Mies haluaa naisystäviensä laihtuvan - mikä tämä ilmiö on?
Jukka oli ensin parisuhteessa Jennin kanssa. Jenni laihtui parisuhteen aikana tosi hoikaksi, vaikka oli ollut ihan normaalikokoinen ennen kuin tapasi Jukan. Pariskunta erosi ja Jukka alkoi seurustella Annan kanssa. Myös Anna laihtui parisuhteen aikana tosi hoikaksi. Annakin oli normaalipainoinen ennen kuin päätyi parisuhteeseen Jukan kanssa.
Onko tämä ihan todella tätä, että mies painostaa naisystävänsä laihduttamaan? Miksi? Vaikea kuvitella, että molemmille miehen avovaimoista iskisi muuten vaan kova tarve laihduttaa.
Ap
Kommentit (91)
Bmi ei itseasiassa edes kerro totuutta. Voin olla hoikka ulkonäöltä salilla treenatessa mutta bmi on korkealla, koska lihas painaa enemmän kuin rasva.
On olemassa fetissi anoreksiasta, eli he tykkäävät kun joku näännyttää itsensä ja laihtuu paljon. Minulla on ollut vakava anoreksia ja tälläisiä miehiä viehätin.
No mun ex anakin jätti mut kun lihoin ja vaihtoi sellaseen alipainoseen rumempaan naiseen. Sanoi suhteen alussa että älä sitten vaan ikinä liho. No pääsin sit lihomaan kun lapsia saatiin jne.
Mitäs siinä suhteessa mahtaa olla sitten vastapainoksi, vai onko henkisesti ja tunteellisesti köyhää? Sama kuin fetissimaakareilla, että keskitytään tähän mun fetissiin, on paljon varmempi olo.
Jännä (lue: tympeä) ilmiö siinäkin suhteessa, että koskaan muutosvaatimus ei koske älyllistä kehittämistä, esim. opiskelua, itsensä sivistämistä, taitojen hankkimista jne.
Vain laihduttamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä seurustelin tuollaisen urpo kans kerran. Mies oli minua reilusti vanhempi. Bmi:ni oli 21 ja miehestä olin liian lihava. Olisi pitänyt laihduttaa ja pukeutua kireisiin farkkuihin.
Haha, mulla tää sama. Tuli tarkka kilomäärä mitä pitäisi laihduttaa.
Pidin sitä lähinnä vitsinä. Seuraavan tapaamisen hän oli sopinut baariin ja alkoi huomautella, kun juon alkoholia, vaikka pitäisi olla laihiksella.
Se oli se suhde taputeltuna sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Bmi ei itseasiassa edes kerro totuutta. Voin olla hoikka ulkonäöltä salilla treenatessa mutta bmi on korkealla, koska lihas painaa enemmän kuin rasva.
Tulee doupin sivuvaikutukset vastaan jos on lihasten takia ylipainoinen. Olen 185 cm mies ja minun pitäisi olla 90 kg ollakseni lievästi ylipainoinen. Millään en salilla käymällä kasva ilman roinaa kireäksi 90 kiloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Läskit akat taas haukkumassa miehiä.
Puhu vain itsestäsi ihrapallo.
Ihan yhtä lailla voisi kysyä mikä vika on noissa naisissa kuin mikä vika on tuossa miehessä. Miksi alistuvat tuollaiseen? Potku perseelle vaan jos mies alkaa vaatia laihduttamaan. Jos eivät siihen pysty niin silloin vika on kyllä jossain muualla(kin) kuin miehessä.
"Lapsirakkaus", ap. Mitä pienikokoisempi aikuinen, sitä enemmän lapsen korvike, omiin nautintoihin laillisesti.
Onko mitenkään mahdollista että naiset itse haluaisi laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
On olemassa fetissi anoreksiasta, eli he tykkäävät kun joku näännyttää itsensä ja laihtuu paljon. Minulla on ollut vakava anoreksia ja tälläisiä miehiä viehätin.
Vastaavasti on miehiä, jotka tykkäävät ylipainoisia. Ja on parafiliaa jopa rumuuteen! Samaten esim. raajan puuttumiseen (kiihottaa seksuaalisesti).
Vierailija kirjoitti:
jotkut on sairaita ja haluaa naistensa olevan mahd.laihoja. pahimmat haukkuvat ja pilkkaavat saadakseen toisen olon epävarmaksi ja kilot karisemaan.
Minulla oli mies, joka alkoi huomauttelee muutaman kilon painon noususta. En ole edes koskaan ollut ylipainoinen. Vaan tosi hoikka. Ei ole enää mieheni.
On myös potilaita, jotka haluavat raajastaan eroon, vaikka siinä ei ole mitään vikaa. Eli näännyttämisen sijaan poistamisen tarve voi olla tiettyyn kehonosaa spesifisesti kohdistuva.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä lailla voisi kysyä mikä vika on noissa naisissa kuin mikä vika on tuossa miehessä. Miksi alistuvat tuollaiseen? Potku perseelle vaan jos mies alkaa vaatia laihduttamaan. Jos eivät siihen pysty niin silloin vika on kyllä jossain muualla(kin) kuin miehessä.
Väkivallan uhkakin on väkivaltaa. Väkivallan syy on aina vain tekijässä.
Mikään ei oikeuta väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä, joiden mielestä bmi 21 on naisella ”lihava” on erityisesti täällä palstalla paljon ja ilmeisesti tuolla treffisovelluksissa, kun niistä aina riittää juttua p*skojen treffien ketjuihin. Ei mikään ihme, että niillä on paljon ylimääräistä aikaa, joko pysyvät sinkkuina tai päätyvät jatkuvasti sinkuiksi. Ei ole mikään ”vastareaktio”, on vain hieman heppoisempi kosketus todellisuuteen.
Riippuu kuinka paljon naisella on lihaksia.
Normaali on normaalia, vaikka joku ei siitä tykkäisikään. Ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen lihaksikas ollakseen noissa mitoissa ihan vaan normaali. Lääkärin toteamat ääritapaukset erikseen.
Joillakin ihmisillä on tavoitteita, jotka menevät vähän normaaliutta pidemmälle.
Ahaa… tavoite on siis muokata kumppaneita johonkin suuntaan, mihin normaali ja terve ei riitä? Ja tähän ei tarpeeseen ei voi etsiä valmiiksi enemmän/vähemmän kuin normaalia kumppania tai sellaista, jolla on sama tavoite? Erikoinen maailmankatsomus. Onhan sitä toisaalta kaikenlaisia, on feedereitä ja sellaisia, jotka kustantavat kumppanille muoviosia jne.
Normaalipainon rajoihin mahtuu aika erilaisia kehonkoostumuksia.
Monenlaiset kehot ovat normaaleja ja terveitä, varsinkin noin keskimääräisessä bmissä. Sen lisäksi on hyvä seurata vyötärönympärystä. Jos painon ohella muut terveydelliset mittarit olisivat hälytyslukemissa, nuo normaalipainoiset naiset varmaan olisivat tietoisia asiasta.
Joskus tähän parafiliaan, jossa tykätään alipainosta, liittyy fantasioita kuristamisesta. En tiedä, millä perusteella ne liittyvät toisiinsa, tai mikä tuon seksuaalisuuden kieroutumisen on aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas haukutaan miehiä
Tää on naisten palsta. Saatte olla täällä, mutta ette voi vähemmistönä tehdä tästä mielenne mukaista.
Maassa maan tavalla, eikö niin?
PS. Tässä kerrotaan tarinoita siitä, miten vähän jänskemmät miehet ovat yrittäneet kontrolloida normaalipainoisten naistensa painoa. Miksi et ole puolustamassa naisia? Siksi, kun haluaisit itsekin alistaa niitä, mutta just sulle se ei ole mahdollista.
Normaalipainon rajoihin mahtuu aika erilaisia kehonkoostumuksia.