Saanko ehdottaa tapaamista ystävyysmielessä varatulle miehelle?
Mies on entisen opiskelukaverini puoliso. En ole romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut miehestä, kaverina kylläkin.
Kommentit (137)
Miksi vaimo eli ex-opiskelukaverisi ei voi tulla mukaan?
Koska aikeesi ovat kunnialliset ja ystävyyssuhteet ovat sallittuja myös parisuhteessa oleville henkilöille. Minusta täysin itsestäänselvä asia.
Miksei ystävää mukaan? Eikö porukassa olis hauskempaa?
Miksi haluat olla tämän miehen kaveri? Etkö ole enää miehen puolison kaveri?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]Miksei ystävää mukaan? Eikö porukassa olis hauskempaa?
[/quote]
Emme oikein ole samalla aaltopituudella naisen kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]Miksi haluat olla tämän miehen kaveri? Etkö ole enää miehen puolison kaveri?
[/quote]
En ole ollut yli 10 vuoteen.
ap
Olet salarakastunut mieheen,muuten et tekisi noin typerää avausta. Pyydä äidiltäsi ja miehen äidiltä lupa tai ano lupaa Ihmissuhdeministeröstä (IM). Kaavake löytyy netistä (im.fi).
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]
[/quote]
En ole ap, mutta eri ihmisten kanssa tehdään erilaisia asioita. Esim. harrastukset, kiinnostuksenkohteet ja puheenaiheet ovat erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:51"]Olet salarakastunut mieheen,muuten et tekisi noin typerää avausta. Pyydä äidiltäsi ja miehen äidiltä lupa tai ano lupaa Ihmissuhdeministeröstä (IM). Kaavake löytyy netistä (im.fi).
[/quote]
En ole salarakastunut enkä tule tuohon mieheen olemaankaan.
ap
Miehelläni on paljon niin nais- kuin miespuolisiakin kavereita. Eksäni kävi säännöllisesti pari kertaa vuodessa kahvilla tai kaljalla oman exänsä kanssa, ja minä myös. AP:lla ei tuossa ole edes moista "taakkaa". Tottahan toki sitä kaveri saa olla. Itse asiassa olin järkuyttynyt kun kysäisin jotakin työhön liittyvää asiaa Facebookissa yhä olevalta muutaman deitin mieheltä, jonka kanssa joskus harvakseltaan vielä kaverina soitellaan. Hän olin sitten alkanut pyörimään naisen kanssa, ja ei kuulemma voi lähteä edes kahville tuon suhteen vuoksi (itse olen kaksi vuotta jo ollut avoliitossa). Olin että MINKÄLAINEN suhde teillä on,kun ei kahville voi mennä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]
[/quote]
En ole ap, mutta eri ihmisten kanssa tehdään erilaisia asioita. Esim. harrastukset, kiinnostuksenkohteet ja puheenaiheet ovat erilaisia.
[/quote]
Niin? Ja tämä liittyi miksi-kysymykseen miten? Juuri sen syyn halusin tietää - miksi ap haluaa olla miehen kaveri? Taka-ajatuksena apn taka-ajatuksien kunniallisuus, jota ei tarvitse enää epäillä juuri annettujen vastausten perusteella.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]
[/quote]
[/quote]
Niin? Ja tämä liittyi miksi-kysymykseen miten? Juuri sen syyn halusin tietää - miksi ap haluaa olla miehen kaveri? Taka-ajatuksena apn taka-ajatuksien kunniallisuus, jota ei tarvitse enää epäillä juuri annettujen vastausten perusteella.
[/quote]
Mitähän tarkoitat?
ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]Miksei ystävää mukaan? Eikö porukassa olis hauskempaa?
[/quote]
ap
[/quote]
Ikävää. Mutta jos kaveruutenne on oikeasti asiallisella pohjalla, ongelmaa tuskin on. Itse mieluummin tapaisin ihmisiä pienessä porukassa. Kahdenkeskiset kaveeraamiset on myös mukavia oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa mutta tuo tilanne vaikuttaa vähän erikoiselta, jos naisen kanssa ette ole pahemmin yhteyksissä. Pelkään, että nainen voi vetästä tuosta herneen nokkaansa.
Halusin tietää, miksi haluat kaveruutta miehen kanssa. Onko mahdollisia (alitajuntaisia) ajatuksia miestä kohtaan, haluaisitko naisena huomiota häneltä jne. Näin ei ole syytä kuitenkaan ajatella muiden vastaustesi perusteella.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]Miksei ystävää mukaan? Eikö porukassa olis hauskempaa?
[/quote]
ap
[/quote]
Ikävää. Mutta jos kaveruutenne on oikeasti asiallisella pohjalla, ongelmaa tuskin on. Itse mieluummin tapaisin ihmisiä pienessä porukassa. Kahdenkeskiset kaveeraamiset on myös mukavia oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa mutta tuo tilanne vaikuttaa vähän erikoiselta, jos naisen kanssa ette ole pahemmin yhteyksissä. Pelkään, että nainen voi vetästä tuosta herneen nokkaansa.
[/quote]
Silläpä kysyinkin. Mieluusti olisin naisenkin ystävä mutta kun ei oikein synkkaa. Mitään kielteisiä tunteita ei ole kuitenkaan lainkaan. Miehen kanssa taas olen jutellut enemmän ja se oli mukavaa. Nainen ei itsekään lähestynyt minua tilaisuuden tullen.
ap
Et