Miten ihmisillä on aikaa kaikkeen sometukseen?
Minä olen tällainen muumio, joka en ole Facebookissa enkä twiittaa tai mitään muutakaan. Palstailen korkeintaan joskus. Kuitenkin tuntuu, että olen ihan kummajainen. Ihmisillä on noiden edellämainittujen lisäksi vaikka mitä muita whatsuppeja, instagrammia ja mitä näitä nyt on. Bloggaaminenkin alkaa olla jo aika yleistä ihan tavallisten pulliaistenkin joukossa. Minua ahdistaa jo ajatella, että olisi näitä tilejä siellä täällä, saati että ehtisi päivittää ja vielä muitakin siellä seurata.
Kommentit (5)
Itse surffailen Facebookissa sun muuan usein esimerkiksi työmatkalla (bussissa) kännykällä. Eli ei vie oikeestaan yhtään ylimäärästä aikaa.
Kauankos siinä kestää, että twiittaa tai kirjoittaa päivityksen? 5 minuuttia!? Sama kun polttais tupakan töiisä. Twitteristä löytyy paljon asioita, kuten mm. Sotia, ajankohtaisia asioita jne. On huippua seurata mm. Lähi-itää paikallisten twiittien kautta tai nyt ranskan tilannetta. Fukusjimasta aloitin ja nyt on moni luonnonmullistus seurattu paikallisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:46"]
Kauankos siinä kestää, että twiittaa tai kirjoittaa päivityksen? 5 minuuttia!? Sama kun polttais tupakan töiisä. Twitteristä löytyy paljon asioita, kuten mm. Sotia, ajankohtaisia asioita jne. On huippua seurata mm. Lähi-itää paikallisten twiittien kautta tai nyt ranskan tilannetta. Fukusjimasta aloitin ja nyt on moni luonnonmullistus seurattu paikallisten kanssa.
[/quote]
Tarkoitinkin nyt sitä, kun jotkut on suunnilleen kaikissa mukana ja lähes päivittäin.
Onhan sitä tälleen työttömänä aikaa kun ei paljoo harrastele mitään. Minä taas en ymmärrä sitä miksi ihmiset täyttää päivänsä niin hyvin ettei ole aikaa vaan olla.