Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää niin erään narsistipaskan käytös (yhdistyksen johtaja)

Vierailija
03.01.2015 |

On olevinaan niin saatanan iso pomo kun on erään yhdistyksen perustaja ja näin myös luonnollisesti puheenjohtaja. Jäseniä on useita ja valittaa miten inhoaa joitakin henkilöitä ja miettii miten irtisanoisi heidät. "Oon sun kaveri, en oo sun kaveri" taktiikalla mennään. Välillä haukkuu selän takana joitakin jäseniä minkä ehtii että "vittu kun tommonekin kuuluu tähän porukkaan". Jäsenyys ei edellytä aktiivisuutta, ei jäsenmaksua ja kuka vain saa liittyä, näin on säännöt, mutta tämä narsistipaska valittaa heti jos joku ei ole aktiivinen ja on heti potkimassa pihalle kaikkia ei-aktiivisia. Nytkin aikoo irtisanoa useita jäseniä vain sen vuoksi että joidenkin naama vituttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun ex-mies kyseessä...

Vierailija
2/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:46"]

Onkohan mun ex-mies kyseessä...

[/quote]

En tiedä ex-miehestäsi, mutta tämä mies on ainakin ollut viimeiset yli 20v naimisissa saman naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän samanlaisen ihmisen mutta kyseessä on työntekijät joita irtisanotaan vain naamakertoimen perusteella...

Vierailija
4/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä jo luulin että kirjoitat minusta. Olen erään yhdistyksen yksi perustaja ja tällä hetkellä puheenjohtaja. Vaadin jäseniltä aktiivisuutta ja ärsyttää harrastelijat. Mutta olen nainen =)

Vierailija
5/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä kerron, ettei ole ainoa laatuaan. Oksettavia!

Vierailija
6/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jos narsistinen henkilö on johtamassa mitä tahansa niin tietää ettei siitä koskaan seuraa mitään hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan