Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa naisystäviensä laihtuvan - mikä tämä ilmiö on?

Vierailija
17.10.2021 |

Jukka oli ensin parisuhteessa Jennin kanssa. Jenni laihtui parisuhteen aikana tosi hoikaksi, vaikka oli ollut ihan normaalikokoinen ennen kuin tapasi Jukan. Pariskunta erosi ja Jukka alkoi seurustella Annan kanssa. Myös Anna laihtui parisuhteen aikana tosi hoikaksi. Annakin oli normaalipainoinen ennen kuin päätyi parisuhteeseen Jukan kanssa.

Onko tämä ihan todella tätä, että mies painostaa naisystävänsä laihduttamaan? Miksi? Vaikea kuvitella, että molemmille miehen avovaimoista iskisi muuten vaan kova tarve laihduttaa.

Ap

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapsirakkaus", ap. Mitä pienikokoisempi aikuinen, sitä enemmän lapsen korvike, omiin nautintoihin laillisesti.

Laihuus on naisellista, ei lapsekasta.

Vierailija
42/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös potilaita, jotka haluavat raajastaan eroon, vaikka siinä ei ole mitään vikaa. Eli näännyttämisen sijaan poistamisen tarve voi olla tiettyyn kehonosaa spesifisesti kohdistuva.

On myös ihmisiä, jotka haluavat invalidin kumppaniksi eivätkä kykene olemaan suhteessa terveen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi ei itseasiassa edes kerro totuutta. Voin olla hoikka ulkonäöltä salilla treenatessa mutta bmi on korkealla, koska lihas painaa enemmän kuin rasva.

Naisille lihakset ovat usein työn ja tuskan takana. Itse olen harrastanut voimanostoa parikymmentä vuotta ja on oikeasti lihaksia. Painoni arvioidaan jatkuvasti n. 20 kiloa liian pieneksi ja käytän myös samaa vaatekokoa kuin ne 20 kiloa kevyemmät.

Vierailija
44/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikiaikainen ilmiö. Omakin mieheni, muuten fiksu nelikymppinen, huomauttelee mahasta, ruokavaliosta ja liian pienistä vaatteista, koska olen - hyi sentään, normaalipainoinen.

Edellinen puristeli vatsamakkaraani istueassani ja tiedusteli, mikäs tämä on, kun olin 46 kiloa painava parikymppinen.

Ei enää ikinä parisuhdetta tämän jälkeen!

Mullakin oli parikymppisenä samanlainen tapaus kuin sulla, tokalla näkemisellä otti mahasta kiinni ja hämmästeli, että ”ethän sä olekaan niin läski kuin muistelin”. Olin mitoissa 169/51. Ei todellakaan päässyt jatkoon. :D

Vierailija
45/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, muistin väärin! Henkilöt, jotka ovat ilmaisseet mieltymyksensä poikkeuksellisen siroihin tai hentoihin naisiin, ovat puhuneet fantasioistaan kuristaa ylipainoisia naisia. Ei niitä alipainoisia.

Vierailija
46/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, muistin väärin! Henkilöt, jotka ovat ilmaisseet mieltymyksensä poikkeuksellisen siroihin tai hentoihin naisiin, ovat puhuneet fantasioistaan kuristaa ylipainoisia naisia. Ei niitä alipainoisia.

Lähde?

Vierailija
47/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä (lue: tympeä) ilmiö siinäkin suhteessa, että koskaan muutosvaatimus ei koske älyllistä kehittämistä, esim. opiskelua, itsensä sivistämistä, taitojen hankkimista jne.

Vain laihduttamista.

Kyseiset miehet eivät ole niitä älykkäimpiä, siitä molemmat ilmiöt asian ympärillä

Vierailija
48/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin kivaa, kun pitkän suhteen jälkeen miehestä paljastuu tällainen erikoisuus... Laihduin bmi 17 tietämille, jopa ali ja mies oli ihan hulluna vartalooni. En tuntenut itseäni mitenkään sairaaksi, jaksoin normaalisti jne, mutta multa katosi libido ja hiuksia irtosi todella paljon. Pidin sitten pienen massakuurin ja sain 3-4 kiloa lisää, nyt mies on huolissaan, etten liho liikaa! Ennen kuin joku alkaa irvailla, niin en ole ikinä ollut ylipainoinen vaan aina alipainoinen tai lähellä sitä.

Vierailija
49/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 75v ja vieläkin joutuu stressaamaan mahdollisista liikakiloista, koska isäni (samanikäinen) kyttää aina, paljonko syö ja mitä syö ja ettei vaan mene liikaa herkkuja...Ilmeisesti jollain tasolla suurin osa miehistä tekee tuota, haluaisivat mahdollisimman laihan naisen. Mietin, että kamalaa, jos eläkeikäisenäkin vielä on miehen takia ulkonäköpaineita :/  Äitini ei ole edes lihava

Vierailija
50/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä (lue: tympeä) ilmiö siinäkin suhteessa, että koskaan muutosvaatimus ei koske älyllistä kehittämistä, esim. opiskelua, itsensä sivistämistä, taitojen hankkimista jne.

Vain laihduttamista.

Kyllä voi olla kyseessä mikä tahansa. Joillekin voi olla kynnyskysymys esimerkiksi puolison työ tai asema. Tunnen miehen joka lopetti suhteen naisen saadessa paremman työn. Kyse ei ollut siitä, että uusi työ olisi vaikuttanut jollain tapaa suhteeseen, vaan ainoastaan se, ettei mies kestänyt ajatusta paremmassa asemassa olevasta naisesra.

Näissä tapauksissa toiveita esitetään harvemmin sanallisesti, koska oletetaan asioiden pysyvän muuttumattomana.

Vierailija
51/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen mies.

Vierailija
52/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain laihduttamista.

Kyllä voi olla kyseessä mikä tahansa. Joillekin voi olla kynnyskysymys esimerkiksi puolison työ tai asema. Tunnen miehen joka lopetti suhteen naisen saadessa paremman työn. Kyse ei ollut siitä, että uusi työ olisi vaikuttanut jollain tapaa suhteeseen, vaan ainoastaan se, ettei mies kestänyt ajatusta paremmassa asemassa olevasta naisesra.

Näissä tapauksissa toiveita esitetään harvemmin sanallisesti, koska oletetaan asioiden pysyvän muuttumattomana.

Työ ei vaikuta suhteeseen? Saanen epäillä.

Vierailija
53/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapsirakkaus", ap. Mitä pienikokoisempi aikuinen, sitä enemmän lapsen korvike, omiin nautintoihin laillisesti.

Tätä olin just tulossa sanomaan että hyvin (=liian ) suuri määrä miehistä on kiinnostunut lapsista siinä mielessä, vanhat ukotkin jotka kuvittelevat olevansa luojan lahjoja nuorille tytöille ja lapsille. Yrittävät iskeä nuoria tyttöjä saleillakin. Kuvottavia vanhoja kurppia. Nuoret ei huoli isoisän ikäisiä, ja vanhemmatkaan naiset ei huoli kun lukevat näistä kommenteista miten yleistä se on. 

Vierailija
54/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tällaisen laihduttajanmiehen kanssa. Bmi:ni pyöri 18 tienoilla ja silti olisi pitänyt laihduttaa.

Mies halusi antaa jumppaohjeita ja painosti salille. Mies oli melkein 10 vuotta vanhempi ja tosi pinnallinen ja älyttömän lapsellinen. Epäilen, että oli kaappihomppeli, koska mitä vähemmän muotoja naisella oli sen parempi. Tykkäsi kapeista lanteista ja pienestä arsesta.

Vierailija
55/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikiaikainen ilmiö. Omakin mieheni, muuten fiksu nelikymppinen, huomauttelee mahasta, ruokavaliosta ja liian pienistä vaatteista, koska olen - hyi sentään, normaalipainoinen.

Edellinen puristeli vatsamakkaraani istueassani ja tiedusteli, mikäs tämä on, kun olin 46 kiloa painava parikymppinen.

Ei enää ikinä parisuhdetta tämän jälkeen!

Mullakin oli parikymppisenä samanlainen tapaus kuin sulla, tokalla näkemisellä otti mahasta kiinni ja hämmästeli, että ”ethän sä olekaan niin läski kuin muistelin”. Olin mitoissa 169/51. Ei todellakaan päässyt jatkoon. :D

Haha, ei voi kuin nauraa miten voi olla noin tyhmiä miehiä :D Kuuluisat viimeiset sanat, ainakin parisuhteelle ja seksille. Tuollaisille pitäis heti hoksata sanoa takaisin jotain vastaavaa ulkonäöstä ja kävellä  pois taakseen katsomatta.

Vierailija
56/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelin tuollaisen urpo kans kerran. Mies oli minua reilusti vanhempi. Bmi:ni oli 21 ja miehestä olin liian lihava. Olisi pitänyt laihduttaa ja pukeutua kireisiin farkkuihin.

Oliko Suomessa elävä saksalainen? Itsellä sama kokemus.

Vierailija
57/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mies ei ole koskaan kommentoinut painoani. Joskus kun olen itse ottanut puheeksi, on sanonut että ei häntä haittaisi esim viiden kilon nousu.... siksi vain viiden koska itse sanoin että mikäli mitään mullistavaa ei satu, voisin kuvitella että viitisen kiloa olisi aika maksimi mitä antaisin itseni lihoa. Tykkään olla hoikka. Ihan itse haluan olla, en miehen käskystä. Jättäkää ne painoa kyttäävät urpot!

Vierailija
58/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä, joiden mielestä bmi 21 on naisella ”lihava” on erityisesti täällä palstalla paljon ja ilmeisesti tuolla treffisovelluksissa, kun niistä aina riittää juttua p*skojen treffien ketjuihin. Ei mikään ihme, että niillä on paljon ylimääräistä aikaa, joko pysyvät sinkkuina tai päätyvät jatkuvasti sinkuiksi. Ei ole mikään ”vastareaktio”, on vain hieman heppoisempi kosketus todellisuuteen.

Riippuu kuinka paljon naisella on lihaksia.

Normaali on normaalia, vaikka joku ei siitä tykkäisikään. Ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen lihaksikas ollakseen noissa mitoissa ihan vaan normaali. Lääkärin toteamat ääritapaukset erikseen.

Joillakin ihmisillä on tavoitteita, jotka menevät vähän normaaliutta pidemmälle.

Itseltään voi vaatia kaiken , toiselta ei mitään.

Vierailija
59/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikainen kaveri eksyi avioliittoon tällaisen kanssa. Eron jälkeen koneelta löytyi salaa kuvattuja hoikkia/laihoja naisia syömässä, salaa kuvattuja akteja, ja kuvakansio erittäin alaikäisiä hoikkia tyttölapsia.

Laihdutusfettarimiehet kannattaa jättää ekojen treffien jälkeen.

Tuo tarinan mies on etsintäkuulutettu koko Euroopassa.

Vierailija
60/91 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä, joiden mielestä bmi 21 on naisella ”lihava” on erityisesti täällä palstalla paljon ja ilmeisesti tuolla treffisovelluksissa, kun niistä aina riittää juttua p*skojen treffien ketjuihin. Ei mikään ihme, että niillä on paljon ylimääräistä aikaa, joko pysyvät sinkkuina tai päätyvät jatkuvasti sinkuiksi. Ei ole mikään ”vastareaktio”, on vain hieman heppoisempi kosketus todellisuuteen.

Riippuu kuinka paljon naisella on lihaksia.

Normaali on normaalia, vaikka joku ei siitä tykkäisikään. Ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen lihaksikas ollakseen noissa mitoissa ihan vaan normaali. Lääkärin toteamat ääritapaukset erikseen.

Joillakin ihmisillä on tavoitteita, jotka menevät vähän normaaliutta pidemmälle.

Itseltään voi vaatia kaiken , toiselta ei mitään.

Parisuhteessa voi.