Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei saisi tapailla muita naisia (ystävinä)?

Vierailija
17.12.2014 |

Siis mitä ihmeellistä siinä on jos mies tapailee tai reissaa esimerkiksi lapsuuden ystävien kanssa ja osa niistä sattuu olemaan naisia? Meillä mies lähdössä köpiksen viikonlopulle ystävänsä kanssa joka on NAINEN. Mun kaverit ei tajua ollenkaan, minä taas en ymmärrä mitä pahaa tuossa?

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt kahvilla voi käydä tai vaikka baarissa, mutta en minäkään reissailemaan lähde, vaikka olisi kuinka hyvä miespuolinen ystävä kyseessä.

Vierailija
22/165 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellani oli suhteen alussa kymmeniä miespuolisia kavereita mistä hän toitotti että he ovat pelkkiä kavereita..pienen urkinnan jälkee  sain tietää että hän oli niistä ylipuolia nussinut. Kaksi ehdotteli vielä suhteemme aikana heidän baarireissullaan..olen hyväksynyt kolme miespuolista kaveria vain koska huomaan ettei he muutu vaikka olen lähistöllä ja että heidän ilmeistaan ja eleistään huomaa sen että tässä ollaan vain kavereita..nyt myöhemmin naisellani ei ole lähes lainkaan ollut miespuolisia ystäviä kunnes taas yksi heidän vanhempiensa kautta tuli hänen ystäväkseen. Alussa kaikki pelasi hyvin tunsin oloni mukavaksi kunnes kiireiden takia parisuhteemme ajautui muutamaksi kuukaudeksi hieman kylmäksi. Kun kylmää kautta oli mennyt pariviikkoa niin jo naiseni jutteli päivittäin hänen kanssaan ja kävi samoissa juhlissa hänen kanssaan ja kahdestaan olivat baarissa aamuun asti ja väittää ettei ole yhtään ihastunut häneen. Nyt kun parisuhteemme taas pelaa niin olen saanut vahingossa kuulla että molemmathan ne olivat ihastuneet toisiinsa ja veikkaan että jos kylmä kausi olisi kestänyt viikon kaksikin pitempään niin jotain olisi tapahtunutkin... Ne nainen - mies kaverisuhteet vaan 90 prosenttisesti eivät vain pelaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias ja oman kokemukseni perusteella voin sanoa, että nämä miesten naispuoliset ystävät eivät ole pelkkiä ystäviä. En todellakaan hyväksyisi, että mieheni lähtisi reissuun naispuolisen ystävänsä kanssa tai muutenkaan tapailisi muita naisia, varsinkin jos en tunne heitä hyvin. Jos tämä ei miehelle sovi, niin saapi olla sopimatta. Minä en jää katselemaan. Enkä muuten minäkään reissaisi muiden miesten kanssa.

Vierailija
24/165 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eivät voi olla ystäviä. Mikä tarve miehellä on vastakkaista sukupuolta kohtaan, kun sellainen löytyy jo kotoa? Ainahan pientä flirttiä on ilmassa. Haluanko pitää mieheni itselläni, vai jakaa hänet muiden kanssa? Ei tarvitse montaa kertaa kysyä

25/165 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suhde on luonnoton.

naisen ja miehen yhteiselämä menee yhdyntään

Vierailija
26/165 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:39"]

Ihanko todella ajattelet, ettei heillä ole mitään sutinaa?

Hyvä ystävyyshän on mitä parhain pohja suhteelle. Ei minulla ole ikinä ollut miespuolista kaveria, jonka kanssa vuosien saatossa ei vähintään jompikumpi olisi ihastunut. En todellakaan lähtisi näiden edelleen kaveriksi laskemieni miesten kanssa johonkin reissuun, koska ei se kaverihommana pysyisi. Siis en minä miestäni pettäisi, mutta kyllä miehet naista yrittää, kun tilaisuus tulee.

Kahvilla tai kylässä voi käydä, mutta ei millään yhteisillä yöreissuilla. Ellei miehen naiskaveri ole lesbo. Sanokaa tiukkapipoksi ihan vapaasti.

[/quote]

Pisteet tälle! 

[/quote]

Mun miehellä on naisia ystävinä ja minulla miehiä. Se on meistä kummastakin ihan ok. Parisuhde ei ole mikään vankila ja siihen kuuluu tärkeänä osana luottamus. Jos mieheni haluaisi pettää, hän keksisi varmasti keinot, vaikka hänellä ei olisikaan naispuolisia ystäviä.

Ystävistä tulee ongelma parisuhteelle, jos ystävien kanssa vietetään enemmän aikaa kuin puolison. Sillä ei ole merkitystä, onko ystävät naisia tai miehiä.

Vierailija
27/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ajankohtainen aihe minulle! Olen tässä juuri miettinyt, onko ok, että mieheni käy kahdestaan baarissa uuden naispuolisen työkaverinsa kanssa... Nainen on kuulemma vain ja ainoastaan kaveri ja vieläpä varattu, mutta silti tuntuu vähän oudolta, kun istuvat mieheni kanssa yhdessä tuntikausia baarissa puhumassa syvällisiä. Viimeksi mies tuli kotiin neljältä aamulla. En ole koskaan ajatellut olevani mustasukkaista tyyppiä, mutta tämä nainen on todella nuori (itseäni melkein 10 v nuorempi) ja kuvien perusteella todella kaunis, ja erikoisen kiintyneen oloinen mieheeni, soittelee mm. kun tarvitsee apua tai tukea jossain... Mies ei näe tässä mitään outoa. Suhtautuisin varmasti eri tavalla, jos kyseessä olisi pitkäaikainen lapsuudenystävä, jonka minäkin tunnen, mutta tätä naista en ole koskaan tavannut. Kahdestaan viikonloppulomalle en kyllä miestä päästäisi kummassakaan tapauksessa, pakko myöntää.

Vierailija
28/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ympärilläni pörräsi miespuolisia "ystäviä". Kun sitten neljä vuotta sitten löysin vakituisen poikaystävän, aika moni näistä mies"ystävistä" lopetti yhteydenpidon. Taisi sittenkin olla taka-ajatuksena joku muu kuin ystävyys. N29

Vierailija
29/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa totta kai olla vastakkaista sukupuolta kavereina ja käydä näiden kanssa kahvilla tai kaljalla.

Jos taas miehelle tulee hinkua lähteä yöreissuille/ulkomaanlomille naiskaverinsa kanssa oman vaimonsa/tyttöystävän sijasta, niin luulisi kenellä tahansa hälytyskellot soivan.

Vierailija
30/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:20"]

Onpa ajankohtainen aihe minulle! Olen tässä juuri miettinyt, onko ok, että mieheni käy kahdestaan baarissa uuden naispuolisen työkaverinsa kanssa... Nainen on kuulemma vain ja ainoastaan kaveri ja vieläpä varattu, mutta silti tuntuu vähän oudolta, kun istuvat mieheni kanssa yhdessä tuntikausia baarissa puhumassa syvällisiä. Viimeksi mies tuli kotiin neljältä aamulla. En ole koskaan ajatellut olevani mustasukkaista tyyppiä, mutta tämä nainen on todella nuori (itseäni melkein 10 v nuorempi) ja kuvien perusteella todella kaunis, ja erikoisen kiintyneen oloinen mieheeni, soittelee mm. kun tarvitsee apua tai tukea jossain... Mies ei näe tässä mitään outoa. Suhtautuisin varmasti eri tavalla, jos kyseessä olisi pitkäaikainen lapsuudenystävä, jonka minäkin tunnen, mutta tätä naista en ole koskaan tavannut. Kahdestaan viikonloppulomalle en kyllä miestä päästäisi kummassakaan tapauksessa, pakko myöntää.

[/quote]

Kyllä pitäisin itsekin hyvin outona. Tarkkaile tilannetta ja keskustele miehen kanssa vakavasti, ettei tilanne ole sinun silmissäsi mikään kauhean kiva ja muistuta, että miltä miehestä tuntuisi jos sinä viettäisit yökaudet baareissa uuden miestutun kanssa.

Vierailija
31/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:31"]

Nuorempana ympärilläni pörräsi miespuolisia "ystäviä". Kun sitten neljä vuotta sitten löysin vakituisen poikaystävän, aika moni näistä mies"ystävistä" lopetti yhteydenpidon. Taisi sittenkin olla taka-ajatuksena joku muu kuin ystävyys. N29

[/quote]

Minulta kanssa lähti facebookista mies"kavereita" lätkimään kun julkistin parisuhdetietoni mieheni kanssa :D

Ja valitettavasti oikeastaan joka kerta, kun olen saanut mieskavereita niin lopulta on selvinnyt että taustalla on ollut vähän muut intressit. Joko romanttista ihastumista tai sitten sänkyyn haluamista.

Vierailija
32/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:32"]

Saa totta kai olla vastakkaista sukupuolta kavereina ja käydä näiden kanssa kahvilla tai kaljalla.

Jos taas miehelle tulee hinkua lähteä yöreissuille/ulkomaanlomille naiskaverinsa kanssa oman vaimonsa/tyttöystävän sijasta, niin luulisi kenellä tahansa hälytyskellot soivan.

[/quote]

Riippuu matkan syystä. Jos matka on esimerkiksi johonkin harrastukseen liittyvä, en näe ongelmaa. Matkan syynä voisi olla myös konsertti, jossa esiintyy puolison suosikkiyhtye, josta myös hänen ystävänsä pitää, mutta josta minä en pidä. Minä pystyisin keksimään paljon täysin viattomia syitä tuollaiselle matkalle, mutta moni muu keksii helpommin niitä "viallisia" syitä.

Vierailija
33/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kertoo vain siitä, että sinä et ole ystäväainesta vaan kelpaat paremmin pantavaksi ja käytettäväksi.

Vierailija
34/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on monia naispuolisia ystäviä. He käy välillä porukalla syömässä, keilaamassa, urheilemassa tms. Kutsuvat minua kyllä mukaan, joskus menen, joskus en. Mustasukkaisuutta ei ole puolin eikä toisin. Myös minä vietän aikaa miespuolisten ystävieni kanssa välillä. 

Vierailija
35/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:56"]

[/quote]

Kertoo vain siitä, että sinä et ole ystäväainesta vaan kelpaat paremmin pantavaksi ja käytettäväksi.

[/quote]

Aika katkeraa.

Vierailija
36/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:31"]

[/quote]

[/quote]

Mitä helvettiä? Miten niin en ole ystäväainesta? En todellakaan ole sellainen, joka hinkkaisi itseään tanssilattialla kaverimiestä vasten tai muutenkaan "antaisi ymmärtää". Olen empaattinen, hyvä kuuntelija ja hauskaa seuraa. Miten kehittäisin itseäni olemaan parempaa ystäväainesta? Olisiko antaa vinkkejä?

Vierailija
37/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:32"]

[/quote]

Riippuu matkan syystä. Jos matka on esimerkiksi johonkin harrastukseen liittyvä, en näe ongelmaa. Matkan syynä voisi olla myös konsertti, jossa esiintyy puolison suosikkiyhtye, josta myös hänen ystävänsä pitää, mutta josta minä en pidä. Minä pystyisin keksimään paljon täysin viattomia syitä tuollaiselle matkalle, mutta moni muu keksii helpommin niitä "viallisia" syitä.

[/quote]

Kynnyskysymykseksi nousee ainakin näin ensiksi, että pyydetäänkö sinua edes mukaan. Matka voikin olla ihan viaton jos puoliso on ensin pitkään kinunnut sinua lähtemään mukaan ja suostuu lopulta sitten lähteään ilman sinua. Jos taas ei pyydetä, niin outoa.

En sitten tiedä miten muilla menee, mutta meillä ainakin haluamme molemminpuolisesti aina ensisijaisesti yhdessä kokea asioita. Yhdessä matkustella, käydä keikoilla jne.

Vierailija
38/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:31"] Nuorempana ympärilläni pörräsi miespuolisia "ystäviä". Kun sitten neljä vuotta sitten löysin vakituisen poikaystävän, aika moni näistä mies"ystävistä" lopetti yhteydenpidon. Taisi sittenkin olla taka-ajatuksena joku muu kuin ystävyys. N29 [/quote] Kertoo vain siitä, että sinä et ole ystäväainesta vaan kelpaat paremmin pantavaksi ja käytettäväksi. [/quote] Mitä helvettiä? Miten niin en ole ystäväainesta? En todellakaan ole sellainen, joka hinkkaisi itseään tanssilattialla kaverimiestä vasten tai muutenkaan "antaisi ymmärtää". Olen empaattinen, hyvä kuuntelija ja hauskaa seuraa. Miten kehittäisin itseäni olemaan parempaa ystäväainesta? Olisiko antaa vinkkejä?

[/quote]

Veikkaan olevan vähän kateutta tihkuva viesti. Jos ei ole koskaan ollut ihastuksen kohteena, niin ei varmastikaan ymmärrä että monesti ennemmin siihen ihastuksen kohteeksi "joutuu" se empaattinen ja hauskaa seuraa oleva nätti tyttö/nainen, kuin se itseään tanssilattialla miehiin hinkkaava tyrkky.

Vierailija
39/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:31"] Nuorempana ympärilläni pörräsi miespuolisia "ystäviä". Kun sitten neljä vuotta sitten löysin vakituisen poikaystävän, aika moni näistä mies"ystävistä" lopetti yhteydenpidon. Taisi sittenkin olla taka-ajatuksena joku muu kuin ystävyys. N29 [/quote] Kertoo vain siitä, että sinä et ole ystäväainesta vaan kelpaat paremmin pantavaksi ja käytettäväksi. [/quote] Mitä helvettiä? Miten niin en ole ystäväainesta? En todellakaan ole sellainen, joka hinkkaisi itseään tanssilattialla kaverimiestä vasten tai muutenkaan "antaisi ymmärtää". Olen empaattinen, hyvä kuuntelija ja hauskaa seuraa. Miten kehittäisin itseäni olemaan parempaa ystäväainesta? Olisiko antaa vinkkejä?

[/quote]

Veikkaan olevan vähän kateutta tihkuva viesti. Jos ei ole koskaan ollut ihastuksen kohteena, niin ei varmastikaan ymmärrä että monesti ennemmin siihen ihastuksen kohteeksi "joutuu" se empaattinen ja hauskaa seuraa oleva nätti tyttö/nainen, kuin se itseään tanssilattialla miehiin hinkkaava tyrkky.

[/quote]

Outo logiikka. Jos nainen on fiksu ja hauska ihminen niin aivan hyvin parisuhteessa oleva mies voi haluta olla tällaisen ystävä. Jos naisella ei ole yhtään miespuolista ystävää, on hän enemmänkin hyvä pano kuin hieno ihminen.

Vierailija
40/165 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on muutama naispuolinen ystävä, joita näkee silloin tällöin. Toinen on jo lukioajoilta tuttu ystävä, toinen tuoreempi samanhenkinen tyyppi. Periaatteessa ja järjellä ajatellen mulla ei ole mitään sitä vastaan, että näkevät, mutta jollain tasolla asia ehkä asia vähän vaivaa. Käsittääkseni tämä lukioajoilta peräisin oleva ystävä oli kauan ennen meidän seurustelua vähän ihastunut mieheeni ja molemmissa on jotain samaa kuin mieheni ex-heilassa. Jotka siis kaikki ovat hyvin erilaisia ihmisiä kuin minä. Tämä ihastunut tapaus taitaa kyllä nykyisin olla lesbo eikä mieheni ole ilmaissut mitään kaveruutta suurempaa tunteita kumpaakaan kohtaan. Itse asiassa hän paljasti viime vuonna olevansa ihastunut yhteiseen kaveriimme, joka ei ole lähellekään näiden kaverityttöjen kaltainen. Ihastus meni ohi ja se käsiteltiin, mutta olisin enemmän harmissani, jos mies tapaisi tätä yhteistä kaveria yksin, kuin näiden kaverityttöjen tapaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi