Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan mieheni koiraa

Vierailija
17.10.2021 |

Provosoiva otsikko, koska toivon mielipiteitä, kritisoidakin saa.

Ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta, asuttu yhdessä siitä suunnilleen puolet. Olen aina tykännyt koirista todella paljon, vaikka omaa minulla ei ole ollut kuin ihan pienenä lapsena meillä oli koira. Siksi minusta oli aluksi kivaa että tapasin koirallisen miehen. Ja rakkauden alkuhuumassa kaikki oli ihanaa eikä mikään (koirassakaan) ärsyttänyt. Olen myös todella joustava luonne, joten sopeuduin koiraan liittyviin asioihin helposti.

Mutta nyt tässä vuosien varrella on koira-asiat ruvenneet ärsyttämään todella pahasti. Jopa niin että tunnen usein vihaavani miehen koiraa. Koira estää meiltä kaiken mukavan elämän. Mihinkään ei voida koskaan lomalla matkustaa, koska miehen mielestä koiraa ei voi laittaa koskaan koirahotelliin ja tutuista kukaan ei suostu ottamaan isoa koiraa hoitoon. Koiraa ei myöskään voi ottaa matkalle mukaan, koska se ei pysty olemaan junassa eikä tietenkään lentokoneessa, autoilulomat omalla autolla ei käy koska koiraa ei voi jättää yhtään autoon jos itse menisi syömään tai nähtävyyksiin, sitä ei voi jättää vuokramökkiin koska se repii sisustuksen rikki jne. Kotona ei voida olla koskaan pidempään pois kun aina on kiire koriin pissattamaan koira. Koira sanelee ja määrää meidän koko elämän niin että kökötetään vain kotona. Välillä se haukkuu öisin niin että en saa nukuttua. Vihaan sitä. Mietin eroa vaikka miestäni rakastan, koirasta luopuminen ei kuulemma tule kuuloonkaan.

Kommentit (400)

Vierailija
281/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa lapselliselta nössöltä. Vaihtamalla paranee. Jätä se nynnyke!

Vierailija
282/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän välittää suuresti koirastaan vaikka molemmissa on kehitettävää. Eikö olisi upeaa jos molemmat tsemppaantuisivat Sinun vuoksi oikein lomakelpoisiksi ja onnistumaan?

Nainen vaatii paljon muttei anna paljoa. Tuossa tilanteessa keski-ikäisen koiran käytöksen muutos on paljon osaamista vaativaa, siihen tarvinnee ulkopuolisen auttajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kyllä niin raskaita elukoita lemmikkeinä, että ei voi kuin ihmetellä kuinka moni idiootti niitä jaksaa ottaa vaivoikseen. Varsinkaan kaupunkialueilla tai kerrostaloon. Huh huh.

Kaikki tuntemani koiranomistajat myös aina jaksaa voivotella kuinka paljon vaivaa piskistä on ja rahaa kuluu jne jne. Koiralle usein tiuskitaan ja se häädetään pois jaloista kun esim. vieraita tulee (mikä on tietenkin hyvä asia, sillä kaikki eivät pidä koirista). Pistää vain miettimään mikä pakkomielle se koira on silti ottaa?

Koirat ovat nykyajan massahysteria. Ihan totaalisia turhakkeita ja kuormitus ympäristölle.

Moni rakastaa koiraansa eniten maailmassa.

Sama se on että ihmiset valittaa lapsistaan, ystävistään, vanhemmistaan, työstään jne, vaikka ne oikeasti ovat tärkeitä.

Kummaa tämä joidenkin koirakateus.

Mikä koirakateus? Jos mä haluaisin lemuavan, ällöttävästi läähättävän piskin, niin hankkisin sellaisen.

Vierailija
284/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi sietää vaimoni hamsteria. Asumme yksiössä ja yöeläimenä se touhuaa meluisasti öisin, rullailee juoksupyörällään tuntitolkulla, hirveä kitinä lähtee siitä, vaikka on tulpat korvissa niin herään aina siihen juoksupyörän kitinään. Ja sitä ei saa kuulemma pois ottaa kun tarvitsee liikuntaa. Mokoma on vasta 1,5 vuotias ja eikö nuo elä vissiin ainakin 5-vuotiaiksi.

Vierailija
285/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä koirakateus? Jos mä haluaisin lemuavan, ällöttävästi läähättävän piskin, niin hankkisin sellaisen.[/quote]

No mene sinne dubain lomallekkin yksin sitten.

Vierailija
286/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koirakateus? Jos mä haluaisin lemuavan, ällöttävästi läähättävän piskin, niin hankkisin sellaisen.

No mene sinne dubain lomallekkin yksin sitten.

Ei mun tarvitse. Ilman koiraa säästyy rahaa helposti sen verran, että otan perheeni mukaan. Tosin mieluummin reissaan johonkin sivistyneempään paikkaan kuin Dubai.

Vierailija
287/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kunnioita itseäsi, ja hanki järkevämpi puoliso. Ei tuollaista koiran p:n haistelijaa kannata katsella. Ankeuttaa vaan sun ainoan elämän, kun itse haluaa elää elukan ehdoilla. Ansaitset parempaa!!!

Vierailija
288/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tilanne on juuri päinvastoin, eli sinkkunaisella on eläintarha, jonka kanssa miehen pitäisi sitten elää. Kerran eräs kaksi kissaa omistava nainen halusi ruveta seurustelemaan kanssani, vaikka olen kissoille allerginen. Sanoin, että voidaan seurustella, mutta joudutaan asumaan tilanteen takia eri osoitteissa. No, tämä kävi naiselle ensialkuun. Sitten jossain vaiheessa rupesi valittamaan, että meidän homma ei tunnu vakavalta kun asutaan erillään. Meuhkasi tilanteesta koko ajan ja lopulta totesin, että en jaksa tätä sirkusta enää. Tiesit alunpitäen, että mikä on pakonsanelemana homman nimi ja minä voisin edelleen olla kanssasi, kunhan vain asutaan eri osoitteissa. Ei kelvannut ja syytti minua, etten ole ollut suhteessamme mukana alunpitäenkään tosissani.

Vierailija
289/400 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en voi sietää vaimoni hamsteria. Asumme yksiössä ja yöeläimenä se touhuaa meluisasti öisin, rullailee juoksupyörällään tuntitolkulla, hirveä kitinä lähtee siitä, vaikka on tulpat korvissa niin herään aina siihen juoksupyörän kitinään. Ja sitä ei saa kuulemma pois ottaa kun tarvitsee liikuntaa. Mokoma on vasta 1,5 vuotias ja eikö nuo elä vissiin ainakin 5-vuotiaiksi.

Ota kaverin kissa hoitoon, ja päästä hamsteri jaloittelemaan lattialle...

Vierailija
290/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta nakkipaketti ja laita nakkien sisälle monta unitablettia ja voimakkaita buranoita.

Koira hotkii ne nopeasti ja vaipuu ikiuneen.

V***, että olet sairas älykääpiö, pohjasakkaa!

Vierailija
291/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot roduthan kuolevat nuorempina. Eli jos koira on jo 8, ei se tule enää montaa vuotta kekkaloimaan. Kärsivällisyyttä, ap!

Ja kun mies suree koiraansa, ap hymy korvilla.

Entäs sitten ku mies haluaa uuden koiran. Siitä riidellään vuosi ja sitten ero.

Vierailija
292/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
293/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "mies" on tuollainen joka on ihan lääpällään johonkin huonosti käyttäytyvään hurttaan?

Jätä se sika (koirineen), ansaitset parempaa.

Vierailija
294/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuuluu maaseudulle pihalle räksyttämään tai metsästyskoiraksi.

Kuka antaa elukan määrätä elämäänsä? - Ei normaali.

Itseä raivostuttaa jo se, että koirat saavat pissata kadulle kolme kertaa päivässä. Mitäpä jos ihmiset pissaisivat kadulle kolme kertaa päivässä?

Olen oman miesystävän kanssa lähdössä kolmatta kertaa tälle vuodelle reissuun. Hänellä ei ole lemmikkejä eikä minulla. Ainakaan katuja sotkevia elukoita emme ota.

Vierailija
295/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta nakkipaketti ja laita nakkien sisälle monta unitablettia ja voimakkaita buranoita.

Koira hotkii ne nopeasti ja vaipuu ikiuneen.

V***, että olet sairas älykääpiö, pohjasakkaa!

Kiitos samoin!

Vierailija
296/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira kuuluu maaseudulle pihalle räksyttämään tai metsästyskoiraksi.

Kuka antaa elukan määrätä elämäänsä? - Ei normaali.

Itseä raivostuttaa jo se, että koirat saavat pissata kadulle kolme kertaa päivässä. Mitäpä jos ihmiset pissaisivat kadulle kolme kertaa päivässä?

Olen oman miesystävän kanssa lähdössä kolmatta kertaa tälle vuodelle reissuun. Hänellä ei ole lemmikkejä eikä minulla. Ainakaan katuja sotkevia elukoita emme ota.

Ei ne kuulu maaseudullekaan naapureita häiritsemään. Harva täällä maalla asuu vähintään 5 km hajuraolla lähimmästä naapurista.

Vierailija
297/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako teillä olla omia harrastuksia tai omia ystäviäkään, jos ei saa olla "eri elämää?"

Jännä homma et se yksin ja itsenäisesti eletty elämä pitää heittää roskakoriin kun alkaa seurustella ja yhtäkkiä on vain yhteinen elämä. Ei saa tehdä omia juttujaan enää kun ihan kaikki pitää jakaa. Reissaa yksin, et sä siihen mieheltäs mitään lupia tarvitse

Vierailija
298/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti koulutettuja molemmat. Mies ja hurtta. Koiraihmiset toki on aina vähän outoja. On niitäkin nähty että edes omat lapset ei oo mitään siihen kuolaavaan ja riehuvaan hajukasaan verrattuna.

Ei se toki eläimen syy ole että mies on tuommoinen. Onko mies normaalisti jotenkin arka tai syrjäytynyt?

Kun koirasta aika jättää niin voit aina vedota siihen että uutta ei tule koska yksikään karvatassu ei vedä vertoja sille teidän tessulle.

Vierailija
299/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestä kun ei yhtään jousta sinun suhteesi. Koira ei voi hallita koko elämää.

Vierailija
300/400 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi pistää sut vaihtoon ja äkkiä. Koira jää, idiootit joutaa pois.