Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

901/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja muita kaikkia omia hölmöjä pohdintoja vielä: mun pissa on alkanut viimeisenä kahtena päivänä tuoksumaan jotenkin oudolle! Sori tää yksityiskohtainen selitys, mutta yleensä en yhtään pistä merkille että miltä se haiseekaan. Tuoksu on ehkä vähän makeahko? Olen alkanut jo pelkäämään kaikkea diabeteksestä mihin lie.. Lämmötkin on vielä hieman korkeella, yleensä ovat tässä vaiheessa jo pudonneet.. Olo on kyllä flunssainen :/

902/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar ja Orchid puhallan pääni pyörälle teille plussatuulia! Olisitte ne plussat todellakin "ansainneet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchid sun oireet kyllä puhuu raskauden puolesta :D

904/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mimmu 75, haluaisin kyllä niin kovasti uskoa siihen :( Mutta jotenkin vaan ei ole sellainen olo, vaikka pienenpieni toiveen kipinä vielä onkin. Ehkä yritän ajatella negatiivisesti ettei huomenna tulisi ihan hirveää pettymystä, taas..

905/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.... 

http://aijaa.com/mBu712

Nyt on kyllä hieman sekavat fiilikset. Huhhuh! Testasin siis sillä Pregchekillä sunnuntaina ihan puhtaan negan, ja nyt ClearBlue näyttää raskaana 1-2! :))

Eli yk6 tuotti näköjään tulosta. Saa vaan nähdä, että onko siellä ketään ja niin edelleen.... 

APUA! :D

Vierailija
906/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa JQ! Onnea!

No Orchid, me uskotaan sun puolesta :) Eihän niistä oloista tai niiden puuttumisista oikeasti voi sanoa vielä mitään. Mä tiedän ettei pitkän yrittämisen jälkeen uskalla enään edes toivoa mutta eipä sulla ainakaan menkat ole vielä alkaneet.

907/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea J Q:lle myös! Kuulostaa ihan siltä, että Orchid saattaisi myös plussata ;)
Annma kp 22/29-32 dpo4 yk2

908/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua onnea JQ ja Sunshine!! Kaikkea hyvää odotukseen :) 

Täällä odotellaan ovista, testailut aloitettu. Kyllä tuo alkukierto onkin aivan järkyttävän puuduttava :D

Adalmiina09 kp11/27-29, yk9, ensimmäinen Terolut-kierto tulossa

909/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnea JQ! Aivan mahtavaa, täällähän tulee tammikuun loppukiri! Myös hurjan jänniä paikkoja muilla, en malta olla pois tältä palstalta ollenkaan, niin paljon muiden ilo ilahduttaa itseänikin :)

Legolatar: joo on kyllä oudon korkeat lämmöt, mutta nämä tosiaan nousi heti lääkekuurin aloitettuani ja nyt on sitten vain jääneet päälle, joten en oikein usko että mitään tulehdusta sentään olisi. Toki jos tämä vaan jatkuu ja raskaustestit on negatiivisia niin sitten olen muutenkin lääkäriin yhteydessä.  Ja sullakin on kohta jännää! Tsemitän teitä ihan täysillä, ehkäpä nyt, oi kun olisi ihanaa, toivon parasta <3

Lefemme: Haha joo, ehkäpä ollaan nähty ladulla :D alkoi naurattamaan kun just eilen hiihtäessä kysyin joltain naiselta pitovoidetta ja sehän olisit voinut olla vaikka sinä :D jotenkin huvittavaa :) ja kiitos tsempeistä, ajattelin että kyllä mä taidan jo perjantaina soittaa sinne gynen polille jos ei vuotoa näy, käytännössä pitäisi varmaan odottaa se viikko, mutta sitten se menisi viikonlopun yli ja se tuntuu vähän kuluttavalta. Voihan sieltä vaikka ensin alkuun kysyä, että kuinka pitkään pitää odottaa. Jos sanovat, että viikko, niin sitten uutta soittoa perään jos ei vieläkään vuotoa kuulu. Nyt ois kyllä täysin utopistista, että olisin raskaana, mutta testaamisen ilosta täytynee tässä viikolla sekin vaihtoehto poissulkea. Ja kun siellä polilla kuitenkin ensimmäisenä sitä kysyvät niin testaaminen on ihan pakkokin. Iloista mieltä sinne ja paljon hyvää mieltä jännittäviin loppukierron päiviin :)

Ei mulla muuta :)

Vierailija
910/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mieletöntä! Ehkä sunshine tosiaan käynnisti plussa aallon.

Eli onnea myös JQ mahtavasta testi tuloksesta. Toivottavasti kaikki sujuu hienosti loppuun saakka.

911/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä pöhinä päällä, hienoa! Toivottavasti tulee vielä lisää!

J Q - wow, isosti onnea!!! Tässä taas nähtiin, että ei kannata heti negaan lannistua.

Helmianna, tsemppiä rakkauden harrastamiseen! :D Ja voi olla ihan hyvä veto se oviksen testaamatta jättäminen, niin ei tarvitse enää tehdä kuin SE yksi testi. :)

Omalta osaltani loppukiri jäi lyhyeen ja aamun negan jälkeen kuukuatiset alkoivatkin sitten parin tunnin jälkeen ryminällä. Ajattelin sen niin, että kroppa ei suostunut luovuttamaan limakalvoja ennenkuin oikeasti näin sen negan testissä. Mutta nyt hyvällä sykkeellä uudelle kierrokselle!

MelodyPop (33v.), kp 1/28-31, yk2

912/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippujuttu Sunshine14 ja JQ - sylintäydeltä onnea ja tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea ihanuutta odotukseen! <3 Kyllä me vielä tullaan perässä, eiks vaan!! :)

Melodypop: tsemppihalit sinne! Lippu vaan korkealle ja uuteen yritykseen!

913/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Onnea JQ!! :) Plussatuulet puhaltaa taas kun tänään jo toinen plussa täällä!

914/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi oi, mitä täällä tapahtuukaan! Onnea JQ ja Sunshine14, ihanaa! Ja sitten vielä, kun saadaan ainakin Orchid ja Legolatar tähän samaan plussa-aaltoon, niin on tammikuukin pelastettu! :) Hirveästi plussaonnea ja kaikkea hyvää! <3

Mulla täällä on erittäin tylsää. Dpo 4 inssauksen jälkeen. Päivät matelee. Hain tänään punaviinipullon, jotta ihan pienesti sitä hörppisin näin piinailun keskellä. En kylläkään usko, että ainakaan omalla kohdallani punkun juonti olisi kovin ratkaisevassa osassa kiinnittymisen kannalta, mutta kyllähän se muutoinkin rentouttaa. :) Olen ollut yli kolme kuukautta täysin nollalinjalla, niin katotaan, meneekö yksi kulaus jo mukavasti päähän ;) Ja tarkoitushan on siis juoda tosiaan ihan pieni lasillinen. Olen nyt ollut jotenkin ihan supervarovainen kaiken suhteen, esimerkiksi juoksut olen nyt jättänyt väliin ja tehnyt vain lihaskuntoa pienellä sykkeellä. Jotenkin on semmoinen olo, ettei haluaisi riskeerata mitään. Mietin kyllä kahdesti myös ennen kuin pullon ostin, että kaatuuko inssi nyt sitten tämän takia. Hölmöä, I know. 

Cecilja 17/27-33 yk 16 

915/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Illusialle kaikki maailman hyvät manaukset, että kierto viimein pääsisi päätökseensä! Tietysti raskaus olisi se paras päätös :) Voimia! 

MelodyPop, on aina tylsää joutua uudelle kierrokselle mutta ehkäpä seuraava on jo se teidän plussakierto! :) Pahoittelut menkoista siis!

916/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilja: monentena dpo-päivänä ajattelit testata vai odotatko niin kauan kunnes menkat on myöhässä?
Meillä molemmilla dpo4, toivottavasti tulisi helmikuun alkuun paljon +++++++++++++ :)

917/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeeeeee ihanaaaa ihanaaa <3 J Q <3
Näin se elämä muuttuu pienessä hetkessä! :)
Onnea onnea :)
Toivottavasti käynnistin kunnon aallon ja teistä kukaan ei kohta oo täällä :)

918/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annma: Mun virallinen testipäivä on 8.2. Pistämäni Pregnyl, joka sisältää istukkahormonia, saattaa antaa vääriä positiivisia testeihin, joten inssin jälkeen on otettava huomioon tämä. Katsotaan, miten sitä malttaa sinne saakka. Toisaalta uskon menkkojen alkavan ennen tuota. Mutta kivaa, kun on jännäyskaveri samoilla dpo:illa! :)

919/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki! :) <3 

Paljon tsemppiä muille pian testaaville, toivottavasti tulee monta plussaa lisää!

Mä mietiskelin tossa että mitä oon tehnyt erilailla tässä kierrossa? No ainakin aloitin sen maca-jauheen syömisen ja chia-siemeniä on myös mennyt lähes joka päivä. Sitten tiukensin ruokavaliota, mähän oon ollut vhh-ruokavaliolla jo useamman vuoden, nyt kyllä viimeiset puoli vuotta vähän löysäillyt, eli liikaa sokeria. Nyt vedin sokerit ja kaikki viljat minimiin, ja esim. kermaa lorottelin surutta vähän sinne sun tänne, ja käytin runsaasti oikeaa voita ruuanlaitossa, siis enemmän ku tavallisesti. 

Nythän puhutaan paljon (ja jo useampi tutkimuskin tukee tätä) siitä, että kevyttuotteet ja vähärasvainen ruokavalio heikentää hedelmällisyyttä ja raskaaksitulemisen mahdollisuutta. Ja onko ihme? Kevyttuotteet on jotain niin karmeaa (tsekatkaapa sisällysluetteloa huviksenne, kauheaa kemikaalimössöä!) ja mä en kyllä kuuntele ketään ravitsemuksen "asiantuntijaa", joka oikeasti suosittelee näitä myrkkytuotteita LUONNOLLISEN ruuan sijasta. Mulle ei vaan mitenkään mene kaaliin, että miten joku e-koodeilla ja kemikaaleilla kyllästetty moska ois parempaa, ku oikea rasva ja ruoka ilman sitä sisällysluetteloa! 

Ja sokeri ja viljat ylläpitää tietynlaista tulehdustilaa yllä kropassa, ja ku siihen lisää vielä nämä kaikenmaailman kemikaalit ja muut mössöt mitä meille tuputetaan terveysruokana niin onko ihme, että voi olla vaikeaa tulla raskaaksi ja syövät ym. sairaudet vaan lisääntyvät? :/ Miten meitä onkin johdettu harhaan vuosikymmeniä siinä suhteessa, että rasva ois muka vaarallista. Ei ole. Margariini on! Onneksi tämä on pikkuhiljaa kääntymässä!

Ja ruotsissa moni lääkäri suosittelee just sokerin ja viljojen poisjättämistä pareille, joilla on ehkä hankaluuksia raskautua. Kannattaa siis kokeilla, ei siinä mitään menetä ainakaan! :) 

Mielestäni siinä kohtaa on menty todellakin metsään, että luonnollista ruokaa (vaikkapa just sitä voita/rasvaa) pidetään vihollisena, ja sitten kaikenmaailman kemikaalicoctailit, joista rasva on poistettu ja tilalle tungettu sokeria ja muuta paskaa, pidetään terveellisenä. Jes!! 

Anteeksi vaahtoaminen, mutta oikeasti ärsyttää ku terveydenhuolto  laahaa niin jäljessä tässä asiassa. Ja miksi ruotsi on aina edelläkävijä? 

Oon siis tutkinu ja lukenu tästä aiheesta ihan tosi paljon - kahlannu läpi tutkimuksia, raportteja, kirjoja, artikkeleita jne.. 

Mutta tosiaan. Tsemppiä kaikille! :)

Vierailija
920/2463 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meni kierto pieleen :( Ovis tuli jo tänään vaikka vasta kp 10 eli liian aikaisin. Sen lisäksi mies on pois kotoota ja mahdollisuudet aika olemattomat. Harmittaa ihan jumalattomasti :(