Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammatissa pääsee helpolla?

Vierailija
18.12.2014 |

Yritän keksiä mitä opiskella lukion jälkeen. Olen nyt ekalla ja on vielä aikaa miettiä. Tiedän etten halua mitään liian vaativaa ammattia. Olen laiska luonne enkä halua että työ kuluttaa minua. Olen valmis muuttamaan ulkomaille. En aio opiskella toista ammattia, joten pitäisi olla sellainen työ että sitä voi tehdä eläkkeelle asti.
Onko joku teistä helpossa työssä ja voisi suositella sitä?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:29"]Jos valitset helpon ja huonopalkkaisen työn niin tee itsellesi heti työurasi alussa rahastosijoitus, johon laitat muutaman kympin kuussa. Lukion käyneenä osaat laskea paljon esim. 50 euroa/kk kahdenkymmenen vuoden ajan 10% tuotolla ja vielä korkoa korolle tuottaa. Näin ei pieni palkkasi ja uravalintasi ala harmittaa keski-iässä.
[/quote]

Ai, että amiksena ei osaisi laskea samaa?

Vierailija
42/71 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja. Tuntuvat pääsevän helpolla ihan mistä vaan, vaikka kuin töppäisi. Rahaa syydetään ovista ja ikkunoista, työsuhde-etuja unohtamatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilahallin tai Minigolffradan kassa, kummassakaan paikassa ei käy päivisin juuri lainkaan asiakkaita. Saat vain istua ja nettailla.:D

Vierailija
44/71 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku ammattikuski, Ei tarvi kuin ajella ympäriinsä. Tosin rekkakuskeilla voi olla sitä pakkaamista ja aina saa pelätä että joku sekopää tekee itsemurhan rekan eteen. 

Vierailija
45/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floristina. Kannattaa muuttaa ulkomaille töihin.

Vierailija
46/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa

Vierailija
47/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun opettajana, eikä missään erityisluokassa.

Vierailija
48/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulevat olevansa laiskoja lukiossa. Älä etsi työtä jossa vältellään työtä tai elämästäsi tulee tosi tylsää...

Vierailija
49/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:05"]

Yritän keksiä mitä opiskella lukion jälkeen. Olen nyt ekalla ja on vielä aikaa miettiä. Tiedän etten halua mitään liian vaativaa ammattia. Olen laiska luonne enkä halua että työ kuluttaa minua. Olen valmis muuttamaan ulkomaille. En aio opiskella toista ammattia, joten pitäisi olla sellainen työ että sitä voi tehdä eläkkeelle asti. Onko joku teistä helpossa työssä ja voisi suositella sitä?

[/quote]

Eipä taida olla sellaista työtä, missä varmuudella pääsee helpolla. Ne "patjatehtaan koemakaajan" hommatkin on jo lopetettu :(  Ikävä kyllä ei ole myöskään mitään työtä, mitä voit varmasti tehdä eläkkeelle asti toisin sanoen 40 vuotta eteenpäin. Emmehän tiedä millainen maailma on vuonna 2050. Kieli poskessa tämän varmaan kirjoititkin? Suosittelen opiskelua ja asennetta, että se ammatti muuttuu jossain vaiheessa.

Vierailija
50/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitset helpon ja huonopalkkaisen työn niin tee itsellesi heti työurasi alussa rahastosijoitus, johon laitat muutaman kympin kuussa. Lukion käyneenä osaat laskea paljon esim. 50 euroa/kk kahdenkymmenen vuoden ajan 10% tuotolla ja vielä korkoa korolle tuottaa. Näin ei pieni palkkasi ja uravalintasi ala harmittaa keski-iässä.

Vierailija
51/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:18"]

[/quote]

Jaa, mutta onko töitä?

Vierailija
52/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tyytyä olemaan kotisohvalla työttömänä, jos niin laiskottaa.

Vierailija
53/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:26"]

[/quote]

No laiska ei pääse edes opettajakoulutukseen, puhumattakaan, että selviäisi työpäivästä. Outo ajatus, että opettajan työ on helppoa.

Vierailija
54/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:18"]

[/quote]

Jaa, mutta onko töitä?

[/quote]

Ei ole töitä ja tuolla asenteella sinusta ei ole yrittäjäksi :(

Vierailija
55/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:29"]Jos valitset helpon ja huonopalkkaisen työn niin tee itsellesi heti työurasi alussa rahastosijoitus, johon laitat muutaman kympin kuussa. Lukion käyneenä osaat laskea paljon esim. 50 euroa/kk kahdenkymmenen vuoden ajan 10% tuotolla ja vielä korkoa korolle tuottaa. Näin ei pieni palkkasi ja uravalintasi ala harmittaa keski-iässä.
[/quote]

Erittäin hyvä neuvo. Miksi niin harvat tajuavat säästää? Pieni summa kuussa pitkällä aikavälillä tekee mukavan summan.

Vierailija
56/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:26"]

[/quote]

No laiska ei pääse edes opettajakoulutukseen, puhumattakaan, että selviäisi työpäivästä. Outo ajatus, että opettajan työ on helppoa.
[/quote]

Ei se voi kovin vaativaakaan olla. Opetussuunnitelma on valmiina, sen kun vain toteutat sen. Alakoulussa on helpot aineet.

Vierailija
57/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ohjelmointi on helppoa. Olen nopea ja älykäs, joten minulle jää päivittäin rutkasti aikaa surffailuun ja projektit valmistuu silti ajoissa.

Vierailija
58/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:26"]

[/quote]

[/quote]

Ei se voi kovin vaativaakaan olla. Opetussuunnitelma on valmiina, sen kun vain toteutat sen. Alakoulussa on helpot aineet.
[/quote]

Mutta ei sitä ap:lle voi suositella, koska onhan laiskalle rasitus se lapsilauma.

Vierailija
59/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:29"]

Jos valitset helpon ja huonopalkkaisen työn niin tee itsellesi heti työurasi alussa rahastosijoitus, johon laitat muutaman kympin kuussa. Lukion käyneenä osaat laskea paljon esim. 50 euroa/kk kahdenkymmenen vuoden ajan 10% tuotolla ja vielä korkoa korolle tuottaa. Näin ei pieni palkkasi ja uravalintasi ala harmittaa keski-iässä.

[/quote] Mistään tosin ei tule 10% tuottoa rahastosta pitkällä aikavälillä.

Vierailija
60/71 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ei ole vaikeaa kunhan jaksaa ensin hankkia tutkinnon. T. alakoulun ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi