Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat kristityt rukoilkaa

Vierailija
18.12.2014 |

Olen tilanteessa missä mietin ihan tosissani uskosta luopumista. Tuntuu että tää maailma vetää puoleensa. Ja kaikki kaverinikin ovat epäuskovia, yksi ainut uskova on jonka kanssa en ole ollyt paljoa tekemisissä.
Pelkään menettäväni uskon. Haluaisin uskoa, mutta toisaalta en.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:44"]

Usko on rakkautta muita ja itseään kohtaan. Ei estä maailmalle lähtöä:)

[/quote]Ei. Mutta me olemme "maailmassa, emme maailmasta". Se kannattaa muistaa eikä mukautua tämän maailman menoon. Mikä ei tarkoita etteikö elämästä saisi iloita ja nauttia. Mutta uskova tietää sydämessään mikä on oikein ja moraalista ja eettistä ja sielulle hyväksi.

Vierailija
42/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako jehofiilitkin roikkua näillä maailmallisilla ja irstautta tihkuvilla keskustelupalstoilla?! Tuskin, mutta kun ei jää kiinni, niin kaikki hyvin.

Terkus seurakuntaan!

Vierailija
44/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Noita hetkiä tulee itse kullekin elämän varrella. Itse elin "maailmassa" vuosia vaikka koko ajan tiesin, ettei sen näin pidä mennä. Mut ei ollut oikein uskon ystäviä jne, noita muita sitäkin enemmän. Onneksi sain tulla uudelleen uskoon vielä kun armonaikaa jäljellä oli. Harmittaa kyllä nuo hukatut vuodet maailmassa, niin moni asia olisi saanut jäädä tekemättä...olin tyhmä. Toivon, ettet sinä ole yhtä tyhmä kuin mitä itse olin. SIUNAUSTA ja VOIMAA JUMALALTA sinulle! Muista, Hänessä on kaikki, koko ELÄMÄ!

Vierailija
45/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:02"]

Hei Ap! Noita hetkiä tulee itse kullekin elämän varrella. Itse elin "maailmassa" vuosia vaikka koko ajan tiesin, ettei sen näin pidä mennä. Mut ei ollut oikein uskon ystäviä jne, noita muita sitäkin enemmän. Onneksi sain tulla uudelleen uskoon vielä kun armonaikaa jäljellä oli. Harmittaa kyllä nuo hukatut vuodet maailmassa, niin moni asia olisi saanut jäädä tekemättä...olin tyhmä. Toivon, ettet sinä ole yhtä tyhmä kuin mitä itse olin. SIUNAUSTA ja VOIMAA JUMALALTA sinulle! Muista, Hänessä on kaikki, koko ELÄMÄ!

[/quote]Mutta ehkä opit jotain noina vuosina, armoa ja ymmärrystä vastaavassa tilanteessa olevia kohtaan? Jumala voi käyttää sinua nyt erilailla kuin ilman niitä kokemuksia. Kaikki yhdessä koituu niiden parhaaksi jotka Herraan turvaavat jne

Vierailija
46/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Miksi omistaisit elämäsi kuoleman odottamiselle? Järjetöntä puuhaa. Etenkin kun kuoleman jälkeen ei ole mitään. Älä heitä elämääsi hukkaan. Unohda uskovaisten taruolennot.

Vierailija
47/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit, mitä tulevaisuus tuo, esim silloin, kun kuolet, niin ehkäpä valitset edelleen uskon ja haluat syventyä siinä. Ei-uskovat eivät tajua, että ovat kerran Jumalan, Luojansa, edessä, eikä siinä enää silloin auta mikään, ellei ole Jeesus, Puolustaja, rinnalla. Jeesus ei totisesti syntiä puolusta, mutta sitä ihmistä kyllä, joka koko sydämestään turvaa Häneen jo ennen Jumalan valtaistuimen eteen joutumistaan! Silloin ei auta selitellä. että no, mä luulin, tai mä halusin vaan kokeilla elää maailman tavoin, tms.! Silloin kysytään, uskoitko ja olitko uskollinen Herrallesi.

Älä luovuta! Ei todellakaan kannata luovuttaa! Jeesuksen tulo tapahtuu pian. Elämme todella mielenkiintoisia aikoja ja meidän sukupolvi saa nähdä kyllä maailmanhistorian yhden valtavimman tapahtuman, ja sen, kuinka Raamatun sana toteutuu ihan silmiemme edessä KOKO AJAN! Ajattelepa exodusta! Se on ennustettu tapahtuvan Raamatussa ja nyt meidän maamme kautta Venäjältä on ns ilmasilta Israeliin, eli juutalaiset palaavat maahansa! Elämme ajassa, jolloin kehitellään Raamatun ilmoittamaa ns pedon merkkiä, joka on jo jonkinlaisena prototyyppinä useissa ihmisissä, ja lopulta tulee kaikkien otettavaksi (paitsi uskovat eivät ota), ja vain se, jolla on tuo siru (oikeassa) kädessään tao otsassaan, voi ostaa ja myydä, ja ilman sitä ei kukaan, eli Taivaan kotiin on silloin "matkaliput", jos täällä tuona aikana vielä uskovia on. Moni Raamattua tutkinut sanoo, että uskovat otetaan Taivaaseen ennen tuota suurta vihan aikaa, joka Antikristuksen hallintakaudella tulee ihmisten vaivaksi.

Ei todellakaan kannata nyt luovuttaa! Päinvastoin! Nyt, jos koskaan, on oikea aika tankata Raamatun Sanaa, rukoilla, täyttyä Jumalan Hengellä ja koettaa voittaa ne kaveritkin Jeesukselle! Muistat, miten "nukkuville neitsyille" kävi? He jäivät ylösotosta, kun eivät olleet valmiit! Etsiydy vaikka helluntai- tai vapaaseurakuntaan, ne ovat raamatullisilla linjoilla olevia seurakuntia. Älä kuuntele "seireenejä", jotka houkuttelevat Sinua muille mestoille = maailmaan, vaan pidä pääsi! Etsi sitä, mikä on Jumalan tahto, ja pyri siihen, sillä jokainen vastaa vain omasta itsestään silloin, kun on kerran (toiset pakosta, toiset ilolla!) polvillaan Jumalan valtaistuimen edessä. Jos kaverisi eivät usko, älä hätkähdä sitä! Uskovia on YMPÄRI MAAPALLON, PALJON!!! On ollut ja tulee olemaan, loppuun saakka! Ja Sinä yksi heistä! Ja jo se, miten paljon tämäkin kirjoitus saa pilkkaajia, olkoon Sinulle osoitus siitä, että niinkuin maailma pilkkasi Jeesusta, niin he pilkkaavat uskoviaankin. Pysy Jeesuksen omana!

Siunausta!

Vierailija
48/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:20"]

Jos mietit, mitä tulevaisuus tuo, esim silloin, kun kuolet, niin ehkäpä valitset edelleen uskon ja haluat syventyä siinä. Ei-uskovat eivät tajua, että ovat kerran Jumalan, Luojansa, edessä, eikä siinä enää silloin auta mikään, ellei ole Jeesus, Puolustaja, rinnalla. Jeesus ei totisesti syntiä puolusta, mutta sitä ihmistä kyllä, joka koko sydämestään turvaa Häneen jo ennen Jumalan valtaistuimen eteen joutumistaan! Silloin ei auta selitellä. että no, mä luulin, tai mä halusin vaan kokeilla elää maailman tavoin, tms.! Silloin kysytään, uskoitko ja olitko uskollinen Herrallesi.

Älä luovuta! Ei todellakaan kannata luovuttaa! Jeesuksen tulo tapahtuu pian. Elämme todella mielenkiintoisia aikoja ja meidän sukupolvi saa nähdä kyllä maailmanhistorian yhden valtavimman tapahtuman, ja sen, kuinka Raamatun sana toteutuu ihan silmiemme edessä KOKO AJAN! Ajattelepa exodusta! Se on ennustettu tapahtuvan Raamatussa ja nyt meidän maamme kautta Venäjältä on ns ilmasilta Israeliin, eli juutalaiset palaavat maahansa! Elämme ajassa, jolloin kehitellään Raamatun ilmoittamaa ns pedon merkkiä, joka on jo jonkinlaisena prototyyppinä useissa ihmisissä, ja lopulta tulee kaikkien otettavaksi (paitsi uskovat eivät ota), ja vain se, jolla on tuo siru (oikeassa) kädessään tao otsassaan, voi ostaa ja myydä, ja ilman sitä ei kukaan, eli Taivaan kotiin on silloin "matkaliput", jos täällä tuona aikana vielä uskovia on. Moni Raamattua tutkinut sanoo, että uskovat otetaan Taivaaseen ennen tuota suurta vihan aikaa, joka Antikristuksen hallintakaudella tulee ihmisten vaivaksi.

Ei todellakaan kannata nyt luovuttaa! Päinvastoin! Nyt, jos koskaan, on oikea aika tankata Raamatun Sanaa, rukoilla, täyttyä Jumalan Hengellä ja koettaa voittaa ne kaveritkin Jeesukselle! Muistat, miten "nukkuville neitsyille" kävi? He jäivät ylösotosta, kun eivät olleet valmiit! Etsiydy vaikka helluntai- tai vapaaseurakuntaan, ne ovat raamatullisilla linjoilla olevia seurakuntia. Älä kuuntele "seireenejä", jotka houkuttelevat Sinua muille mestoille = maailmaan, vaan pidä pääsi! Etsi sitä, mikä on Jumalan tahto, ja pyri siihen, sillä jokainen vastaa vain omasta itsestään silloin, kun on kerran (toiset pakosta, toiset ilolla!) polvillaan Jumalan valtaistuimen edessä. Jos kaverisi eivät usko, älä hätkähdä sitä! Uskovia on YMPÄRI MAAPALLON, PALJON!!! On ollut ja tulee olemaan, loppuun saakka! Ja Sinä yksi heistä! Ja jo se, miten paljon tämäkin kirjoitus saa pilkkaajia, olkoon Sinulle osoitus siitä, että niinkuin maailma pilkkasi Jeesusta, niin he pilkkaavat uskoviaankin. Pysy Jeesuksen omana!

Siunausta!

[/quote]

Aamen! Siunausta sinulle, ap:lle ja kaikille jotka tämän lukevat!

Rukoilin ap puolestasi.

Vierailija
49/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:58"]

Saako jehofiilitkin roikkua näillä maailmallisilla ja irstautta tihkuvilla keskustelupalstoilla?! Tuskin, mutta kun ei jää kiinni, niin kaikki hyvin.

Terkus seurakuntaan!

[/quote]Musta on ihana että täällä on uskoviakin ja huolimatta siitä että jokaikiseen kristityille tarkoitettuun ketjuun pamahtaa näitä pilkkaajia ja muka nokkelia ja hauskoja irvijiä saa tukea ja keskustella uskonkin asioista. Siunausta kaikki uskonsisaret ja-veljet!

Vierailija
50/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:14"]

Anna mennä. Miksi omistaisit elämäsi kuoleman odottamiselle? Järjetöntä puuhaa. Etenkin kun kuoleman jälkeen ei ole mitään. Älä heitä elämääsi hukkaan. Unohda uskovaisten taruolennot.

[/quote]Uskovat eivät odota kuolemaa. Vaan iankaikkista elämää. Ja osaavat silti elää tässäkin ajassa, terveellä tavalla mutta sitähän ei "maailma" ymmärrä.

Vierailija
51/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyskuntotujilla on varmaan ihan omat palstat..

Vierailija
52/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosat selvästi näkee keille tämä ketju on kohdistettu. Miksi ei-uskovat jälleen kerran säntäävät tähän pilkkaamaan? Jos olisi ateistiketju ja uskovat tulisivat siihen käännyttämään niin voi kauhea mikä vimma ja raivo ateisteilta heitä kohtaan tulisikaan..

Vierailija
53/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:29"]

Mielenterveyskuntotujilla on varmaan ihan omat palstat..

[/quote]Niin. Tämähän oli kristityille uskoville osoitettu. Miksi tulitte tähän häiriköimään?

Vierailija
54/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:32"]

Moderoikaa joku tämä jeesuspa**a pois. Lapsenomaiset ja ymmärtämättömät voisi sulkea johonkin omalle, "Rajoitetun maailmankatsomuksen" palstalle.

[/quote]Aihe vapaa

Vierailija
55/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:32"]

Moderoikaa joku tämä jeesuspa**a pois. Lapsenomaiset ja ymmärtämättömät voisi sulkea johonkin omalle, "Rajoitetun maailmankatsomuksen" palstalle.

[/quote]Miksi avaat ketjun jonka otsikossa on rukouspyyntö uskoville kristityille? Jätä vain omaan arvoonsa niin säilytät mielenrauhasi.

Vierailija
56/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kristinusko on uskoa Jeesukseen ja Jumalan Sanaan. Tokihan siihen kuuluu rakkaus mutta myös muutakin.

Vierailija
57/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:52"]

[/quote]Ei. Mutta me olemme "maailmassa, emme maailmasta". Se kannattaa muistaa eikä mukautua tämän maailman menoon. Mikä ei tarkoita etteikö elämästä saisi iloita ja nauttia. Mutta uskova tietää sydämessään mikä on oikein ja moraalista ja eettistä ja sielulle hyväksi.

[/quote]

Itse asiassa en tiedä. En osaa erottaa Jumalan ääntä, omaa (yliherkkää) omaatuntoani ja vihollisen ääntä toisistaan. Joten olen todella ahtaalla ja tunnen joka asiasta huonoa omaatuntoa. En tiedä, kuinka minun tulee elää. En tiedä uskallanko harrastaa eräitä harrasteita joissa olen todella hyvä, mutta ne ovat sen verran maallisia ja pelkään ylpistyväni ja sitä, että ne vie mukanaan pois uskon tieltä, jos osoittautuvat mukavammiksi kuin ahdas, nihkeä ja kapea uskon tie.

Selitätkö mulle, jos tiedät, mitä tarkoittaa kristityn vapaus?

-ei-ap

Vierailija
58/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin todistaa. Ystäväni on uskis. Hän sanoi mulle tiedon sanat ja sain sydämeeni vastauksen eräästä vaikeasta asiasta.
Toinen juttu on se että pääsin kivuista eroon hetkessä Jumalan Pyhän Hengen avulla.

Vierailija
59/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole kuin kaikenlaisia harhoja ja illuusioita vain. Ei kannata kiinnittää sydäntään ajallisiin asioihin liiaksi, sillä ne menettää kuitenkin joskus. Tervettä kriittisyyttä peliin hei. Ei mikään maine, kunnia, menestys ole kuin hetken hurmio ja kohta ei enää kukaan muista eikä välitä vaikka kuinka olisi ollut tai luullut jotakin olevansa.

Mutta Jumalan sana pysyy iäti. Siitä pidä kiinni ja siihen itsesi ankkuroi.

Vierailija
60/81 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon jos johonkin yliluonnollisiin "jumaloihin" uskot. Miksi et islamin tai hindujen jumaliin mielummin usko? Luuletko tosiaan että työtön puuseppä äpärä jeesus, joka oli paikallinen kylähullu on jumalan siittämä ihme? HAHAHAHHAHAHAHAAHAHA. Tässä historiaa mistä jeesus tarinat on kopioitu:
http://www.ingeniouspress.com/wp-content/uploads/2013/12/horus-attis-mithra-krishna-dionysus.jpg Rakennatko oman nooan arkin ja otat kaikkia suomen elukoita naaraan ja uroksen mukaasi? Jos vaikka sattuisi jumala langettamaan vedenpaisumuksen! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA Uskonnot ovat niin hauskoja ja typeriä etten voi olla ikinä nauramatta kirkon ohi ajaessa :D BÄÄ BÄÄ iskä ja äiskäkin uskoo BÄÄBÄÄ :D Helvetin urpot. T. Pastafari uskontoon liittynyt

Missäpäin maailmankaikkeuttamme tämä jumala asuu? Viereisessä galaxissa? Vai meidän linnunradalla? Idiootit xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi