Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihan turhaan sinulla on mennyt reilusti rahaa?

Vierailija
17.12.2014 |

Tarkotan nyt sellaista, että olet joutunut maksamaan jostain "tyhjästä" tai tyhmyyden seurauksestaa tms. Itselläni nyt sellainen tilsnne että menee muutama satanen kuussa jonkin aikaa "kankkulan kaivoon". Siksi haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia, jos tää oma harmitus vähän suhteellistuisi.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunto, joka oli tyhjillään mooonta kuukautta, kun muutettiinkin muualle. Mut eipä siinä, eiköhän ne rahat johonkin muuhuun turhaan ois mennyt.

Vierailija
62/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilettää sanoa mut bulimiaan :/ ihan hirvee tauti ja rahatkin meni..
Kohtalontovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan. Raha tuli sijoitettua 30 liikakilon hankkimiseen. Mikään ei harmita yhtä paljon vaikka olenkin laihduttanut jo lähes kaiken pois. 

Vierailija
64/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 € Kampin vessapoletteihin kun kone ei antanutkaan vaihtorahaa enkä ehtinyt etsiä toimistoa missä olis hyvitetty. Vieläkin vituttaa.

Vierailija
65/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeussakko, 150 €. Täysin hukkaan heitettyä rahaa. En ajaa enää ylinopeutta.

Vierailija
66/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuteen aikaisemmin yli 3000 euroa vuodessa. Nykyisin mennään puolet pienemmällä budjetilla. Ja vaatekoko pienempi. Silloin kyllä löytyi vaatteitakin aina alennuksesta, mikä vähän kompensoi.

Vierailija
67/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:46"]Lihomiseen. Liika syöminen ja vaatteet uusiks. Toisen kerran vaatteet uusiks kun laihduin ja terveellinen ruoka on kallista :-/
[/quote]

Pakastevihannekset (herneet jne), juurekset, kauden vihannekset, pavut, linssit jne, näitä riittää.

Newsflash: Terveellinen ruoka ei ole kallista.

Vierailija
68/89 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin. Tuskin tarvitsee sanoa enempää.

Luontaistuotteisiin. Vedän hirveitä määriä kaiken maailman vitamiineja, ravintolisiä ja jauheita. En sano etteikö osa noista todella toimisi, mutta mulla on yksi kaappi täynnä purkkeja ja jauheita ja liuoksia. Kaikkia luulen tarvitsevani. Syytän kasvatustani, äiti vannoi luonnon parantavaan voimaan. Osa pillereistä tuntuu niin turhalta että ilmankin varmasti pärjäisi.

Vierailija
69/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin, halpiskoruihin, kenkiin, laukkuihin tms roinaan.

Vierailija
70/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:58"]

Maksa hampaiden oikomishoidosta 100 €/kk, yhteensä noin 5000 €. En saanut alaikäisenä kunnalliselta hammasrautoja vaikka olisin halunnut. Hampaat sojottivat miten sattuu ja peittelin hymyäni vuosia, kunnes lopulta otin raudat. Kelahan ei korvaa mitään aikuisten oikomishoidoista. Tällä hetkellä kituutan pienellä palkalla ja ottaa päähän, koska en tiedä ketään muuta joka ei olisi saanut rautoja ilmaiseksi nuorena. Moni hammaslääkäri on myöhemmin ihmetellyt miksen ole saanut rautoja, koska mulla oli kuitenkin ristipurentaa ja luultavasti ongelmia olisi seurannut ainakin vanhempana. Tyytyväinen olen lopputulokseen enkä kadu yhtään että otin raudat, mutta olen ehkä vähän katkera tällä hetkellä.

[/quote]

Ei mullekaan koskaan niitä ole tarjottu tai edes vihjaistu siihen suuntaan vaikka on selvä etupurenta ja hampaiden välissä raot (eli olisivat mahtuneet paljon tiiviimminkin). Tunnen myös erään jolla hampaat sojottavat aika reilustikin ulospäin, ei varmasti ole koskaan ollut rautoja. Luultavasti melko yleistä ettei tarjota, sehän tietää kunnalle menoja.

Vierailija
71/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja tupakka!! Suklaata olen pystynyt hyvin vähentämään ja tupakoinnin olen päättänyt lopettaa kokonaan uudenvuoden jälkeen. Tuli taas raskauksien jälkeen aloitettua tuo paska. :(

Vierailija
72/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheen

Vierailija
73/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:28"]

Kosmetiikka on vienyt paljon rahaa. Tykkään laittautua ja käyttää hyviä tuotteita. Harmi vain että niiden itselle hyvien tuotteiden löytymiseen on mennyt paljon rahaa! Osa tuotteista ei ole sopinut minulle ollenkaan ja sitten on joutunut antamaan tuotteen kaverille. Viime viikollakin shamppoon loppuessa ostin uutta mitä en ole ennen käyttänyt, ja eihän se toimi mulla ollenkaan, jäi hiukset vähän rasvaisiksi..

[/quote]

Ei voi olla noin tarkkaa... Taidat olla melko neuroottinen tyyppi.

Vierailija
74/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin meikkeihin, kenkiin ja vaatteiiin, joita en käytä. Esim. just viime kuussa ostin kerralla nejä ripsaria, kokeilin kaikkia kerran ja ei ne ollu hyviä. Käyttämättömiä meikkejä, vaatteita ja kenkiä on mulla niin paljon, että voisin avata jonkun putiikin. 

Kuntosaleiluun menee myös rahaa hukkaan. Kerran ostin 10 kerran kortin, jota käytin kerran, ennen sen umpeutumista. Ja nyt on toisen salin jäsen, ja en taaskaan käy siellä. Jotenkin se ei kyllä edes harmita....?

Vierailija
75/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset. Kerran menin huonolle kampaajalle, josta alkoi hiustenvärjäys ja kampaaja kierre kun yritin korjata alkuperäistä virhettä. Lähes tuhat euroa olen onnistunut kuluttamaan hiuksiini vuoden aikana(eivätkä ne ole koskaan olleet näin huonossa kunnossa kuin nyt).

Laihdutustuotteet. Epätoivoisena sain erinäisiä päähänpistoja että nyt minä laihdutan nopeasti paljon ja piste. Siinä tuli sitten ostettua kalliita laihdutustuotteita, joita en sitten käyttänyt asianmukaisesti. 

Olen myös ostanut vaatteita, joita en ole sen koommin käyttänyt.

Vierailija
76/89 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tosi paljon alusvaatteita ja sukkia, vaikka ei olisi tarvettakaan. Joskus ostan myls vahingossa väärän kokoisia ja jää käyttämättä (rintaliivit siis)
Välillä kyllä lohduttaudun sillä, että eipähän mene rahat ainakaan alkoholiin tai tupakkaan!

Vierailija
77/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa ei toimittanut tuotetta ja olin liian ahdistunut ja stressaantunut reklamoidakseni. Sinne meni satanen.

Olen kirjastolle velkaa 200 euroa myöhästyneistä kirjoista, kun en jaksanut ajatella niiden palauttamista.

Asunnon ovi piti sarjoittaa uudestaan, kun hukkasin avaimen.

Ahdistuneisuushäiriö käy kalliiksi. :D

Vierailija
78/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroihin

Vierailija
79/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoterapiaan

Vierailija
80/89 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopotteluun menee aina ne rahat, joilla olin suunnitellut ostavani esi. kengät tai talvitakin:(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän