Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko ehdottaa tapaamista ystävyysmielessä varatulle miehelle?

Vierailija
17.12.2014 |

Mies on entisen opiskelukaverini puoliso. En ole romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut miehestä, kaverina kylläkin.

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? Ottiko ap yhteyttä mieheen?

Vierailija
102/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluut mennä sen kanssa sänkyyn kumminkin ja koitat saada täältä siihen luvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani itse sinkku tutustuin mukavaan pariskuntaan, miestä tapasin harrastuksessani ja vaimon kanssa tulin tosi hyvin juttuun. Tämä rouva halusi tehdä kanssani asioita "kaveripohjalta", joten jossain vaiheessa vaihdettiin puhelinnumerot ja käytiin leffassa, lenkillä, syömässä jne, mitään sopimatonta ei tapahtunut. No sitten tuli eräät kekkerit, joissa viinaa kului turhan paljon ja pariskunnan mies ei jaksanut baariin asti. Nainen lähti sinne kanssani ja tunnusti sitten, että on ollut minuun älyttömän ihastunut jo alusta asti ja haaveilee jatkuvasti seksistä kanssani jne. Yhteinen tekeminen on kuulemma tapa päästä lähemmäksi tätä kaikkea, ilman että rikkoo mitään rajoja tai lupauksia. 

No entäs minä? Olin aika yksinäinen poikamies, harvemmin kävi baarissakaan flaksi (tajusin myös tämän rouvan estäneen muutaman tilanteen kun olisin ehkä saanut seuraa). Totta kai olin häneen ihastunut, mutta tiesin tilanteen mahdottomuuden. Totta kai halusin hänen kanssaan seksiä, mutta en aikonut sitä paljastaa.

Tuon illan jälkeen mikään ei ollut ennallaan, suutuin tälle naiselle, koska hän oli tehnyt mahdottomaksi meidän yhteiset asiat. Kahdesta ilmeisestä vaihtoehdosta valitsin yhteydenpidon päättämisen. 

Minulla on ystävänä naisia nykyisinkin (olen naimisissa). Ihastumisia varmaaan voi aina sattua, mutta se on luonnollista ja ohimenevää. Terveessä suhteessa elävät järkevät ihmiset osaavat toimia tahdikkaasti ja pitää kielensä kurissa. 

Vierailija
104/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:36"]

Mä luulen, että mun mies ei lähtisi sun " kaverillisille treffeillesi. Tai keksi joku hyvä syy

Esim. työ, niin voi tulla. Ja pyydä joku vapaa kaveritreffeille mieluummin, ja uskalla tutustua vapaisiin romanttisessa mielessä.

Miksi sä varattua jahtaat? 

[/quote]

Eli jos haluaa olla jonkun miehen kanssa ystävä, ei voi sitä tehdä kun se on jahtaamista, jos miehellä on puoliso? Entä jos tämä mies olisi samaa mieltä ja haluaisi ystävystyä? Itselleni kävi sellainen tilanne, että kolahti yhden varatun miehen kanssa, samanhenkisyys, jutut, huumori, arvot, ihan kaikki ihan samoja kuin minulla. Minäkin olen siis varattu. Molemmat ollaan sitä mieltä, että olisi kiva jos meistä voisi tulla edes ystäviä, kun muuta ei tietenkään voi tehdä kun molemmat ovat varattuja. Onko tämä nyt jotenkin väärin?

Vierailija
105/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuntee nyt suurta uhkaa omassa parisuhteessaan. Huorittelijoille tiedoksi, että anonyymilla aloituksella ei ole pointtia, jos siinä ei kerro asioita totuudenmukaisesti. Olen kiinnostunut hyvästä juttuseurasta ja ystävyydestä, en muusta. Mitään ikävää en halua kenenkään parisuhteeseen tuottaa, joten ystävystyminen ja tapaamiset eivät käy, jos se on ilmeistä ja vaarana. Mielelläni jättäisin parisuhteen periaatteiden pohtimisen pariskunnalle itselleen.
ap

Vierailija
106/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:13"]

Mä luulen, että mun mies ei lähtisi sun " kaverillisille treffeillesi. Tai keksi joku hyvä syy

Esim. työ, niin voi tulla. Ja pyydä joku vapaa kaveritreffeille mieluummin, ja uskalla tutustua vapaisiin romanttisessa mielessä.

[/quote]

Eli jos haluaa olla jonkun miehen kanssa ystävä, ei voi sitä tehdä kun se on jahtaamista, jos miehellä on puoliso? Entä jos tämä mies olisi samaa mieltä ja haluaisi ystävystyä? Itselleni kävi sellainen tilanne, että kolahti yhden varatun miehen kanssa, samanhenkisyys, jutut, huumori, arvot, ihan kaikki ihan samoja kuin minulla. Minäkin olen siis varattu. Molemmat ollaan sitä mieltä, että olisi kiva jos meistä voisi tulla edes ystäviä, kun muuta ei tietenkään voi tehdä kun molemmat ovat varattuja. Onko tämä nyt jotenkin väärin?

[/quote]

On väärin, koska haluat päästä EDES ystäväksi vaikka mieli tekisi enemmän.

Vierailija
107/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:13"]

[/quote]

[/quote]

On väärin, koska haluat päästä EDES ystäväksi vaikka mieli tekisi enemmän.

[/quote]

Mieleni tekisi enemmän? Tarkoitan kyllä sitä, että haluan päästä miehen elämään ja haluan hänet omaani, eli haluan meistä tulevan ystäviä. Ei mieleni tee mitään muuta, jos olisin sinkku niin tilanne olisi varmasti eri, mutta en minä ole pettäjä eikä ole tuo mieskään. Eli haluamme olla keskenämme edes ystäviä, ei se tarkoita sitä että haluaisimme paljon muutakin vaan sitä, että vaihtoehtona on ystävyys tai totaalinen poissaolo toisen elämästä. Ne ovat ne vaihtoehdot, mitkä meillä on. En näe yhtään syytä, jonka vuoksi en ystävystyisi sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa tunnen suurta hengenheimolaisuutta.

Vierailija
108/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä hämmentäviä nämä av:n keskustelut miesten ja naisten välisestä kaveruudesta :D Paikalla on saman tien kiljumassa "ei ei ei" lauma mammoja joilla ilmeisesti tippuu itsellään housut jalasta saman tien jos joutuvat kahden kesken millään tasolla miellyttävän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja kuvittelevat sitten kaikkien muiden olevan samanlaisia. Tai sitten omaa siippaa saa vahtia jatkuvasti, jos näin ei tee niin saman tien on pettämässä. 

Vierailija
109/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on harvoin aikaa edes vanhoille kavereilleen, joten taitais sanoa itse heti "ei kiitos" tollaiselle ehdotukselle. Perheellisten vapaa-aika on työssäkäyvillä tosi vähäistä, joten niihin parhaisiin kavereihinkin saattaa yhteydenpito jäädä vähäiseksi.

Meilläkin on enimmäkseen yhteyksiä ystäväperheisiin eli samanlaisessa elämänvaiheessa oleviin. Jotenkin se on vaan helpompaa niin. 

Ehkä lapsettomalla pariskunnalla on enemmän aikaa tuollaisiin kahvitteluihin? Mä tiedän kuitenkin, että meillä ei kummallakaan tahdo aikaa sellaiseen olla. Ei oo ainakaan kumpikaan koskaan moista tehnyt :)

Vierailija
110/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:47"]

Aina yhtä hämmentäviä nämä av:n keskustelut miesten ja naisten välisestä kaveruudesta :D Paikalla on saman tien kiljumassa "ei ei ei" lauma mammoja joilla ilmeisesti tippuu itsellään housut jalasta saman tien jos joutuvat kahden kesken millään tasolla miellyttävän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja kuvittelevat sitten kaikkien muiden olevan samanlaisia. Tai sitten omaa siippaa saa vahtia jatkuvasti, jos näin ei tee niin saman tien on pettämässä. 

[/quote]

Ihan käytännön kokemusta löytyy mies-nainen -ystävyydestä ja se oli mies, jolta oli housut tippua loppujen lopuksi. Siinä meni se ystävyys. Näinhän näissä yleensä käy.

Vierailija
111/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, ystävystyminen jonkun kanssa on maailman suurin synti. Mieti.

Vierailija
112/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei:n huutajat on niitä, jotka vahtivat miehiään kuin haukat. Luulevat että se mies ei pysy siinä vieressä kuin väkisin pitämällä ja varmistamalla muiden (kaveri)naisten pysymään kaukana. Ei sillä, kyllä kai se mies mieluummin kaveeraisi jonkun avoimen ja normaalin (nais)ihmisen kanssa joka ymmärtää kaveruuden ja vispilänkaupan eron, eikä ole mikään naama näkkärillä oleva itsetuntokukkanen jonka harrastuksiin kuuluu just joku miehen kyttäys, av-palstailu ja kakaroille me&i-vaatteiden keräily.

Vierailija
113/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hiukan omituiselta tuollainen halu viettää aikaa yhdessä noin pitkän tauon jälkeen. Hae kuule miespuolisia ystäviä mieluummin ihan vapaista mieheistä. 

Voit myös kysyä itseltäsi, että miltä sinusta tuntuisi, jos mahdollisen miesystäväsi naistuttava menneisyydestä haluaisi alkaa kaveerata hänen kanssaan uudelleen. Uskoisitko, että hommassa ei ole mitään epäilyttävää?

Vierailija
114/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla tämän miehen kaveri? Muuta kun tän sun entisen kaverin kiusaks.

Vierailija
115/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hiivuttanut ystävyyden mieheen, joka alkoikin näyttää ihastumisen merkkejä ja tunnusti sen monta kertaa. Olimme molemmat sinkkuja. Erotan ystävyyden ja sukupuolisuhteen toisistaan. Koska en saanut ystävyyttä, en halunnut mitään. Muulle ei ollut käyttöä.
ap

Vierailija
116/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:08"]Miksi haluat olla tämän miehen kaveri? Muuta kun tän sun entisen kaverin kiusaks.
[/quote]

Juttu luistaa. Minusta on kiva jutella hänen kanssaan ja hänestä minun.
ap

Vierailija
117/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:06"]Kuulostaa hiukan omituiselta tuollainen halu viettää aikaa yhdessä noin pitkän tauon jälkeen. Hae kuule miespuolisia ystäviä mieluummin ihan vapaista mieheistä. 

Voit myös kysyä itseltäsi, että miltä sinusta tuntuisi, jos mahdollisen miesystäväsi naistuttava menneisyydestä haluaisi alkaa kaveerata hänen kanssaan uudelleen. Uskoisitko, että hommassa ei ole mitään epäilyttävää?
[/quote]

Tapasimme vastikään.
ap

Vierailija
118/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulee molemmat pitämään sua vamppina, kohta huhu kiertää miten epätoivonen naisen pitää olla että yrittää vampata varatun miehen. Mutta tietysti jos ei sua yhtään hävetä sellanen maine, niin siitä vaan.

Vierailija
119/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:13"]Ne tulee molemmat pitämään sua vamppina, kohta huhu kiertää miten epätoivonen naisen pitää olla että yrittää vampata varatun miehen. Mutta tietysti jos ei sua yhtään hävetä sellanen maine, niin siitä vaan.
[/quote]

Ahaa. Käypäs se helposti.
ap

Vierailija
120/137 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenheimolaisuus on todella harvinaista ja hienoa, kun osuu kohdalle. Miten sen nyt vasta olet huomannut, etkä silloin 10v sitten? Heräistko yks aamu huomaamaan, et hei toi jeppe on mun hengenheimolainen, jonka määrä on olla mun bestits forevä?? Sillä perusteella, et olette joskus ohimennen juhlissa jutelleet...vähän outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi