Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1601/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytyä vessassa :( täti tuli! Olen kaverin luona ja en voi edes huutaa, yääähhhhh!

Finest kp1/26-28 yk4

1602/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja pahoittelut finest, ihan pyllystä :(

Mulle ei oo ikinä sanottu mitään et pitäis yhden menkkakierron odottaa keskenmenon jälkeen, ei edes sillon ku tehtiin kaavinta viikolla 12. Sillonki mun kierto palas heti normaaliks niinku se teki nyttenki. Nyt en edes käyny missään lääkärissä ja vuotokin kesti vaan vajaa 2 vrk.

Sunshine14 kp18/26-28 dpo7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1603/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Finest :'( täällä jännäsin kun ollaan samassa vaiheessa.. Nyt en käy ite vessassa enää ollenkaan :/

Onnea plussanneille!!!

Malma kp 29/28

1604/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tänään ollu alavatsa ja selkä polttoja... ihan ku menkat alkais. Hitto jos kierto on mennykki sekasin. Mä kans rupeen tähän "en mee enää vessaan" kööriin :)
Sunshine14 kp18/26-28

1605/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikai sitä nyt tarvii joka päivä vessassa käydä :D

Täällä kans tissit niin kipeet ja arat mikkä on yleensä ennen menkkoja ollu.. No toisaalta tämä vasta eka yk että olen varautunut useampaan yritykseen!

Tsemppiä kaikille !!! Malma kp29/28 yk1

1606/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylintäydeltä onnea Mariele ja Minkamaaria! Onnea matkaan molemmille!! <3 Finest ja muut uuteen kiertoon joutuneet, isot tsemppihalit teille! Kohti uutta yritystä vain.

Täällä on selvitty kahden päivän niukoista menkoista (kummallisen lyhyet, en ollut raskaana, tarkistin), käyty uusissa verikokeissa, aloitettu Letrotsolit (juuri näitten hormonien takia tarkistin, että enhän satu olemaan raskaana) ja nyt odotetaan maanantain ultraa. Toivottavasti ensi viikko tuo hyviä uutisia tullessaan! :) Siihen saakka aika hiljaiselolla mennään. Hurjasti tsemppiä ja plussatuulia tämän viikon jännittäjille!!

:) Tiuhtiska, kp4/28 yk19

1607/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista Mariele ja Minkamaaria!! :) Kyllä se plussausaalto tästä vielä lähtee! :D Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Raskasta se on, mutta jälleen uusi mahdollisuus! :)

"Ihanaa" etten ole verikoepelkoni kanssa yksin! Mä en tosiaan tiedä mistä ne suonet parhaiten löytäis, joten siten en voi edes hoitajia neuvoa. Juuri siitä verikoepelkoni on kehittynyt. Lapsena jouduttiin ottamaan verikokeita ja eräällä viimeisistä kerroista siellä oli joku sh-hoitajaopiskelija. Olin siinä sitten oikeen kunnolla neulatyynynä, ku "Ei tossa. Ohops, ei tossakaan. Jaa ei se suoni ollu tässäkään." -.- Että tästä mun traumat on peräisin :( Sen jälkeen en oo onneksi joutunut testeihin. (Vaikka toisaalta jos olisin joutunut, niin mun pelkotila ei välttämättä ois ihan näin paha, vois olla jopa hyviäkin kokemuksia?)

Täällä ei täti tai oireet vieläkään ole tullut kylään. Arg! Raskauskeijulla oli kyllä tosi nopea lähetys!! Testailen ittekseni sitten jossain vaiheessa. Mieskin taitaa olla jo vähän innoissaan, kun menkat on hukassa. Mutta mä en vielä osaa olla. Oon edelleen varma että tää on vaan pitkittynyt kierto ja kroppa sekoilee e-pillereiden jälkeen. Ja jos tulee nega, niin on jotenkin helpompi vaan todeta, että nega tuli, kuin testailla yhdessä ja näyttää sitä tikkua. Ehkä hurraahuudetaan yhdessä sitten kun se plussa joskus tulee. Jännäättekö te aina testejä parempien puoliskojen kanssa, vai ylhäisessä yksinäisyydessä?

Noorav odottelee yhä. Kp 39.

1608/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testailen aina yksinäni, ku aina se yks testi ei riitä :) ei mun miehelle se oon niin huumailua ku mulle. Viimeks ku sitä haamua ihmettelin ni kiikutin testin miehelle ja vaahtosin et eikö siinä näykki viiva?! Mies tokas, joo on se oranssi! Saakelin uuno :) teen jatkossakin yksinäni testit :)

1609/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorav
Mul on vähän menny ny ohi sun kierto enkä jaksa ettiä, siis kp39 ja et oo testannu vielä?! Mikä sun normaalikierto on?

1610/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mä oon huono lukemaan, tossahan se lukeekin et luulet et on pitkittyny kierto:)
miten voi tollasta mielen lujuutta olla?! Mä varmaan huomenna jo testaan, ei kerkee kiinnittyy ees ni mulla on jo tikku alla ;)

1611/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin testailen, mutta plussatikut kiikutin miehelle tarkistukseen. Sillon, kun oli se kemiallinen. Jotenkin hassua laittaa mies tiirailemaan pissatikkuja. :D

Vierailija
1612/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki! :)
Täällä jänskättää jo koska kp 28 meneillään, tosin osaan jo odottaa negaa... mutta toivossa on hyvä elää! :D
Menkka oireita ei näy eikä kuulu (tulevat aina n. 5-7pv ennen), mutta ei muuhunkaan liittyviä oireita joten hmh.
Tekisi niin mieli testailla koko ajan, mutta taidan pitää malttini viikonloppuun asti, ellei menkat sitten tee yllätys hyökkäystä...
Ihana lukea kun ihmiset ilmoittavat plussistaan! Nousee hymy korviin asti kun miettii sitä omaa hetkeään :) & joo meillä testataan myös ihan yksin :D

1613/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on ollut outoja "tuntemuksia" nyt eilisestä asti. Rintoja välillä särkee, naama kukkii, välillä mahasta nipistää. Myös huomasin tänään töissä kun vaihdoin tuolilla asentoa että mulla oli ilmaa tuola "alakerrassa", ihmettelin sitä kovasti :D Mähän jo menin malttamattomana tekemään raskaustestin ja näytti negaa, mut johtunee luultavasti siitä että oon liian aikaisessa ja eihän nuo tuntemukset välttämättä mitään tarkoita, mutta kovasti toivon että plussa tulis :) Ei menkkojenkaan pitäis vielä alkaa. Ehkä viikonloppuna jos kierto olis sen 28 päivää. Jatkan edelleen odottelua ja toivon kovasti ettei se täti tulis kyläileen.

Tossu83  kp23/? Yk1

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

1614/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista Mariele ja Minkamaaria! Toivotaan, että saadaan nyt plussabileet pystyyn ja useampi liittyy plussanneisiin!

Mulla menossa kp 26/26-34, mutta raskausoireita ei tosiaan ollenkaan ja alavatsassa sellainen "kutina" että täti tulee kylään viimeistään huomenna. Oon nyt havahtunut tuohon luteaalivaiheeseen (jos meni edes nimi oikein :D), ja ilmeisesti sen pitää olla tietyn pituinen että raskaus olisi eded mahdollinen. Onko kenelläkään asiasta enemmän tietoa? Mulla näyttäis toi luteaalivaihe jäävän aika lyhyeksi, ja mietinkin, että millä sitä nyt lähtis nostamaan jos se on esteenä raskautumiselle.

1615/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille!!! Hymynaamoille myös!!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä tuli kans täti kylään ja mielialakin on sen mukainen. :(

Anoppi kertoi lauantaina että mun miehen sisko on nyt sit raskaana vkoilla 13-14. Heille on kolmas tulossa ja oli sitten yllätysraskaus. Anoppi kertoi kuinka ne ei olleet edes yrittäneet kolmatta ja tuli tosiaan aivan yllättäen. Voi että teki kipeetä. Oma toive olis ollu se että olisin ees ollut ekaks raskaana ja sitten tää uutinen ois tullu. Mutta ei voi mitään näillä mennnään mitä annetaan.

Niin joku mulle kans sanoi että keskenmenon jälkeen tärppää heti. Noh, hiljaista on ollut. Mut toivotaan et jollaki muulla ois parempi tuuri.

Anteeks masentuneet puheet, mut nyt ei jaksa olla kovin innostunut (mistään).

Minja76 kp1/29-40 km7/14 jk yk5 (ya 12/13)

1616/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin jotain positiivista. Latasin kans puhelimeen sen Ovian sovelluksen. Vaikuttaa hyvältä. Se osas kyllä kertoa että menkat alkaa silloin kun ne alkoi. :)

Niin ja on tässä jotain pientä suunnitelmaa. Ens viikon loppupuolella otetaan joka-toinen-päivä-sessio käytäntöön. Kun Ovulaatiot heittelee miten sattuu ja en nyt taida jaksaa ovistestejä hommata.

1617/2463 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja76, tsemppihalit!

Sunshine14, joo tää kierto tekee mitä haluaa. Luulin bongaavani oviksen joskus kp 14-18 tienoilla, mut oiretta ei oo mihinkään suuntaan. Senkin takia mahdollinen plussa pelottaa. Siinä missä se ois yleisesti ajateltuna ehkä onnellista olla olematta pää vessanpöntössä koko alkuraskautta, niin jotenkin vaan mieltää että oireettomuuskin on vaan pahapaha! Voi tätä ylimurehtivaista päätä!! :D Ja itse jotenkin tykkään odottaa mieluummin menkkoja, ku tehdä testin.... ei tuu niin suuri pettymys. Mun sisäinen optimisti siellä jossain syvällä sisimmässä nosti taas kyllä päätä. Mutta pessimisti ei pety! :)

Huomenna testailen. Annan noitten testien olla huoneenlämmössä ensin hyvän aikaa :D Niille on voinut tulla postilaatikossa kylmä! :-))
Noorav

1618/2463 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,kiitos onnitteluista!

Sellainen piti mun vielä täällä sanoa, että uskon nyt siittiöiden sinnikkyyteen! Eli haamu näkyi testissä ekan kerran kp 31. Siitä kun laskee, että testissä näkymiseen tarvitaan hedelmöittymisestä 10-12 vrk, ovis osuisi kp 19-21. Oon melko varma, että ovis tapahtui kp 20. Tästä mulla on todistusaineistoa tässä ketjussa sivulla 49:

[quote author="MinkaMaaria" time="04.02.2015 klo 23:21"]

Ää, ehkä oli ovulaatio tänään, kp 20/28-33. En oo varma mutta lievät oireet, olisinpa aloittanut heti sen tikkuilun niin ei tarttis miettiä! Jos se oli vasta tänään, niin toivottavasti joku sinnikäs siittiö oli vielä kolmantena päivänä hengissä...

[/quote]

Tuolloin siis limat ja joku tuntuma oli oviksesta. Päivä oli silloin keskiviikko, ja seksiä oli harrastettu sitä ennen vikan kerran sunnuntai-iltana, ja muuten viikonloppuna pe-la-su. Sunnuntain siittiö, tai vielä aikaisempi, pärjäsi keskiviikkoon.

Tsemppiä kaikille :)

1619/2463 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein testin heti kun heräsin ja paljon selkeämpi plussahan sieltä sitten tuli! Pakko oli herättää sitten mieskin ihailemaan oo pissatikkua :D

Nyt vain ahdistaa kun mahassa hieman menkkakipujen tapaista särkyä ja epämääräistä vuotoa pari tippaa. Nyt vain toivotaan parasta!

Ambrosiaa

1620/2463 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alku näköjään jäi puuttumaan edellisestä eli paljon onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti kaikki jännääjätkin sais toivotun tuloksen <3