Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

921/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 27.1

Iica86 (28v) kp 35/28 yk 3

Tinttu1989 kp 32/25-28, yk 2, (km 10/14) (testi 25.1. negatiivinen)

Dindinden kp 28/28- yk1 (testi 27.1. negatiivinen)

Delfi kp 28/29 yk 4

Heinähaave15 (26v) kp 28/29-33 yk 3 

Legolatar (27v) kp 28/31 yk 8 testi 30.1.

Mwiihh kp 27/29-30 yk 2 

Ainoaa (26v) kp 26/23 yk 3

Nelmis  kp 25/25? yk 10 (ku 11/2014) 

Seppo07 kp 25/26-30 yk 2 (testi 27.1. negatiivinen)

Marlener (28) kp 25/30-32 yk 2

Exile kp 25/30-33 yk 10 

Nita85 kp 25/33-35 yk 1 km jk (km 10/14)

Kapakala (39v) kp 24/28, ya 6/2014

Orchid87 kp 22/23 yk 10 

Jannuli85 kp 22/27-32 ya 2/2014

Annma (33v) kp 22/29-32 yk 2

Tiikerikuu (28v) kp 20/24-33,  yk 1 km jk (km11/14), ya 5/14

Lefemme kp 19/25-27 yk 12

Vlo  kp 19/27, yk 2 

Piki Piki79 kp 19/28-30 yk 1

Hönttentönttiäinen kp 18/30 yk 2

Seepra87  kp 18/??, yk 2

Noorav kp 18/? yk 3

Hiiu (27v) kp 17/26-30 yk 2

Cecilja (31v) kp 17/27-33 yk 16 (inseminaatio nro1)

Nepala (24v) kp 17/28-30 yk 6

Tiitiläinen (31v) kp 17/29  yk3

Mindyh kp 15/25 yk 3

Kikke89 kp 15/27, yk 3

Huolestunut Ensiyrittäjä kp 14/27-30 yk 4 (km 10/14)

Hazel15, kp 13/27?, yk 10 (yk1 ku jk)

Mymmeli89 (25v) kp 13/32 yk 6

Minja76 (38v) kp 13/29-40 (km7/14) jk yk 4

Hopehope kp 13/? yk 10

Pia87 kp 12/26-30 ya -12 (km rv12 2/14)

Ciira (33v) kp 11/25 yk 1 

Adalmiina09 (26v) kp 11/28-29 yk 9

Tiuhtiska (31v) kp 11/28-30, yk18

Helmianna Kp 11/31-33 yk 3

Mila Nnnnkkk (22v) kp 9/28 yk 2

Finest (27v) kp 8/26-28 yk 3

Mariele (33v) kp 6/25-29 yk 3 

Jenviko (31v) kp 6/28 yk 15 

Kikiii (20v) kp 6/28-30 yk 2

Kiia80 kp 5/30 yk 2

Muskottipähkinä (25v) kp 4/30-42 yk 6

Melita kp 3/27-28 yk 13

Enninkeri (27v) kp 3/26-33 yk 20

Nuppunella (34v) 3/27-32 yk 9

MelodyPop (33v.), kp 1/28-31, yk2

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Illusia86 ya 9/14

Elmonsteri

Dimou

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET

Sminkki, Trooppinen tuuli (yritystä takana 1v 10kk), Mikka (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 (yk3), Sunshine14  (yk 3), JQ (yk 6)

Plussaryhmä:

Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

922/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin paljon päivitettävää etten ole yhtään varma tuliko kaikki oikein. Tarkistakaa siis tietonne!

Ja suuuuuuuret onnittelut Sunshine ja JQ !!! Toivottavasti itse seuraan parin viikon päästä perässä :) Ja harmittelut uuteen kiertoon joutuneille :/

Kikke89 kp 15/27, yk3 (dpo1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
923/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Orchid87" time="27.01.2015 klo 00:42"]

Piki piki79: Tämä on meille eka kieto kun mies on avoimesti jutellut, että nyt on sellainen olo että tärppäsi. On ollut jotenkin tosi innoissaan ja kysellyt kaikkea koska menkat alkaa ja koska sen sitte tietää ja koska teen testiä jne jne.. En haluaisi tuottaa pettymystä vaikka eihän sille mitään sitten voi :/

Legolatar: Aika jännä toi testijuttu, mistä olet tuollaisen lukenut/kuullut? Tuo tieto antaa vähän toivoa tähän testausintoilijaan ;) Minäkin olen myös haaveillut tavasta, jolla kerrotaan mun vanhemmilleni. Haaveillut tekeväni jotain ihanaa ylläriä, haaveillut siitä miltä tuntuu kun vauva masussa kasvaa, haaveillut IHAN kaikesta ja halu on kova päästä vihdoinkin tuo kaikki kokemaan, hyvineen ja huonoineen puolineen. Haluan sen kaiken, NIIN kovasti haluan <3

[/quote]

viittaatko johinkin aiemmin kirjoittamaani koska nyt en ihan heti hiffaa mikä testi, mutta itse ajattelin ainakin että ottaisin kuvan siten plussa tkusta ja siitä viestiä sitten miehelle ja isovanhemmille esim vaikka facen jkautta ;) oisko sitten hyvä ylläri...

aiemmin taisin puhua herköstä testistä joo yleensä ne on niitä 25miol mittaavia, mutta löysin netistä sellaisia kun mittaa jo 10 mol ( yksikkö oikein ?)  joten ajattelin että sehän voisi näyttää viikkoa aiemmin, tai ainakin antaa negan ;) testaus hullu minäkin, varsinkin kun eka kierto...toivon ettei tulisi montaa kierttoa ettei menen mieheltä into, vaikka lupasikin että koitetaan niin monta kertaa kuin tarvitsee, ja puolen vuoden yrittämisen jälkeen mennään hoitajalle jollei ole tärpännyt, sellaiset ohjeet sain hoitajalta, perhesuunnitteluneuvolasta :)

924/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis haamun ei negan se testi :')

925/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat tsempeistä <3 Toivottavasti liityn vielä tammikuun plussa-aaltoon!

JQ paljon onnea plussasta :)

Mä ostin tänään prismasta rfsu ja pregcheck liuskatestejä. Mies naureskeli mun hamstrausta ja mä vaan totesin siihen että haluan jotain viihdykettä tähän odotteluun :D Ja kai sellaisen tunteen että jotain asioiden eteen teen.. Huomenna siis uutta testiä kehiin!

926/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa naiset ja ONNEA J Q ja sunshine!!! Ihanaa kuulla, että plussaa pukkaa ja kuvat on hienoja!

Mä oon ihan sekasin niitten hiton ovitestejen kaa... Enää en saa minkäänlaista viivaa testiin, minkä sain pari päivää. Siis haalean viivan. En varmaa ovuloi ollenkaa. Mutta testaan nyt kuutenkii :). Kai se on kuitenki tuloosa vielä??? Ja testit oon tehty ohjeitten mukaan. .... Niin ja kiitos vinkeistä! .... *jää testailemaan....

Ciira 11/25 yk 1

927/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten mahtavaa JQ! Onnea onnea ja tarrasukkia matkaan! Niin se yritys palkitaan, ihanaa <3

Orchid, onpa pelottava tieto tuo, että syy voi olla tuollainenkin..ettei kummassakaan ole vikaa, mutta munis ja siittiö eivät vain sovellu yhteen. Olen kyllä kuullut selittämättömästä lapsettomuudesta. Minä kyllä veikkaan, että sinä ja minä ollaan nyt vaan molemmat vähän sekaisin ja siksi kestää :D eikös se ole parempi selitys? :)

Cecilja ja Lefemme, kiitos kun yritätte ajaa minutkin täältä pois :D Lähden sillä ehdolla, että te tulette heti perässä! Odottelen teidän testipäiviä innolla. Cecilja ilmoittelikin jo omansa :)

Legolatar kp28/31 dbo12 yk8

928/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu75, voi hitto! :( tyhmä ovis, kun tuli nyt. Mikä sulla olikaan tilanne ovisten suhteen muissa kierroissa? Siitä oli puhetta joskus kuukausia sitten, mutta nyt en muista.. Tsemppiä, sis!

Vierailija
929/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silloin yrittämisen alussa ovikset just näin ajoissa ja sain siihen siveydenpuutabletit, jotka kivasti siirsi oviksen kp 12:sta. Miksi ne ei nyt toimi on hyvä kysymys. Ei paljoa enään naurata :( 

930/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, onnea plussista! <3

Oon kyllä käynyt ahkeraan lueskelemassa, mutta ei ole oikein jaksanut kirjoittaa. Olisiko ollu kp 14 kun sellanen verensekainen limailu alkoi. Ei tuu siteeseen asti, mutta pyyhiessä aina. Nyt on kp 18(ko?) ja se tuntuu vihdoin loppuneen. Paha mennä vannomaan, ku kroppa tuntuu tekevän ihan mitä lystää :( Olo on muuten ollu aivan oireeton koko tän keskikierron, aivan älyttömän tylsää vaan odottella. Onneksi oon varautunu tähän kropan sekoiluun, eikä oo mikään hengenhätä vielä. Fiilikset tässä kierrossa raskautumisesta on nollassa, mutta tulee kun on tullakseen <3 Ei mua ärsytä plussaamattomuus niin paljoa kuin tää jatkuva tiputtelu.

Noorav kp 18/? Yk3

931/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin!!! Oli niin paljon luettavaa ja hyviä uutisia, että ehdein jo unohtaa että mitä kaikille kuuluu! :) Kun ei noi nimet ihan täysin oo vielä päähän jääneet. :D

Naurattaa noi sun testit Sunshine14. Miten voikin näyttää niin erilaisia... onneks tuli vihdoin se toivottu plussa! Mä oon huono olemaan kärsivällinen, mutta odottelen tätä asiaa rauhassa. Tiedän että kroppa on sekaisin, eikä se suurella varmuudella ees näkyis lähipäivien testailussa. Mielummin otan menkat ku negatiivisen, entäs muut?

Mä en oo ton tiputtelun takia ees varma että millon se ovis sitten tarkalleen oli tai tuliko se ees hyödynnettyä. Huoh! Tikuttelua mietin, mutta se tuntuu jotenki kovin vaivalloiselta ja ehkäpä jopa stressaavalta? Kaikkee tässä täytyyki miettiä! Tuo "yhteensopimatomuus" vauvaa tehdessä kuullostaa kyllä kamalalta. Toivottavasti ei joudu tuollaista kokemaan. :)

Taas Noorav

932/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakipuilu piti paikkansa ja vähän jo punaista näkyikin paperissa kun illalla vessassa kävin. Ja vaikka kuinka koitin ajatella negatiivisesti siitä etten kuitenkaan olisi raskaana, silti mä romahdin aivan täysin ja nyyhkytin vessassa kuin mikäkin idiootti. Tämä joka kuukautinen pettymys sattuu vaan aivan hirveästi.

Seuraava listan päivittäjä voi poistaa mut listalta. Jään kyllä lueskelemaan teidän ihanien tyyppien juttuja, mutta muuten vetäydyn taka-alalle tästä vauvajutusta. Toivotan kovasti tsemppiä teille kaikille! <3

933/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi päivittää Delfi (24v) kp 1/29 yk 5

masentaa :( voisin vielä toistaiseksi roikkua listalla, mutta nyt täytyy pitää muuten pientä taukoa täältä. Palailen, kun mieli tästä taas toipuu.

934/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Orchid! En osaa löytää oikeita sanoja sua lohduttamaan. <3 Siispä vain ihan hirmuisesti voimia ja hyvää energiaa sinne, kunhan taas ylös pääset romahduksen jälkeen kapuamaan. Tiedän itkut ja tiedän pahan olon, sen palan kurkussa. Jos yhtään lohduttaa, olen minäkin luhistunut joinakin kiertoina sinne vessaan vain itkemään. Kaikkea hyvää sinulle, ja oli kiva kuulla, että joka tapauksessa jäät vielä meille taustatsempiksi. <3 Olisi ihana kuulla välillä myös sinun kuulumisiasi mutta älä kirjoita, jos siltä tuntuu. Halaus!

Samoin Delfille pahoittelut uudesta kierrosta! Voimia ja rohkeutta nousta taas uuteen yritykseen! Tuli itsellenikin ihan kylät väreet teidän viestinne luettuani: tunsin, miten itsekin olen todennäköisesti taas tuossa samassa jamassa reilun parin viikon kuluttua. Mutta sitten sitä taas kuin ihmeen kaupalla nousee ja jatkaa taas kuin hullu! :)

Cecilja 18/27-33 yk 16

935/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchid, ei täälläkään ole oikein sanoja, mutta olet ajatuksissa. Ymmärrän sun pettymyksen äärimmäisen hyvin, varsinkin nyt, kun läheiset olivat vielä luoneet lisäpainetta veikkailemalla raskautta. Lähetän suuren suuren voimahalauksen ja tämä on asia, josta saa olla aidosti surullinen. Mäkin toivoisin, että vielä kävisit meitä piristämässä kuulumisilla, oli ne sitten negatiivisa tai positiivisia. Yhteistä taivalta on niin paljon takana, että sustakin on muodostunut yksi suurista tukipilareista ja tärkeä vertaistuki. Voimia!

Ja Delfi, sulle kanssa voimia ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. <3 Paluutasi ja kuulumisiasi odotellaan! Halaus!

936/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Orchid ja Delfi. Olen niin pahoillani. Samaa aallokonpohjaa rämpineenä, tunnen tuskanne :( Olisipa jo odotuksenne päättynyt ja tullutkin onnellisia uutisia. Huokaus ja iso halaus molemmille. Kerran jo sinut Orchid puhuin jäämään tänne seurakseni, kun niin olen sinun vertaistukeesi kiintynyt, ymmärrän kuitenkin ettei nyt tällä hetkellä ole sellainen olo että listalla haluat olla. Ymmärrän sen täysin. Itse alunperin ajattelin etten liity lainkaan Yritys päällä 2015-ketjuun, niin syvältä raapaisi, kun vuosi vaihtui ja yritys kestää. Toivottavasti kuulemme teistä molemmista jossain vaiheessa kuitenkin. Olette olleet minulle tärkeitä juttukavereita täällä <3 Muistakaa, että suru, pettymys ja pahamieli pitää surra. Jospa kuitenkin olo pian helpottaa <3

Legolatar (27v) kp 29/31 dbo 13 yk8 (ya 5/14), ensimmäinen toiveissa

937/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin kun en malttanut odottaa ja kyllä se negaa näytti...että se niistä valemenkoista...mun kroppalla on kieroutunut huumorintaju :(

Vierailija
938/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Orchid, olen todella pahoillani! :( Myös mä toivon ettet poistu ihan kokonaan, kuulumisia olisi kaikesta huolimatta kiva kuulla. Vertaistukea täältä saat ihan varmasti. Suurensuuri halaus.

Delfille myös pahoittelut uudesta kierrosta! Melitalle pahoittelut negasta.

Mä yritän asennoitua siihen, ettei tämäkään ollut meidän kierto ja kohti helmikuuta. Tiedättekö, vuosi sitten tähän samaan aikaan olin ihan varma ettei meidän montaa kiertoa tarvitse odottaa raskautta, koska kroppa kyllä tietää mitä tekee. No, toisin kävi :(

Mimmu, ya 01/14, kaksi keskenmenoa 2014

939/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melitalle pahoittelut negasta :( sun tuhrusi ja minimenkat kuulosti kyllä niin lupaavalta. Mielenkiinnolla seuraan tilanteesi etenemistä.

Mimmu, niin teillä tuli nyt vuosi yritystä täyteen :( Meillä oli sama ajatus kun yritys aloitettiin 5/14. Ettei montaa kiertoa tarvitsisi odottaa. Yleensä odotan kevättä ja kesää innolla, mutta nyt ahdistaa se hetki, kun 5/15 koittaa. Olenkohan vielä silloinkaan raskaana? Ja olen pohtinut myös sellaista asiaa, että vaikka keskenmenot ovat jotain kamalinta ikinä, jota en kenellekään toivoisi. Niin se kuitenkin kertoo, että raskautuminen on mahdollista. Itse kun en ole ikinä saanut r-testiin mitään merkkiä edes kiinnittymisyrityksestä niin käy mielessä ihan kamalia asioita ja lapsettomuus tuntuu yllättävän todelliselta vaihtoehdolta. Tapahtuukoo minun elimistössäni yhtään mitään? Edes pienintäkään yritystä raskautua? Painotan edelleen, että keskenmenot ovat surullinen asia ja siinä on paljon läpikäytävää ja jäljet jättävää, jota en millään voi omalla kokemattomuudellani ymmärtää. Se kuitenkin kertoo, että raskautuminen on mahdollista. Tietysti silloin tulee omat huolenaiheet siitä, miksi raskaus keskeytyy ja pelko siitä että seuraavassa käy samalla tavalla. Mutta entä jos ensimmäinen tärppi tuleekin vasta yk8 ja menee kesken? Kuinka kauan sitten odotan seuraavaa? Ihan kamalia ajatuksia. Pelottaa kaikki tämä. Olen pahoillani, että teillä koitti tämä surullinen vuosipäivä. Huokaus ja halaus.

Vierailija
940/2463 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar: Mulle tuli eka plussa yk 9, joka sitten meni kesken. Eli kyllä mekin turkasen kauan sitä ekaa plussaa odotetiin. Sen jälkeen olin noissa samoissa ajatuksissa, että ok ainakin me pystytään raskautumaan ja siinä mielessä jatkoa ajatellen olin ihan hyvillä mielin. Että seuraava plussa on meidän onni. No seuraava raskaus alkoikin helposti toisesta kierrosta ja siitä kerettiin iloita monen monta viikkoa. Ajattelin, että eihän meitä nyt toista kertaa suru kohtaa. Keskenmenot on niin yleisiä, että lähes jokainen sen kerran kokee mutta eihän nyt toista enään voi edes tulla. Ja tuli kuitenkin. Nyt en edes ajattele, että onneksi pystyn edes raskautumaan, koska mitäs iloa siitä on, kun en saa kuitenkaan lasta syliin saakka.

Että en sitten tiedä, kumpi oli kauheampaa, kun molemmista on kokemusta. Odottaa sitä plussaa ja ajatella, ettei tästä tule koskaan mitään vai saada niitä plussia muttei lasta.

Vähän raskaat päivät nyt menossa mutta eiköhän se viimeistään heinäkuussa ja uudessa kierrossa taas helpota. Sitten mä yritän taas tsempata teitä muita :)

Mimmu, yk 13, josta ei valitettavasti plussaa edes voi tulla.