Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni viesti kaverilleen: "Sain siltä sporttihirmulta" mitä ihmettä?

Vierailija
18.12.2014 |

Otin vahingossa mieheni puhelimen hänen suihkussa ollessaan ja huomasin sattumalta että on la-aamupäivällä laittanut miespuoliselle kaverilleen tuollaisen viestin, vieläpä hymiön kanssa. Mitä pitäisi ajatella? Onko mies voinut pettää minua työpaikkansa pikkujouluissa? tuli kyllä ennen aamua kotiin sieltä eikä ollut edes kovin humalassa.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:37"]

Miksi AINA pettämiskeskusteluissa saadaan hirveä vänkäys  jostain vitun VIESTIEN LUKEMISESTA? Entäs se, että toinen PANEE TOISTA JA PETTÄÄ? Onhan juu pettäminen ihan toissijainen asia ja tärkeämpää se, miten viestien lukeminen tapahtui.

[/quote]

Laki on laki.

Eikä viestin lukija vielä lakia rikkoessaan tiedä, että toinen pettää. Ihan sama kuin minä varastaisin kaupasta ja sitten selviäisi, että joku pankin työntekijä on varastanut tililtäni rahaa useamman kuukauden ajan. Onko se varkaus jotenkin vähemmän väärin tekohetkellä, kun en edes vielä tiedä, että minuakin kohtaan on tehty väärin? Vai mikä logiikka tässä on? 

[/quote]

Niinpä! ja jos on luotettava kumppani ja asiat muutenkin kunnossa niin eikö suhteessa kumpikin saa katsoa toistensa puhelimia milloin haluaa? siis jos kummallakaan ei ole mitään salattavaa, salailijat on juuri sellaisia että pitää kaikki asiat jatkuvasti piilossa ja vain omana tietonaan ja sitten hups voikin huomata että kumppanilla onkin satoja sinkkuprofiileja netissä

Mitäs luurankoja teillä "laki on laki" -jankkaajilla on siellä omassa puhelimessa? Vai saiko puoliso just sitä kautta teidät kiinni, ja nyt vituttaa?

Joo, toisen yksityisten asioiden kyttääminen on väärin ja laitonta, mutta joissain tapauksissa pitää ajatella vain itseään ja tehdä niin kertaluontoisesti. Ja voisin omalla kohdallani kuvitella, että olisi hyvin mahdollista vahingossa alkaa lähettämään toisen puhelimesta viestiä ja huomatakin samalla jotain epäilyttävää. Kun tietää kumppanin näyttökoodin ja käyttöjärjestelmä on sama, ja puhelimen näpräys on niin "automaattista", ettei edes siitä tutummasta pääsykoodista poikkeaminen herätä.

[/quote]

Vierailija
102/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:01"]Mitäs hittoa, kyllähän näkyy :D
[/quote]

Ai kun sä avaat nyt sun puhelimen näytön niin siinä näkyy sun lauantaina lähettämä viesti?

Vierailija
104/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
105/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
106/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
107/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on puhelin, joka ei vain aukea kenellekään muulle kuin sille itselleen, sormenjälkitunnistus, katsokaas. Mutta mulle ihan sama, en mä sen edellistäkään puhelinta käyttänyt tai tutkinut. Ja kun yhteiseltä kaverilta jota odotettiin käymään oli eilen tullut tekstari niin mies toi puhelimeni mulle eikä suostunut lukemaan sitä, vaikka pyysin kun oli kädet vähän kiinni muissa jutuissa.

Joissain suhteissa tää luottamus ja yksityisyys on kondiksessa. Onneksi mä elän sellaisessa suhteessa jossa näin on.

Vierailija
108/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:37"]

Miksi AINA pettämiskeskusteluissa saadaan hirveä vänkäys  jostain vitun VIESTIEN LUKEMISESTA? Entäs se, että toinen PANEE TOISTA JA PETTÄÄ? Onhan juu pettäminen ihan toissijainen asia ja tärkeämpää se, miten viestien lukeminen tapahtui.

[/quote]

Laki on laki.

Eikä viestin lukija vielä lakia rikkoessaan tiedä, että toinen pettää. Ihan sama kuin minä varastaisin kaupasta ja sitten selviäisi, että joku pankin työntekijä on varastanut tililtäni rahaa useamman kuukauden ajan. Onko se varkaus jotenkin vähemmän väärin tekohetkellä, kun en edes vielä tiedä, että minuakin kohtaan on tehty väärin? Vai mikä logiikka tässä on? 

[/quote]

Mitäs luurankoja teillä "laki on laki" -jankkaajilla on siellä omassa puhelimessa? Vai saiko puoliso just sitä kautta teidät kiinni, ja nyt vituttaa?

Joo, toisen yksityisten asioiden kyttääminen on väärin ja laitonta, mutta joissain tapauksissa pitää ajatella vain itseään ja tehdä niin kertaluontoisesti. Ja voisin omalla kohdallani kuvitella, että olisi hyvin mahdollista vahingossa alkaa lähettämään toisen puhelimesta viestiä ja huomatakin samalla jotain epäilyttävää. Kun tietää kumppanin näyttökoodin ja käyttöjärjestelmä on sama, ja puhelimen näpräys on niin "automaattista", ettei edes siitä tutummasta pääsykoodista poikkeaminen herätä.

[/quote]

Niinpä! ja jos on luotettava kumppani ja asiat muutenkin kunnossa niin eikö suhteessa kumpikin saa katsoa toistensa puhelimia milloin haluaa? siis jos kummallakaan ei ole mitään salattavaa, salailijat on juuri sellaisia että pitää kaikki asiat jatkuvasti piilossa ja vain omana tietonaan ja sitten hups voikin huomata että kumppanilla onkin satoja sinkkuprofiileja netissä

[/quote]

Tietenkin toisen viestejä saa lukea, jos on hänen lupa siihen. Kirjesalaisuuden rikkominen on laitonta, eikä siitä siitä tule laillista pettämisepäilyksistä sössöttämällä.  

Vierailija
109/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:12"]

Mun miehellä on puhelin, joka ei vain aukea kenellekään muulle kuin sille itselleen, sormenjälkitunnistus, katsokaas. Mutta mulle ihan sama, en mä sen edellistäkään puhelinta käyttänyt tai tutkinut. Ja kun yhteiseltä kaverilta jota odotettiin käymään oli eilen tullut tekstari niin mies toi puhelimeni mulle eikä suostunut lukemaan sitä, vaikka pyysin kun oli kädet vähän kiinni muissa jutuissa.

Joissain suhteissa tää luottamus ja yksityisyys on kondiksessa. Onneksi mä elän sellaisessa suhteessa jossa näin on.

[/quote]

Eli miehen luuri on tiukasti sormenjälkitunnistuksen takana, mutta sun puhelimen viestit saa mies katsoa miten tahtoo...

Vierailija
110/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minunkin suhteessa luottamus on kunnossa. Jos siis on kädet kiinni muissa jutuissa, ei ole mitään syytä tehdä asioista sata kertaa hankalampia "koska yksityisyys". Kuulostatte ihan joltain aspergereilta, kun asiat on aina pakko tehdä tietyllä kaavalla, eikä siitä saa poiketa. Hirveän jäykkää.

Saat ihan rauhassaan elää suhteessasi, tuskin kukaan haluaa samanlaiseen. Tai sitten miehelläsi on jo teidän suhteessanne joku muukin, siellä sormenjälkitunnistuksen takana piilossa.

Vierailija
111/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:08"]

[/quote]

Tämä on se ikuisuuskysymys. Toiset ovat parisuhteessakin yksilöitä, joilla on oikeus yksityisyyteen ilman, että siihen liittyy mitään salamyhkäistä. Toiset on sen tason symbioosissa, että jopa omien kavereiden yksityisasiat saa ja pitää jakaa puolisolle. Mun mielestä tuo jälkimmäinen tyyli on vastenmielinen.

Ja joo, vaikka vajakkimammojen mielestä mielipiteeni tarkoittaa sitä, että minä salailen jotakin, niin asia ei ole niin.

Vierailija
112/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestittele sellaisten ystävien kanssa, jotka antavat puolisonsa lukea viestinsä. Heidän kanssaan vain soittelen tai näen livenä. Henkilökohtaiset asiani eivät kuulu ystävän puolisolle.

Vierailija
113/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Eli miehen luuri on tiukasti sormenjälkitunnistuksen takana, mutta sun puhelimen viestit saa mies katsoa miten tahtoo...

[/quote]

Saisi muttei katso. Mulla ei ole älypuhelinta, mutta kun tuo vanha hajoaa, tilanne on toinen.

Ei tää ole mulle ongelma, onko sulle?

Vierailija
114/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin vähän offtopicina, mutta miten tyhmiä nuo jotkut pettäjät oikein ovat? Jos ap:n tapauksessa on kyse pettämisestä, kuka mies ensinäkään lähettöö kaverilleen tekstaria, missä kehuskelee pettämisellään ja jättää sen puhelimeensa?

Petin exääni (asia, mistä en todellakaan ole ylpeä - jätin exäni, enkä enää ikinä tekisi tuollaista ihmiselle, jota rakastan), ja kaikki sovittiin todella tarkkaan salarakkaani kanssa. Emme ikinä näyttäytyneet yhdessä julkisella paikalla, viestintä tapahtui työsähköpostista tai puhelimesta sitä kautta, että nimi oli tallennettu aivan muulla, ei epäilyksiä herättävällä nimellä, ja kaikki jäljet poistettiin puhelimesta heti. Vapaa-ajalla ei ikinä kontaktia puhelimen kautta, jos emme olleet näkemässä ja oli 100% varma, ettei toinen ole kumppanin kanssa.

Tuntuu, että jotkut oikein suorastaan haluaisivat jäädä kiinni varomattomalla käytöksellään.

Vierailija
115/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Minunkin suhteessa luottamus on kunnossa. Jos siis on kädet kiinni muissa jutuissa, ei ole mitään syytä tehdä asioista sata kertaa hankalampia "koska yksityisyys". Kuulostatte ihan joltain aspergereilta, kun asiat on aina pakko tehdä tietyllä kaavalla, eikä siitä saa poiketa. Hirveän jäykkää.

Saat ihan rauhassaan elää suhteessasi, tuskin kukaan haluaa samanlaiseen. Tai sitten miehelläsi on jo teidän suhteessanne joku muukin, siellä sormenjälkitunnistuksen takana piilossa.

[/quote]

Joo, mustakin se oli vähän jäykkää ja hankalaa. Se on kuitenkin hänen rajanvetonsa.

Onhan se mahdollisten maailmojen rajoissa, että hänellä on joku muu. Onko sulla parempi olo, kun ajattelet sen olevan todenäköisin vaihtoehto?

Vierailija
116/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kummallakaan mitään salattavaa. Tiedetään toistemme kännyjen salasanat (ja verkkopankkien salasanat). Sillä puhelimella tilataan vaikka pizza, joka sattuu olemaan lähimpänä. Ja siltä tililtä maksellaan laskut, jolla sattuu rahaa olemaan. Kaikki siis yhteistä. En käy aktiivisesti lukemassa mieheni kännyn viestejä, mutta voisin mennä vaikka samantien jos haluaisin. Ei kuitenkaan kiinnosta tarpeeksi. Sama juttu miehellä. Joten hyvin helposti voisi toinen vahingossakin vilkasita toisen viestejä, jos haluaa vaikka napata lapsista äkkiä kuvan ja sattuu se puolison känny siihen lähimmäksi. Kun kummallakaan ei ole mitään ihmeempiä salaisuuksia, niin mitä väliä...

Vierailija
117/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vahingossa luit viestit miehen ollessa suihkussa? :) No joo. Miehesi on pannut jotain sporttista mimmiä/kundia niissä pikkujouluissa. Tai sitten viesti on jäänyt kesken, ja miehesi on saanut siltä sporttihirmulta uuden kolmijakoisen saliohjelman.

Vierailija
118/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tarkottaa että on saanut? Että on saanut.

Vierailija
119/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasiko kaveri mitään?

Vierailija
120/134 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisepä mieheltäsi, hän varmaan osaa selittää kirjoittamansa viestin. Kannattaa myös mennä testeihin, molempien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi