Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävällä uusi läheinen naispuolinen ystävä

Vierailija
18.12.2014 |

Eli siis, olemme olleet poikaystäväni kanssa lähes 10 vuotta yhdessä, mutta nyt olen vähän huolissani, kun poikaystävälleni on läheinen naispuolinen kolleega. Käyvät kahdestaan lounailla, töiden jälkeen drinkillä ja työporukalla ulkona. En usko, että heidän välillään on mitään sen enempää, mutta en tunne tätä naista ja he viettävät todella paljon aikaa yhdessä. Poikaystävä ei aina edes sano, että ovat menossa kahdestaan, myöhemmin tulee kuitenkin ilmi, että muita työporukkaan kuuluvia ei ollutkaan mukana. Vapaa-ajalla puhuvat myös esimerkiksi puhelimessa eivätkä todellakaan työasioista.

Onko outoa, että hänellä ei aiemmin ole ollut naispuolisia ystäviä, mutta nyt viettää tiiviisti aikaa tämän yhden naisen kanssa? Pitäisikö olla mustasukkainen? 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:26"]

Itse nimittäin olen melko läheinen kollegani kanssa (olen siis nainen ja hän mies), enkä ole lainkaan hänestä kiinnostunut hänestä muussa kuin kaverimielessä. Meillä on kuitenkin samanlainen huumorintaju ja ihan mukavaa yhdessä. Olen rivien välistä ymmärtänyt, että hänen tyttöystävänsä on minusta mustasukkainen, vaikka todellakaan mitään syytä ei ole, sillä olen itsekin varattu. Eli kyllä voi hyvin olla läheinen työkaverin kanssa ilman, että siinä on mitään taka-ajatuksia kummallakaan.

[/quote]

Minun eksäni jätti minut työkaverin vuoksi, molemmilla kyllä oli suhde silloin kun tapasivat. Naikkonen itse asiassa käytti eksääni olkapäänä jota vasten itkeä huonoa suhdettaan. Että ei se pelinpitoa todellakaan mahdottomaksi tee, jos molemmat seurustelevat tahoillaan.

Vierailija
22/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä moista katselisi. Tee stoppi ennenku mikään peli alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten niin naurettavan helppoa naamioida suhde/ihastus ystävyydeksi.

Älkää vaan naiset ja miehet naiivisti uskoko!

Vierailija
24/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:58"]

On outoa. Varaudu pahimpaan.

[/quote]

Pitäisikö pakata oma vai poikaystävän matkalaukku?
[/quote]kumpi omistaa asunnon?

Vierailija
25/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh tulipas yhtäkkiä paljon kommentteja siitä että ei hyvältä näytä... Joulun pyhien aikaan eivät varmaan nää kun ollaan eri kaupungeissa... 

Vierailija
26/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:58"] On outoa. Varaudu pahimpaan. [/quote]   Pitäisikö pakata oma vai poikaystävän matkalaukku? [/quote]kumpi omistaa asunnon?

[/quote]

Yhdessä on vuokrattu....

Vierailija
27/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että ystävyys voi syventyä helposti ja nopeasti muuksikin..

Vaikka he nyt vielä viettäisivätkin aikaa puhtaasti 'kaveripohjalta', voi meno vielä muuttua. Näissä uusissa ystävyyssuhteissa käy liian helposti sillä tavalla että toinen alkaa ihastua :(

Vierailija
28/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki välttely saattaa johtua myös siitä, että aihe on teillä kotona jo muuttunut hankalaksi. Eli poikkis pelkää että hermostut siitä lounaallakäynnistä ja siksi haluaa puhua siitä mahdollisimman vähän.

Vierailija
29/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:38"]

Toki välttely saattaa johtua myös siitä, että aihe on teillä kotona jo muuttunut hankalaksi. Eli poikkis pelkää että hermostut siitä lounaallakäynnistä ja siksi haluaa puhua siitä mahdollisimman vähän.

[/quote]

On kyllä alusta asti ollut vähäpuheinen. En ole edes voinut tehdä asiaa hankalaksi kun asiaa ei koskaan voi suoraan kertoa. 

Vierailija
30/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaako tämän naisen nimi s kirjaimella?

Vierailija
31/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:38"]

[/quote]

Tuo on ehkä tyhmintä mitä voi ihminen tehdä. "Salaan, koska en halua toisen luulevan mitään. Mutta aiheutan salaamisella juuri sen mitä yritän välttää." Tsiisus.

Sama kuin kaupassa koittaisi epäilyttävän näköisenä vältellä turvakameroita ja vartijoita, siksi etteivät ne vaan luule että varastin jotain. Sitten tuloksena viedäänkin käsikynkässä takahuoneeseen epäiltynä myymälävarkaudesta.

Vierailija
32/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:48"]

alkaako tämän naisen nimi s kirjaimella?

[/quote]

Ei ala. Enemmänkin näköjään samanlaisia tapauksia. 

Vierailija
33/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu joskus ja asiasta tuli ihan kamala kriisi meidän suhteeseen (salailun ym takia), nyt asia on jo selvä ja olemme yhdessä kuitenkin.

Suosittelen juttelemaan poikaystäväsi kanssa tästä, pyydä vaikka päästä mukaan heidän kanssaan. Jos pääset mukaan niin jutussa tuskin on mitään kummempaa :)

Vierailija
34/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:54"]

Mulla oli sama juttu joskus ja asiasta tuli ihan kamala kriisi meidän suhteeseen (salailun ym takia), nyt asia on jo selvä ja olemme yhdessä kuitenkin. Suosittelen juttelemaan poikaystäväsi kanssa tästä, pyydä vaikka päästä mukaan heidän kanssaan. Jos pääset mukaan niin jutussa tuskin on mitään kummempaa :)

[/quote]

Olen vain kerran ohimennen nähnyt tämän naisen, tuntuisi oudolta kutsua itseni mukaan.. Oliko poikaystävälläsi siis sutinaa / ihastuminen vai vaan ihan kaveripohjalta se toinen nainen?

Vierailija
35/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa.

Vierailija
37/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:58"]

[/quote]

Pitäisikö pakata oma vai poikaystävän matkalaukku?

Vierailija
38/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:54"]

Mulla oli sama juttu joskus ja asiasta tuli ihan kamala kriisi meidän suhteeseen (salailun ym takia), nyt asia on jo selvä ja olemme yhdessä kuitenkin. Suosittelen juttelemaan poikaystäväsi kanssa tästä, pyydä vaikka päästä mukaan heidän kanssaan. Jos pääset mukaan niin jutussa tuskin on mitään kummempaa :)

[/quote]

Olen vain kerran ohimennen nähnyt tämän naisen, tuntuisi oudolta kutsua itseni mukaan.. Oliko poikaystävälläsi siis sutinaa / ihastuminen vai vaan ihan kaveripohjalta se toinen nainen?
[/quote]

Kaveripohjalta oli. Meillä meni siihen aikaan aika huonosti ja hän on kertonut mulle, että he lähentyivät ja viettivät aikaa paljon yhdessä koska hänestä tuntui hyvältä saada huomiota toiselta naiselta. Ymmärrän tämän, koska suhteemme oli aika huonolla mallilla silloin, mutta arvostan ettei mieheni tehnyt kuitenkaan mitään kiellettyä. (vaikka joka kerta kun kerron tästä täällä saan hirveät haukut kun uskon, mutta onneksi tunnen itse mieheni parhaiten)

Ei kannata olla liian sinisilmäinen, mutta ei myöskään epäillä heti pahinta :) Keskustelemalla ymmärrätte molemmat varmasti toistenne fiilikset paremmin!

Vierailija
39/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:54"] Mulla oli sama juttu joskus ja asiasta tuli ihan kamala kriisi meidän suhteeseen (salailun ym takia), nyt asia on jo selvä ja olemme yhdessä kuitenkin. Suosittelen juttelemaan poikaystäväsi kanssa tästä, pyydä vaikka päästä mukaan heidän kanssaan. Jos pääset mukaan niin jutussa tuskin on mitään kummempaa :) [/quote]   Olen vain kerran ohimennen nähnyt tämän naisen, tuntuisi oudolta kutsua itseni mukaan.. Oliko poikaystävälläsi siis sutinaa / ihastuminen vai vaan ihan kaveripohjalta se toinen nainen? [/quote] Kaveripohjalta oli. Meillä meni siihen aikaan aika huonosti ja hän on kertonut mulle, että he lähentyivät ja viettivät aikaa paljon yhdessä koska hänestä tuntui hyvältä saada huomiota toiselta naiselta. Ymmärrän tämän, koska suhteemme oli aika huonolla mallilla silloin, mutta arvostan ettei mieheni tehnyt kuitenkaan mitään kiellettyä. (vaikka joka kerta kun kerron tästä täällä saan hirveät haukut kun uskon, mutta onneksi tunnen itse mieheni parhaiten) Ei kannata olla liian sinisilmäinen, mutta ei myöskään epäillä heti pahinta :) Keskustelemalla ymmärrätte molemmat varmasti toistenne fiilikset paremmin!

[/quote]

Okei kiitos! Pystytkö luottamaan mieheesi nyt muiden naisten kanssa, vai jäikö tämä vaikuttamaan suhteeseenne jotenkin? Meilläkin on ollu vähän vaikeampi aika nyt ja ei olla vietetty kauheasti aikaa yhdessä... Mies on viettänyt enemmän aikaa töissä kuin kotona. 

Vierailija
40/53 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn luottamaan :) Tästä on jo muutama vuosi aikaa ja ollaan keskusteltu ja huudettu ja itketty tästä puolin ja toisin varmaan sata kertaa, mutta kun molemmat voivat oikeasti luottamuksella kertoa niistä tunteista mitä silloin koki niin asia pikkuhiljaa selviää. Luotan mieheeni, koska hän kertoi esimerkiksi että tuntui hyvältä toisen huomio ym eikä yrittänyt kieltää kaikkea tai syyttää mua mustasukkaiseksi tai hulluksi :)

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi