Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

881/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sunshine14 <3

Annma kp 22/29-32 dpo4 yk2

882/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos SUNSHINE14, taidan kyllä tehdä vielä uuden testin sillä vaikuttas siltä että mun menkat jäikin vuorokauden mittaisiksi?! eilen illalla muuttui tuhruksi ja yön aikana tullut vain tippa ruskeaa tuhrua ja nyt ei aamulla ole tullut mitään vuotoa.....rupesin elättelee toivetta valemenkoista, mutta kidutan itseäni vielä torstaille ennen kuin uskallan tehdä uuden testin...pieniä vihlaisuja tuntuu ajoittan lähinnä oikealla puolella, muuten ei ole ollut ees normaali menkkakipuja.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
883/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunshine, muistatko?
SUNSHINE14 22.01.2015 klo 20:40 692/883
"Nyt ku ollaan jo niin lähellä jännityksen hetkiä ni mä oon jo ruvennu epäilee että eihän meillä ole edes harrastettu seksiä oikeaan aikaan! Yleensä mä muistan kaiken, tää kierto on menny ihan pyllylleen. Mitään en oo merkannu ylös, en edes kuukautisten aloitus päivää. Muistan että ovuloin, mutta millon se tapahtu, ei tietoa."

Mä niin tiesin :) olet hyvä esimerkki siitä, että helpommin se onnistuu kun ei lasketa päiviä eikä stressata. Paras konsti tulla raskaaksi on tietämättä mistään mitään ;)

Hirveästi onnea! <3

884/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest :)
Muistan :) oon iteki naureskellu tässä ku suunniteltiin miehen kans et ens kierrossa tikutan ovulaation ja katotaan vähän tarkemmin miten mun kroppa toimii. Koko tammikuun mä oon menny niin et sit ens kierros sitä ja tätä. Ja ollaan siis varmaan harrastettu seksiä ;)
Melita,
toivottavasti oliskin jotain valemenkkaa, onhan niitä joilla kuukautiset voi tulla normaalistikin alkuraskaudessa. Toivottavasti näin olis sunkin kohdalla <3
J Q,
Toivotaan toivotaan kaikki varpaat ja sormet pystyssä :)
Lueskelen täällä ainakin teiän testeihin asti, niin jännittää.

Ja kiitos kaikille onnitteluista! Sanoin miehellekki tänään et miten ihania ihmisiä on olemassa, ihan tuntemattomat mua onnittelee ja jännittää tilanteita :)

885/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sunshine minunkin puolestani :D oikea taisteluvoitto noiden testien kanssa, tulihan se kunnon plussa sieltä sitten vihdoin :) iloa ja onnea raskausaikaan!

Muuten sitten vain omanapailen, vähän hämmentää. Primolut-kuuri loppui sunnuntaina ja menkkoja siis odottelen, mutta ihmettelen vaan kun lämmöt ei oo vieläkään laskeneet. Aamulämpö 37,2 joka on jopa enemmän kuin kuurin aikana! Eli ei ainakaan oikein viittaa siihen, että vielä tänään vuotoa kannattaisi odotella. Onhan tässä vielä aikaa, viikkokin olisi vielä normaalin odotuksen rajoissa, joten en hermoile, mutta kummastuttaa tää kroppa. Raskauden mahdollisuuteen en jaksa uskoa lainkaan, se nyt olisi enemmän kuin outoa. Mutta jos lämmöt ei suostu laskemaan eikä vuotoa kuulu niin kai se munkin täytyy testata...hohhoi, tätä tämä on nyt ollut viimeiset monta kuukautta. Että odottelen menkkoja. Niin odottelen nyt sitten vieläkin, eikä näytä kovinkaan siltä että mitään olisi tapahtumassa. Ei edes ole kipuja juurikaan, eli saa nähdä mitä vielä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Eli ei mulla oikeastaan ollut mitään sanottavaa :D same old, same old.

Ehkä Sunshine aukaisi nyt sen plussaputken tähän tammikuun lopulle, mulla on kaikki kaksi peukkuani pystyssä teille, jotka pian testaatte. Plussa-aalto eiks je :)!

886/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunshine Thanks! Katellaan josko kävisin ihan clearbluen hakemassa apteekista ja testailis sillä. Ne kai puhuu, että se ois testeistä paras. 

Melita Mullahan oli silloin kun sain esikoisen 10 vuotta sitten tuollaiset ihme valemenkat juuri silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Siksi en tajunnutkaan olevani raskaana. Ei me kyllä edes yritetty, että sinänsä ei koko raskaus ollut edes ajatuksissa muutenkaan. Ne "menkat" kesti kuitenkin vain joku 2 päivää, ja vuoto oli tosi niukkaa, ja loppui sitten kuin seinään. Siitä ehkä viikko eteenpäin tein testin, ja kappas, raskaana sitä oltiin! Että toivoa on! :) 

887/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaan vähän vielä noihin testeihin. Eli mä sain negat davidilla ja rfsu:lla ennen ku menkkojen piti alkaa. Siinä hollilla ku ne alkais, tuli apteekin omalla haamut. Päivä sen jälkeen yliopiston apteekin omalla testillä nega. Tänään pregchecillä (vai mikä se prisman on) tuli vahva haamuviiva. Tein sitte mielenkiinnosta samasta pissasta myös sen prisman halvimman liuskan, se oli nega ja sitte postimies toi sen digitaalisen ni se nyt sitte vahvisti kaiken :)
Todella hassua että eri testit näyttää aivan eriä samasta pissasta

888/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua rupes jännittämään taas ihan tosissaan :) Kiitos JQ, en siis heitä kirvestä vielä kaivoon... kun vaikuttaa juurikin siltä että nää nyt loppu kuin seinään, ja mulla kun menkat ovat aina olleet kivuliaat erittäin runsaat ja vuodot kestävät vähintään sen 5 päivää. Ikinä ei oo ollu alle sen ja ilman kipuja....apua :)

Vierailija
889/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sunshine! Vihdoin taas plussauutisia :)

Hurjasti mua kyllä jännittää Orchidin tilanne. Meinaatko seuraavaksi testailla huomenna? Melitankin tilanne on aika kutkuttava. Nyt naiset niitä plussia kehiin, että saadaan palsta tyhjäksi.

Mä olen lukenut vähän samaa noista testeistä, kuin Legolatar. Siis, että toiset 25 vahvuiset testit näyttää raskauden helpommin kuin 10 testit. Siihen tais olla joku selityskin mutten kyllä muista mikä :)

Mä olen ollut vähän huono kirjoittelmaan mutta taidatte tietää kyllä syynkin. Täällä nyt jännitän pukkaako ovista ennen kun mies palaa työmatkalta. Vähän huonolta vaikuttaa mutta jos sitten ens kierrosta olis ajoitus taas kohdillaan. Kroppa nyt ainakin näyttäisi olevan jo toipunut keskenmenosta. Tuntuu toimivan vielä paremmin kuin viime kierrossa vaikka nyt ovista vähän turhan aikaisin pukkaakin.

890/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melita ja JQ, voi miten jännä tilanne molemmilla! Kuulostaa lupaavalta... ;)

Sunshine14, kiitos kun kerroit testien eri tuloksista. Hyvä muistaa itse kenenkin, että niissä on eroja. Ja viimeistään ClearBlue digitaalinen kertoo varman totuuden, jos ei muuten tule testailuun tolkkua :D

Illusia86, kiva kuulla susta pitkästä aikaa! :) Harmi kun sun menkat ei älyä alkaa! Tosin. Tuo lämpö kuulostaa kyllä aika korkealta ja sitä kautta ehkäpä lupaavalta. Kannatan kyllä testaamista lähiaikoina :) Ja muista myös, että lämpöily voi kertoa elimistössä olevasta tulehduksesta, joten älä seuraa liian kauaa tilannetta mikäli tuo on sinulle korkea lämpö.

Loppukaneetiksi sanon, että kiinnittipä kiertoihin/ovikseen/seksinmäärään huomiota tai ei, niin niitä lapsia ei vaan kaikille yhtä helposti putkahda. Onneksi toiset raskautuu ilman odottelua ja kärvistelyä. Olen siitä aidosti iloinen. Omassa yrityksessäni relasin kiertoja miettimättä ensimmäiset 4 kuukautta ilman tulosta ja nyt yk8 tikutin ekan oviksen, koska kyllästyin siihen ettei "tulee kun on tullakseen" mentaliteetti ole auttanut. Muistakaa siis kaikki, että ainoa keino kuinka itse voitte vaikuttaa raskautumiseen on harrastaa seksiä oviksen aikaan, kaikki muu on herranhaltuun ja tuurista kiinni.

Rakkaudella lasta jo 8kk tehnyt Legolatar kp 28/31 dbo 12, ensimmäinen toiveissa

891/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sunshine! Toivotaan, että nyt alkaisi todellinen plussa-aalto! Ainakin monella on jännät päivät nyt tai tulossa ennen viikon loppumista Nuppunella, Tinttu, Melodypop, JQ, Dindinden, Delfi, Heinähaave, Legolatar, Mwiih, Ainoaa, Nelmis ja Seppo07 sekä Melita tottakai (jäikö joku..)! Toivotaan myös, että jo testatut negat muuttuisi plussiksi! Pidän peukkuja kramppiin asti pystyssä! Uutisia odotellaan.. :D

Mites Iica86, susta ei ole kuulunut aikoihin? Miten menee, sunkin kuulumiset kiinnostaa, jos et vielä ole meitä vallan hyljännyt! :D

Illusia! Ihana kuulla susta! Oisinkin tänään kysellyt miten menee, mutta olit nopeampi. :D Minne asti aiot muuten malttaa mielesi ennen kuin lähdet selvittämään uudelleen missä menkat viipyy, jos näin käy? Toivon kuitenkin niin kovasti, että täti tulisi pian kylään. Sun täti on kyllä näköjään muuttanut tosi kauas, kun matka kylään kestää näin turhauttavan kauan. Tsemppihalaus! Ai niin, eilen hiihtolenkillä muuten mietin, että törmätäänköhän me laduilla, kun asutaan kuitenkin samalla alueella (vaikkei paikkakunnasta tietoa) ja sä kerroit myös sivakoivasi.. <3

Omaan napaan ei kummempia. Dpo6 ja rinnat edelleen kipeämmät kuin koskaan. Myös vatsa (ei alavatsa) vasemmalta kihelmoi ja nipistelee koko ajan melkein häiriöksi asti, mutta googlelääkäriä hyväksikäyttäen taitaa olla ensimmäinen oire, joka ei millään tavalla viittaakaan alkaneeseen raskauteen. Taasen jälleen pakko tuumata, että on tämä naisen kroppa kummallinen...

892/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Sunshine! Paljon tarrasukkia matkaan!

Toivotaan paljon plussatuulia loppuviikolle.

On: Testasin tänään aamulla taas David testillä eikä testiin tullut mitään joten oletan että eilinen olikin vain viivanpaikka.

samat oireet kuin aikasemmin, mutta lisänä se että tuntuu kuin olisi hiiva. ja jomotus on koventunut huomattavasti ja rinnat niin kipeät ettei niihin voi koskea edes kevyesti. Luulen menkkojen kyllä alkavan tällä viikolla. 

Noi kaikki oireet luulen johtuvan siitä kun se hormoni kierukka poistettiin 9.12.14 niin oma hormonitoiminta ilmeisesti tekee nää oireet. en usko olevan raskaana.

Miten muilla, joko olette testailleet? vai koska ajattelitte?

Onko jollain kokemusta raskautumisesta hormoni-kierukan jälkeen? Tai kauanko menee että hormonit ns. asettuu?

Seppo07 kp 25/26-30 Nega testattu 27.1.

893/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunshine14, on se niin kaunis tuo plussatesti <3 Lisää näitä tänne!

Lefemme, äläs muuta viserrä! Todellakin olisi aika tyhjentää tämä tupa! Sinullakin alkaa jo mielenkiintoiset hetket olla lähimaastossa :)

894/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sunshine! Piristävää, että plussia tulee. Eiköhän me muutkin pian!

ON: täällä lähestyy ovis, mikä on kyllä väkiselläkin vähän kihelmöittelevä ajatus, kivaa! On siinä oma tietty kihinänsä näinä The Päivinä rakkautta harrastaa. Päätinkin nyt tällä kiekkaa olla testaamatta yhtään mitään, vaikka digitestiä tuossa aiemmin havittelenkin. Tuli joku ähky ja toisaalta sellainen olo, että kunhan tosiaan peiton alla viihtyy kriittisen viikon aikana, niin eipä sitä muuta todella asiaan vaikuttavaa voi tehdä. Tai saa toki, juoda mehuja ja muuta, mutta tällä hetkellä parhaalta tuntuu nyt tämä. Ensi kiekka voi sitten olla taas eri asia! Omalla painollaan, se on nyt päällimmäinen tunne. Ja kun viime kerran ovulaatiotestit niin kivasti näytti selkeän ovuloinnin kaaren (vahvistuvat viivat, selkeät viivat, häivenevä viiva), niin uskoisin, että se puoli toimii. Tietenkään ei voi tietää, ovuloiko todella, mutta testeillä on tehty ja nähty minkä voi.

Semmoista kihinää täällä :) Kiva on lukea juttuja, vaikka aina ei jaksa kirjoitellakaan tylsinä päivinä mitään!

Helmianna (32v), 11/31-33, yk3

895/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti Sunshine14! Toivottavasti käynnistät nyt plussa-aallon :)

Omaan napaan ei oikein mitään ihmeellistä. Ei viitteitä siitä, että raskaana olisin, mutta ei myöskään siihen suuntaan että menkat alkaisi. Hämmentävä tilanne. Tämänaamuinen testi oli myös nega, joten uskon kuitenkin menkkojen alkavan varmasti huomenna.

Vierailija
896/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Sunshine!

ON: Aamulla soitin gynelle ja varasin ajan reilun kahden viikon päähän. Sitten ultrataan ja ties mitä muuta ja mies saa ruikkia siemeniään purkkiin. Mulla pitäisi olla ovis niihin aikoihin, ei sillä että se ajanvaraukseen vaikutti. En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu. Ja henkilö, jolta varasin ajan, kyseli heti, että onko e-resepti tuttu. Ehkä epäili, että jotain lääkkeitä varmaan määrätään. Rauhoittaa kuitenkin mieltä, kun on suunnitelmia. Ehkä se auttaisi rentoutumaan enemmän.

897/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin joo, Legolatar, kysyitköhän sä sitä milloin me yritys aloitettiin? Mä en ihan tarkkaan muista, se taisi olla toukokuuta kun otettiin kierukka multa pois. En muista tosin mahtokohan se olla ihan loppukuuta, eli varmaan yritys on ehkä aloitettu kesäkuun puolella 2014 :)

898/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Mulla alkaa pahin Vauvakuumeilu rauhottumaan, joten tää palstailu on jääny himpun vähemmälle... nyt olis jotain viis (!) sivua luettavaa teidän juttuja, joita toki mielenkiinnolla ja mieluusti lueskelen. Ja kirjoitusintoa vähentää myös se tabletilla kirjoittelu. Nyt koneella, joten varautukaa pitkään postaukseen! :)

Ihana KAZISKA että ultrassa kaikki hyvin! Onnellista odotusta! :)

LEGOLATAR: Mikä sulla on tilanne? En oo vielä kerenny lukea näitä kaikkia viestejä täältä, mut haluun silti tietää!! :)

).(: Vuosia tuli mittariin lisää ja menkatkin alkoi. Listaa en uskalla päivittää, etten sössi sitä ihan kokonaan, mut seuraavalle päivittäjälle: NUPPUNELLA 34-v 3/27-32 yk9.

Esikoinen täystuho on ollu kipeä, ja nyt paranemaan päin, joten virtaa riittää. Meen nyt leikkimään, ettei se tuhoa enempää mun synttäritulppaaneita. ;) Jäikin postaus odotettua lyhyemmäksi... :)

Nuppunella 3/27-32, yk9, 34-vee, toista touhuamassa

899/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchid, näin muistelinkin että me molemmat ollaan aloitettu yhtä aikaa. Hauska vielä kun ollaan samanikäisiä ja molemmat ensimmäistä touhuamassa. Eikä kummassakaan tainnut olla mitään selittävää vikaa löytynyt vaikka gynellä ollaan molemmat käyty tämän yrityksen aikana. Paremminkin ollaan molemmat saatu ultran perusteella kehuja munasarjoista, eikös niin? Eroavaisuutena on kiertojen pituudet: sulla lyhyehkö ja minulla pitkähkö. Oli millainen kierto tahansa niin tilanne voi olla ihan sama 8 kk yrityksen jälkeen. On tämä melkoista :D

Nuppunella, kiva kuulla sinusta! Vai on siellä yk9 käynnistynyt. Pahoittelen. Siltä tuntuu minustakin, että ei tainnut nyt tärppiä tulla (vaikka LH-huipun tikutin ja seksit osui kohdilleen), vaikka välillä elättelen haavetta ja taputtelen pelon pitkästä yritysajasta jonnekin piiloon. Niin rehellisesti sanoit, että alkaa jo pahin vauvakuume rauhoittua. Niin kuules täälläkin. Haluaisin todella kovasti vauvan, mutta kyllä on vaikea enää innostua aiheesta, kun on kaiken tämän odottelun jo käynyt läpi. Nyt lähinnä toivon, että saisin edes joskus sen oman lapsen syliini. Etten jäisi lapsettomaksi. Onneksi sinulla on siellä se täystuho rauhoittamassa vauvakuumetta. Minä lähinnä koitan miettiä lapsettomuuden hyviä puolia ja elää sen mukaisesti. Ehken minä kohta halua ollenkaan lasta? Repikää siitä sitten! :D

Legolatar kp 28/31 dbo 12 yk8, ensimmäinen toiveissa

900/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar, jännä juttu tosiaan! Yritysaikaa on siis takana kummallakin saman verran. Gynellä tosiaan ei mussa mitään vikaa todettu, joka aluksi helpotti mielettömästi ja nyt.. Alan miettimään jo kaikkia muita vaihtoehtoja. Työkaveri juuri kertoi ystävästään, joilla on sellainen tilanne että ovat vuosia yrittäneet ja kummastakaan ei mitään vikaa tavallaan löytynyt. Ainut pieni vika naisella oli se, että munasolun kuori (?) oli aavistuksen liian kova ja miehellä siittiöt aavistuksen liian tylsiä, etteivät läpäiset munasolua. Tälläkin pariskunnalla lapsien teko sujuisi paremmin jonkun muun kanssa. Aloin vaan miettimään, että miten tuollaistakin tapahtuu? Että kummassakin tavallaan ei mitään vikaa mutta tavallaan kuitenkin on. Olipa outo selitys, mutta kuitenkin.. Tuntuu ettei pää pysy enää kasassa. Ärsyttää, että kaikki mun ympärilläni on sitä mieltä että NYT olen raskaana. Itse kuitenkin tiedän etten ole, olisihan olo varmasti erilainen, eikö niin? Pää varmaan räjähtää kohta kaikesta miettimisestä ja murehtimisesta...

Mutta kaikesta huolimatta, Legolatar, olisi niin hienoa jos tämän kaiken lisäksi plussattaisiin vielä samaan aikaan! :D