Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilta miehiltä kaivataan spermaa, kantasoluja ja verta, mutta luovutushalua uupuu

Vierailija
18.10.2021 |

https://yle.fi/uutiset/3-12146279
” Yksiselitteistä syytä matalalle auttamishalulle ei ole.” Jaa ei löydy syitä vai. Kun tein testin veren ja kantasolunluovutuksesta niin näytti punaista. On epilepsia johon syön lääkkeitä säännöllisesti. Lisäksi olen ollut onnettomuudessa ja minulla on jatkuvasti matala hemoglobiini. Lisäksi kysyttiin tupakoinnista, ylipainosta, irtosuhteista, huumeidenkäytöstä ym.

Kommentit (367)

Vierailija
361/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti ottaen miehiä kiinnostaa vain oma napa. Se että luovuttaisi vaikka verta tuntemattomalle puhtaasta auttamishalusta on miehille vierasta. Toki poikkeuksia on, onneksi.

Johtuu ihan siitä ettei miehiä haluta auttaa. Naiset ottavat mielelllään kaiken miehiltä, mutta eivät ole koskaan valmiita antamaan mitään takaisin.

Vai että vain naisille kaikki luovutettu menee. Se spermakin menee pareille jotka lapsettomuushoidoissa. Pula johtuu siitä että suomalaisten miesten spreman laatu on heikkoa, siksi niitä sinne hoitoihin päätyy. Joten jos sinä menet luovuttamaan niin ei tarvitse hätäillä että siitä heti lapsi tulisi, todennäköisesti se sinunkin sperma päätyy vaan roskiin kun ei sillä ketään pysyy hedelmöittämään.

Ei kai ole jos se päätyy roskiin.

Vierailija
362/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla joku kiertävä luovutusbussi tai vaikka kotikäyntejä, kyllä sitä spermapurkin tai veripussin täytettä saataisiin paljon enemmän kasaan. Ei tarvitsisi peräkammarin poikien lähteä kylille, vaan saisivat hoitaa luovutukset kotikulmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä mistään hinnasta luovuttaisi munasoluani.   Kammottaa  koko ajatuskin, että oma lapsi haahuilisi jossain vieraassa perheessä  Puistattavaa. Olkoon mahot mahoja niinkuin Luoja on tarkoittanutkin.

Vierailija
364/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Huom nuoret kauniit ja hoikat naiset jos tarvitsette laatuspermaa niin olen käytettävissä ilmaiseksi. mies40 pk-seutu

Tollanen pukki nyt ei ainakaan kelpaa naisille.

Vierailija
365/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luovuttaa jos saan olla osan ajasta isä.

Vierailija
366/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi luovuttaa spermaa sillä se olisi kuin lapsen hylkääminen tuntemattomien ihmisten huostaan. Luovuttajana minulla pitäisi olla rooli lapsen elämässä ja voida varmistaa hänen hyvinvointinsa ja turvallisuutensa.

Vierailija
367/367 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pesisi huipussaan olevan miehenkörilään spermaa. 

-hopeakettu 55 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän