Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihan turhaan sinulla on mennyt reilusti rahaa?

Vierailija
17.12.2014 |

Tarkotan nyt sellaista, että olet joutunut maksamaan jostain "tyhjästä" tai tyhmyyden seurauksestaa tms. Itselläni nyt sellainen tilsnne että menee muutama satanen kuussa jonkin aikaa "kankkulan kaivoon". Siksi haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia, jos tää oma harmitus vähän suhteellistuisi.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakka.. hävettää ja ärsyttää miksi piti niinkin monta vuotta polttaa. niillä rahoilla ois muutama etelänmatka tehty :D

Vierailija
82/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa hampaiden oikomishoidosta 100 €/kk, yhteensä noin 5000 €. En saanut alaikäisenä kunnalliselta hammasrautoja vaikka olisin halunnut. Hampaat sojottivat miten sattuu ja peittelin hymyäni vuosia, kunnes lopulta otin raudat. Kelahan ei korvaa mitään aikuisten oikomishoidoista. Tällä hetkellä kituutan pienellä palkalla ja ottaa päähän, koska en tiedä ketään muuta joka ei olisi saanut rautoja ilmaiseksi nuorena. Moni hammaslääkäri on myöhemmin ihmetellyt miksen ole saanut rautoja, koska mulla oli kuitenkin ristipurentaa ja luultavasti ongelmia olisi seurannut ainakin vanhempana. Tyytyväinen olen lopputulokseen enkä kadu yhtään että otin raudat, mutta olen ehkä vähän katkera tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteisiin. Ihan peruskäyttövaatteet eivät ole turhia ja tottakai jotain hienompaakin täytyy olla, mutta tytölläni on ainakin 30 mekko koossa 92cm. Tietenkin osa jää käyttämättä ja sitten harmittaa kun 20 euron mekot pitää myydä kirppiksellä 5 euron hintaan.

Vierailija
85/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana köyhänä tuli itsekin mälläiltyä rahaa tilauspizzoihin toisinaan, ja jälkikäteen hirveä katumus kun maksoi reilun kympin yhdestä lätystä, vaikka tuohon hintaan olisi saanut kassillisen ruokaa. Samoin ravintolassa kavereiden kanssa käydessä tuli aina huono omatunto, että pisti juuri 20 euroa yhteen annokseen kun olisi voinut ostaa sillä viikoksi ruokaa. 

Joskus menen myös kauhean nälkäisenä kauppaan ja ostan kaikkea ruokaa, mitä en sitten koskaan tajua/kerkeä syödä. Harmittaa hirveästi heittää hyvää ruokaa roskiin, kun menevät vanhaksi. Ei se rahasta niin kiinni ole enää, mutta inhoan ruoan haaskausta. 

Joskus olen saanut surkean tuotteen nettikaupasta, enkä ole uskaltanut reklamoida tai riidellä asiasta. Harmittaa rahanhaaskuu, mutta en jonkun 10e arvoisen tuotteen takia jaksa ryhtyä. 

Vierailija
86/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskanpitoon baareissa, eli alkoholiin yms kuluu liikaa rahaa. Onneksi olen jo reilusti vähentänyt baareissa käyntiä ja siellä drinsuttelua mutta harmittaahan tuo välillä.

Joskus tein paljon heräteostoksia nettivaatekaupoista, kun himoitsin kalliita merkkivaatteita. useat ostokset osoittautuivat huonoiksi valinnoiksi ja jäivät kaapin pohjalle lojumaan. Tähänkin olen älynnyt onneksi jo vaikuttaa paremmin.

Vierailija
87/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama Groupon-lahjakortti on jäänyt käyttämättä määräajassaan.

Minullakin oli joskus turha salijäsenyys. Oikeastaan kun se jäsenyys harmitti, niin tuli käytyä entistä vähemmän siellä, koska en vain halunnut ajatella mokomaa.

Vierailija
88/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selektiivinen kosmetiikka

Vierailija
89/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalikortti.. Vuoden sopimus 58e/kk. Pari-kolme kuukautta kävin aktiivisesti mutta sitten jäi, nyt onneksi vuosi on loppu. Toinen on kaikki puhelin ja nettijutut. Ihan itse olen ne ostanut eikä kukaan ole huijannut mutta esim tablettikonetta en käytä ikinä mutta ostin kun sain niin "hyvän" tarjouksen netteineen päivineen, nyt sitten makselen osamaksua ihan hukkaan, no sen voi kyllä onneksi myydä. Samoin siinä tabletissa on sitten netti jossa on myös määräaikainen sopimus, lisäksi on kännykkä (sekin osamaksulla, helmikuussa loppuu), siihen liittymä ja netti ja sitten on vielä langaton mokkula jossa netti... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme