenkin samanlainen huumorintaju ja ihan mukavaa yhdessä. Olen rivien välistä ymmärtänyt, että hänen tyttöystävänsä on minusta mustasukkainen, vaikka todellakaan mitään syytä ei ole, sillä olen itsekin varattu. Eli kyllä voi hyvin olla läheinen työkaverin kanssa ilman, että siinä on mitään taka-ajatuksia kummallakaan.

[/quote]

No tilanne olisi varmaan oudompi, jos toinen on sinkku ja toisella on taka-ajatuksia ja toisella ei....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän