On niin paska olla, kissa jouduttiin lopettamaan
Itkettää aivan kamalasti, kissa oli 10vuotias ja ja minulla 10v myös.
Sain sen 15vuotiaana ja tänään se ei enää jaksanut :'( kaikki surut ja murheet sekä ilot jaettu yhdessä. levätköön rakas rauhassa <3 järkyttävän suuri viilto sydämeen!
ja töihinkin pitäisi klo 1400 päästä.. huh!
Vinkkiä miten oloa helpottaisi?
Kommentit (27)
Ei ollut kovin vanha vielä, mikä sairaus vei kissapolon?
Tsemppiä. <3 Ajan kanssa helpottas.
Aika nuori kissa vielä. Otan osaa!
Tsemppiä! Tiedän tunteen. Ikävä ei lopu koskaan, mutta kipu helpottaa ajan kuluessa. Toivottavasti sinua auttaa kaikki ne hyvät muistot yhteisistä vuosista sekä ajatus siitä, että kissasi ei tunne kipua, vaan sai kuolla arvokkaasti.
Oma rakas kissani lopetettiin 18-vuotiaana. Lemmikin poismenon vuoksi otin (palkattoman) vapaapäivän ja näin on tehnyt moni muukin meidän työpaikalla.
Muista että annoit - ja sait - kymmenen hyvää vuotta yhteistä elämää.
ahdistaa kamalasti että kissa ei enää aamuisin tule kehräämään korvanjuureen, eikä töistä tultuani tule ovelle vastaan naukuen! Kiitos kommenteista :) mietin tuota vapaapäivää, sanonko pomolle että lemmikki kuoli ja jos mahdollista, olisin tämän päivän poissa :/
No nuori ja nuori. Meidän kissa lähti kissamaahan reilu puolivuotiaana. Munuaiset petti. :(
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:41"]
No nuori ja nuori. Meidän kissa lähti kissamaahan reilu puolivuotiaana. Munuaiset petti. :(
[/quote]
Ei 10-vuotias kissa silti vanhus ole ja siinä iässä kuolema on ennenaikainen.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:41"]No nuori ja nuori. Meidän kissa lähti kissamaahan reilu puolivuotiaana. Munuaiset petti. :(
[/quote]
Samoin. Ilman oireen oiretta, kamalaa.
Aloittaja
Tottakai voit kysyä mahdollisuutta vapaapäivään, jos se työsi kannalta käy. Ei surun mittaa eikä sen määrää osaa kukaan toinen punnita kuin sinä itse. Sure rauhassa.
AP, aina kun kiintyy ja rakastaa, antautuu myös surulle ja menetykselle.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:20"]
sentään töitä mihin mennä t: työtön
[/quote]
Vittu sä olet idiootti.
Oli pakko hakea oma kissa halittavaksi ja pusuteltavaksi!
Voimia ap <3 varmasti hirveää. Ota aikaa itsellesi, mahdollisuuksien mukaan!!
Otan osaa! :( <3 Itselläni 7v kissa ja jo nyt välillä mietityttää, että entäs kun häntä ei enää ole. Joskus myös olen nähnyt unta, että rakkaalle kissalleni on tapahtunut jotain pahaa ja olen herännyt aivan mieli maassa tai paniikissa. En aikoinani tiennyt, kuinka paljon omaan lemmikkiin kiintyy ja kuinka toista rakastaa.
Otan osaa :( Mun rakas kisuliini kuoli myös 10 vuotiaana kaksi vuotta sitten. Oli sairas. Oli kyllä outoa ja hiljaista kämpässä sen jälkeen. En tiedä mikä auttais, varmaan vaan aika. Itse otin kaksi uuttaa kissaa vähän sen jälkeen, niin vähän helpotti. Nyt tosin pelkään kokoajan että noikin sairastuu...
On hyvä käydä vuosittain otattamassa verikokeet (maksa-, munuaiset, kilpirauhanen, verensokeri ym. mitä hyvä lääkäri suosittelee) ja antaa palpoida ja muutenkin tarkastaa kisu, niin ei tule niin helposti yllätyksiä. Olisipa kaikilla hyvä, kissoihin erikoistunut eläinlääkäri, joka aktiivisesti muistuttaa asioista eikä oleta, että asiakas ymmärtää ensin kysyä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:02"]
On hyvä käydä vuosittain otattamassa verikokeet (maksa-, munuaiset, kilpirauhanen, verensokeri ym. mitä hyvä lääkäri suosittelee) ja antaa palpoida ja muutenkin tarkastaa kisu, niin ei tule niin helposti yllätyksiä. Olisipa kaikilla hyvä, kissoihin erikoistunut eläinlääkäri, joka aktiivisesti muistuttaa asioista eikä oleta, että asiakas ymmärtää ensin kysyä.
[/quote]
Toki näin, mutta yllätyksiä tulee aina niin ihmisten kuin muiden elollisten olentojen kanssa. Lääkäreistä ja hyvästä hoidosta huolimatta.
Terv. Kissansa maksasyövälle menettänyt
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:02"]On hyvä käydä vuosittain otattamassa verikokeet (maksa-, munuaiset, kilpirauhanen, verensokeri ym. mitä hyvä lääkäri suosittelee) ja antaa palpoida ja muutenkin tarkastaa kisu, niin ei tule niin helposti yllätyksiä. Olisipa kaikilla hyvä, kissoihin erikoistunut eläinlääkäri, joka aktiivisesti muistuttaa asioista eikä oleta, että asiakas ymmärtää ensin kysyä.
[/quote]
Joo me käydään Cat Vetillä, suosittelen! Ja käydään vähintään kerran vuodessa tarkastuksessa, musta on tullut vähän vainoharhainen. T. 17
Meidän kissa eli 20v. Kuoli viime tiistaina :( Sydän petti.
sentään töitä mihin mennä t: työtön