Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.

Vierailija
06.07.2025 |

Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.

Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?

Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?

Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??

Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.

Kommentit (710)

Vierailija
1/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma havaittu n38v

Vierailija
2/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin töissä paljon juttelen miesten kanssa. Oikeastaan enemmän ku naisten kanssa, en kestä naisia. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut varmaan aina Suomessa tuota. Ja ehkä mies haluaa itse lähestyä tai juosta naisten perässä täällä. Moni juo viinaa, uraputki, kaverit ja jotkut jo isukkeja. Henkiset arvot missä? Moni etsii hyvin nuorta naista täällä esim. 9v nuorempaa tai parikymppistä.

Vierailija
4/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan lähesty ikinä koskaan miehet irl missään. Siis viimeksi varmaan kuusi vuotta sitten joku yritti tulla iskemään mutta valitettavasti jäädyin siihen paikkaan x syystä. En tosin koskaan käy viihtellä missään paitsi keikoilla ja siellä ihmiset keskittyy musiikkiin tai juomiseen :D Mutta netissä miehet kyllä lähestyy ihan kiitettävästi, oon vaan sielläkin tosi "valikoiva" koska en näe järkeä aloittaa kummempaa tutustumista jos välimatkaa on satoja kilometrejä. Tinderiä en oo koskaan kokeillut. N33

Vierailija
5/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisinsanoen lähestytte vain parhaita miehiä, ja muut eivät edes ole olemassa. Heillä on somen takia niin paljon vientiä ettei paljon tarvi päin edes vilkaistakaan ellet ole hyvää tasoa itse. He siis käyttäytyvät kuten 90% naisista käyttäytyy. Nyt tiedät miltä se tuntuu.

Vierailija
6/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisilla miehillä on niin korkeat kriteerit naiselle, ettei heille enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Vierailija
7/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävästi olen ottanut vastaan haukkuja ja nolaamista kun olen yrittänyt ennalta tuntemattomien naisten juttusille, joten enää en edes yritä. Kaverien puolisoiden ja naispuoleisten työkaverien kanssa kyllä juttelen paljonkin. 

Ja missäpä vapaisiin naisiin edes törmää nykyään. Harrastuksissa ei ole kuin varattuja naisia, ja heidän kanssa tulee juteltua paljonkin. Ravintoloissa en käy. Aika menee töissä, harrastuksissa, ystävien kanssa ja kotosalla. Olen hyväksynyt kohtaloni ja tulen eleleen yksin. Mutta otan siitä kaiken irti: harrastelen, retkeilen pitkin suomea, opiskelen uutta ja remontoin taloa.

Vierailija
8/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, missä sinä Ap ja ystäväsi odotatte ja toivotte, että meis lähestyisi teitä? - Itse esimerkiksi en juurikaan käy baareissa tai yökerhoissa tai muissa sellaisissa paikoissa joissa alkoholi on usein vähintäänkin potentiaalisesti läsnä ja joista joskus tuntunut, että olsivat ainoita moraalsiesti hyväksyttyjä paikkoja yrittää lähestyä naista.

En syytä tässä kohtaa esim "Me toota", joka olsi tehnyt muka lähestymisen erityisen hankalaksi. "Syytän" tai huomautan vain, että sen jälkeen kun opiskelu vuodet ovat jääneet taakse ja kun työpaikoilta tai ystävien tai kaverien kautta eivät ole mahdollsitaneet paikkaa, jossa kohdata ja tavata joku mukava uusi nainen viime vuosina, niin kun ei nuo alussa mainitsemani "alkoholipaikat" itseäni nappaa ja kun en ole laittanut itseäni likoon Tinderiin tai muualle someen, jossa osoittaa kiinnostukseni naisia kohtaan, niin missäs sen voisin luontevasti tehdä?

Periaatteessa varmaan missä vaan mutta olen huomannut sen käyneen vuosi vuodelta vaikeammaksi, jos ei nainen ota heti koppia ja osoita myös kiinnostusta/ avoimuutta ja tai yleisemmin, että hän on enempi ilahtunut siitä, että yritin lähestyä häntä kuin luon alle puolessa sekunnissa mielikuvan, että häntä ei nyt vain voisi vähempää kiinnostaa mitä mahd. sanon hänelle tai että sanoisi minulle itse jotain kun tulen/ olen hänen lähellä, vaikka kaupan hedelmäosastolla ottamassa omenoita pussiin.. 

Vierailija
9/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehet pelkäävät että keskustelu jää lyhyeksi, turhaksi ja tullaan torjutuksi, pelätään häpeää epäonnistumisesta lähestymisessä, myös #metoo on tehnyt tehokkaasti tehtävänsä, mitään ei saa sanoa tai koskea. M54

Vierailija
10/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jäivät 1800-luvulle ja naiset jatkoivat 2000-luvulle.

Vierailija
11/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan osoittaa naisille etten ole heille uhka ja vaihdan esim kadulla puolta, kun naisolettu tulee vastaan. 

Vierailija
12/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
13/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vasemmistoa miehet oikeistoa. Siitä tulee riitaa!

Vierailija
14/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisilla miehillä on niin korkeat kriteerit naiselle, ettei heille enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Tämä on mielestäni kummallinen syytös. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen tai kenen kanssa päädymme harrastamaan seksiä.

Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. En usko, että pelkkästään se riittää toimivan parisuhteen perustaksi, että toinen on kuolevainen.

Ja sanalle tavallinen haluaisin määritelmän. 

Vierailija
15/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on hyvää ja rauhallista yksin. Tyytyväinen näin.

M

Vierailija
16/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen trolli tällä kertaa.

Arvosanaksi 0/5, hylätty haukotellen.

Kulunutta on myös esiintyä naisena.

Vierailija
17/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suhdetta. Ihan sama miltä nainen näyttää.

Vierailija
18/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Hesassa ei saa katsekontaktia ollenkaan että vähän vaikea sitten tuppautua iholle.

Vierailija
19/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä miehet lähestyvät ja juttelen usein miesten kanssa. Asia ei kuitenkaan etene mihinkään yhdenkään kiinnostavan miehen kanssa, koska jänistävät jos osoitan vähänkään kiinnostusta. Tosin asia ehkä johtuu siitä, että pidän ns. nörttimiehistä, mutta itse en ole nörtti.

Eipä siinä, kyllä tämä elämä on hyvää ilman miestäkin. Talon olen jo ostanut ja maksanut itse, eli en tarvitse ketään jakamaan asuntolainaa ;-)

Vierailija
20/710 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa naisetkaan haluaa lihavaa miestä. Naisilla on päinvastoin kriteerit sellaiset valkoisille ettei niitä voi tavoittaa.