Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihan turhaan sinulla on mennyt reilusti rahaa?

Vierailija
17.12.2014 |

Tarkotan nyt sellaista, että olet joutunut maksamaan jostain "tyhjästä" tai tyhmyyden seurauksestaa tms. Itselläni nyt sellainen tilsnne että menee muutama satanen kuussa jonkin aikaa "kankkulan kaivoon". Siksi haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia, jos tää oma harmitus vähän suhteellistuisi.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus heikkoina hetkinä koitan piristää itseäni esim. pelaamalla jotain facebookin pelejä ja jos on todella paha mieli niin sossun hassaamaan vähintään 100 euroa niden pelien pelaamisen ja ihan turhaa rahan hukkaahan se on kun näistä peleistä ei voi edes voittaa mitään.

Jälkeen päin aina harmittaa koska olisihan nuo peleihin menneet rahat voineet käyttää johonkin tarpeellisempaan. En kuitenkaan käytä noihin peilihin niin paljoa rahaa että oma elämä kärsisi, esim ettei olisi varaa ruokaan vaikken mikään suurtuloinen olekaan.

Vierailija
22/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:22"]

Kuntosalin määräaikaista sopimusta ei niin vaan saakaan purettua, vaikka kotikulmille avautui kuntosali opiskelijoille, jossa opiskelijana kävisin koko vuoden sillä rahalla, mitä nyt maksan kuntosalille joka kuukausi. :(

[/quote]

Etkö voisi vuokrata jäsenyyttäsi loppuajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän järkyttävän summan kauneudenhoitoon kuukaudessa. Ripset ja kynnet pitää laittaa joka kuukausi. pidennykset nostattaa ja välillä uusia, solarium, meikit, kuntosali, kosmetologi, hieroja..

Vierailija
24/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ostella Facebook-kirppiksiltä vaatteita. Noin puolet ostamistani vaatteista ovat hyviä, puolet sitten ovat joko alkujaankin epäsopivia tai jäävät muuten vain käyttämättä. No, onneksi noi nyt ei aivan järjettömästi maksa ja melko helposti saa myytyä eteenpäin.

Vierailija
25/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin poistoon 150 euroa kuuden viikon välein.

Vierailija
26/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen peleihin. Luojan kiitos että en ole hurahtanut nettipokeriin...

Vierailija
27/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoissa, torissa ja huutonetissä vaatteiden/ kenkien osteluun menee ihan sairaati rahaa kun en osaa lopettaa..

Vierailija
28/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mennyt huuto.netin vaatteisiin, niitä kun ei saa palautettua. Sitten myös salijäsenyyteen, kun jäikin käymättä niin usein kuin piti...

Vierailija
30/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että tuli ostettua liian kallis auto. Pehmeät kyydit ja auton upea ulkomuoto häikäisivät todellisuudentajun. Nyt menee autolainaa monta sataa euroa ja auto on siitä huono, että vie paljon bensaa ja on kallis korjata. Ei tee edes mieli myydä autoa, kun sen arvo on tippunut jo enemmän kuin olen sitä maksanut.

Vierailija
31/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa menee hierojalla, kampaajalla ja kosmetologilla käymiseen, mutta mielestäni ulkonäöstä ja omasta hyvinvoinnista pitää huolehtia. Jossain vaiheessa tuli ajeltua usein taksilla, se oli ihan turhaa rahanmenoa. Olen mennyt taksilla mm. töihin, luennolle, kaverille, johonkin harrastukseen jne. monta kertaa. Järjetöntä, tiedän, kun kerran julkisillakin pääsisi, mutta kun on mukamas ollut kiire. Toinen ihan turha meno ovat kirjastosakot, joita viimeksi eilen maksoin yli 40 euroa.

Vierailija
32/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:15"]

Tarkotan nyt sellaista, että olet joutunut maksamaan jostain "tyhjästä" tai tyhmyyden seurauksestaa tms. Itselläni nyt sellainen tilsnne että menee muutama satanen kuussa jonkin aikaa "kankkulan kaivoon". Siksi haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia, jos tää oma harmitus vähän suhteellistuisi.

[/quote]

Laskin, että minulla on mennyt kampaamoon elämäni aikana yli 10 000 euroa. Toinen turha rahareikä on aikakauslehdet ja sanomalehdet. Olen laskujeni mukaan käyttänyt niihin elämäni aikana yli 6000 euroa. Matkusteluun olen laskujeni mukaan käyttänyt noin 15 000 euroa. Kaikki nämä rahat ovat menneet tavallaan hukkaan, vaikka olen tietysti myös elämyksiä saanut.

Vierailija
33/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ostettiin 4 vuotta sitten auto, joka oli silloin arvoltaan noin 75 000 euroa. Nykyisellään sen arvo on noin 25 000-30 000 euroa.

Vierailija
34/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:55"]

Ulkonäköön täälläkin...Käyn säännöllisesti kaikenlaisissa kauneus-ja jalkahoidoissa, mutta ei silti kaduta yhtään.

[/quote]

Jalkahoito ei ole turhaa. Jalkojen hyvinvointi vaikuttaa koko kroppaan:).

Vierailija
35/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitan Turun kaupungin liikennelaitosta typeryydestä aiheutuneilla pysäköintisakioilla.

Vierailija
36/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä, joita en sitten käytäkään. Ostan piristääkseni itseäni "jotain uutta", esim. vähän aikaa sitten uutuus-huulipunan, joka osoittautui myöhemmin ihan liian räikeäksi enkä kehtaa käyttää!

Vierailija
37/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öÖM...tavallaan turhaa on kosmetologilla käynti, mutta ei tavallaan, koska muuten varmaan joutuisin laittamaan botoxia. Säännöllinen ihonpuhdistus kotona ja kosmetologilla pitää ihoni hyväkuntoisena, enkä tarvitse muita poppakonsteja.

Nettipeleihin meni jossain vaiheessa ihan törkeitä summia rahaa, toisaalta niistä voittikin välillä ihan järjettömiä summia, jotka sitten menivät tietysti takaisin aika nopeasti sinne mistä tulivatkin.

Ei kannata ryhtyä peliriippuvaiseksi :/

Vierailija
38/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto. Otettiin lainaa, auto levisi tielle ihan parin kuukauden päästä ja laittaminen olisi maksanut ihan liikaa auton muuhun kuntoon ja arvoon nähden. Sitä maksettiin sitten, vaikka autoa ei enää ollutkaan.

Käytetyt ja vanhat autot on oikeasti ihan hyvä hankinta, JOS osaa katsoa, että tietyt tärkeät jutut on kunnossa. Oltiin kokemattomia, ei osattu.

Mutta tästä opimme! ;)

Vierailija
39/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan lääkärilaskuihin reilu tonni kerralla. 

Miehen täti oli luvannut hoitaa vakuutuksen hyvissä ajoin ennen synnytystä ja minä tyhmä luotin häneen. Olis voinu saatanan eukko sanoa, ettei viitsikään sitä vakuutusta hoitaa niin olisin itse sen hankkinut. 

Ja nythän sitä ei enää saa, kun lapsi onkin sairas. Perkele.

Vierailija
40/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi