Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni narsisti?

Vierailija
15.12.2014 |

Suhteemme tuntuu menevän yhä hullummaksi... Kuulin radio-ohjelman narsistmista. Nyt olen lukenut asiasta. On alkanut pelottaa, voiko mieheni olla narsisti?

Kun tutustuimme, hän alkoi heti piirittää minua. Ihan toisin kuin kukaan mies aiemmin. Lähetti jatkuvalla syötöllä tekstiviestejä yms... Seksiä oli paljon ekan puolen vuoden aikana. Mutta ja toisen vuoden kuluessa se lopahti. Nyt emme ole rakastelleet seitsemään kuukauteen ja sitä ennenkin seksiä on aloitteistani huolimatta ollut n kerran kahdessa kuukaudessa. Mies käyttää selvästi seksiä jotenkin kontrollointikeinona tms, kiusaamiseen.

Ekan vuoden jälkeen kävi ilmi, että hän juoksi treffeillä muiden naisten kanssa, vaikka seurustelimme. Meinasin ottaa eron, mies katui, lupasi, että lopettaa. No, eipä ole lopettanut. Jatkuvasti joko ihan jää kiinni siitä, että tapailee muita naisia kaupungilla, viestittelee kännykällä, luo vähän väliä salaisia, väärällä nimellä pyöriviä Facebook-tilejä ja nettitreffi-ilmoituksia. Niissä valehtelee mm. siviilisäätynsä, väittää omistavansa milloin kesämökin, milloin veneen, laittanut sinne mm. minun autoni kuvan ja kuvan äitinsä koirasta, joita väittää omikseen, jne. On jäänyt kerran kiinni suhteesta toiseen naiseen, jolle valehteli kaksi vuotta. Sen jälkeen lähdin ja mies järjesti hirveät itkukonsertit pitkin kaupunkia, kunnes lopulta sai minut takaisin. Tyhmä ja sinisilmäinen kun olin.

Nyt olen raskaana ja miehellä on jälleen ilmoitus netissä, ihan omalla kuvallaan.

Jatkuu...

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää odotella, että löytyy se ns parempi uhri. Miehen käytöksen perusteella sellainen on varmaan ollut jo kiikarissa, mutta jotain on tapahtunut ja miehen saalistus on alkanut uudelleen.

Joo, luin narsisteista sen verran, että voi olla vaikea päästä eroon. Mutta on itse sanonut, että lähtee, niin saa nyt toteuttaa aikeensa. Lapsen isähän on joka tapauksessa ja saa pitää lapseen yhteyttä, mutta minä en jaksa enää tällaista "parisuhdetta".

Yksin en todellakaan taida uskaltaa häntä alkaa häätämään. Pitänee pyytää ainakin minun vanhempani paikalle, ehkä ystäviäkin. Toiveeni siitä, että hän vain oma-aloitteisesti lähtisi, ei taida toteutua.

Vierailija
42/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:24"]

Kai sää ymmärrät, että kun noin hullu/epävakaan miehen potkii pihalle, niin hänestä voi tulla vihainen tai jopa väkivaltainen sua kohtaan? Miten voit jäädä asuntoosi, voitko luottaa tuohon mieheen ettei hän tule oven taakse koputtelee ja ahdistelee sua? Aikamoiseen liemeen olet itsesi saattanut....ja lapsikin vielä tulossa, huh! Melko pelottavaa.

[/quote]

En osaa sanoa. Se asia täytyy sitte ratkoa, kun se tulee eteen. Mutta näinkään en voi jatkaa. Olen yrittänyt keskustella asiasta miehen kanssa, puhua, että jotta tämä suhde voisi jatkua, tilanteen täytyy muuttua. Tuloksetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä mies! Nettidiagnoosin antaminen on helppoa, mutta ei kovin tarkkaa hommaa. Sen kuitenkin voin sanoa, että onpa melkoinen kusipäänarsisti mieheksi.

Pistä kaikessa hiljaisuudessa avioero vireille. Voit hakea eroa yksinkin ilman miehen suostumusta.

Sitten sinun on helpompi häätää hänet pois. Avioerohakemuksen vireille saattaminenkin on nimittäin laillinen syy lopettaa yhteiselo. 

Hanki itsellesi lakimies ja kysy häneltä neuvoa, miten pääset miehestä eroon kivuttomimmin. Onneksi teillä on avioehto. 

Kysy lakimieheltä, miten häätö tehdään virallisesti ja niin, että se on lain pitävä. Sitten kun saat häädölle lainvoiman, voit nostaa miehen tavarat ulos ja sarjoittaa ulko-oven lukot uudelleen, ettei mies pääse omilla avaimillaan enää asuntoosi. 

En löytänyt tähän, miten häädetään puoliso, mutta vuokralaisen häätämisestä varmaan ei eroa kovinkaan paljon:

http://www.ara.fi/fi-fi/ARAtietopankki/Asumisneuvonnan_opas/Asumisneuvonnan_tyotavat/Haato/Haatoprosessi

Häätö, ulosotto:

http://www.oikeus.fi/ulosotto/fi/index/ulosotto/haato.html

Ole valmis taistelemaan. Siksi on parempi, että pistät avioeron vireille ennen lapsen syntymää.

Pidä huoli, että saat lapsen yksinhuoltajuuden, koska tuollaisen kusipään kanssa et pysty kuitenkaan sopimaan mitään. Sitäpaitsi sinun yksinhuoltajuutesi ei ole isän tapaamisoikeudelle, mikäli hän haluaa tavata lastaan. (Salaa toivon, että sinä ja lapsesi saatte elää rauhassa, kun pääset hänestä eroon.)

Ja tosiaankin on parempi, että tukenasi on sukulaisiasi tms. tuttuja, kun rupeat poistamaan miestä elämästäsi. Älä vaan ole hänen kanssaan yksin sen jälkeen, kun kerrot, että miehen on lähdettävä. Tuollaiset sekopäät voivat olla todella vaarallisia sille päälle sattuessaan. 

Voimia ja rohkeutta. 

Vierailija
44/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa vihaiseksi puolestasi!! Miehesi kuulostaa todelliselta paskapäältä.
Paljon voimia tulevaan, olet vahva nainen ♡

Vierailija
46/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:43"]

Aivan hirveä mies! Nettidiagnoosin antaminen on helppoa, mutta ei kovin tarkkaa hommaa. Sen kuitenkin voin sanoa, että onpa melkoinen kusipäänarsisti mieheksi.

Pistä kaikessa hiljaisuudessa avioero vireille. Voit hakea eroa yksinkin ilman miehen suostumusta.

Sitten sinun on helpompi häätää hänet pois. Avioerohakemuksen vireille saattaminenkin on nimittäin laillinen syy lopettaa yhteiselo. 

Hanki itsellesi lakimies ja kysy häneltä neuvoa, miten pääset miehestä eroon kivuttomimmin. Onneksi teillä on avioehto. 

Kysy lakimieheltä, miten häätö tehdään virallisesti ja niin, että se on lain pitävä. Sitten kun saat häädölle lainvoiman, voit nostaa miehen tavarat ulos ja sarjoittaa ulko-oven lukot uudelleen, ettei mies pääse omilla avaimillaan enää asuntoosi. 

En löytänyt tähän, miten häädetään puoliso, mutta vuokralaisen häätämisestä varmaan ei eroa kovinkaan paljon:

http://www.ara.fi/fi-fi/ARAtietopankki/Asumisneuvonnan_opas/Asumisneuvonnan_tyotavat/Haato/Haatoprosessi

Häätö, ulosotto:

http://www.oikeus.fi/ulosotto/fi/index/ulosotto/haato.html

Ole valmis taistelemaan. Siksi on parempi, että pistät avioeron vireille ennen lapsen syntymää.

Pidä huoli, että saat lapsen yksinhuoltajuuden, koska tuollaisen kusipään kanssa et pysty kuitenkaan sopimaan mitään. Sitäpaitsi sinun yksinhuoltajuutesi ei ole isän tapaamisoikeudelle, mikäli hän haluaa tavata lastaan. (Salaa toivon, että sinä ja lapsesi saatte elää rauhassa, kun pääset hänestä eroon.)

Ja tosiaankin on parempi, että tukenasi on sukulaisiasi tms. tuttuja, kun rupeat poistamaan miestä elämästäsi. Älä vaan ole hänen kanssaan yksin sen jälkeen, kun kerrot, että miehen on lähdettävä. Tuollaiset sekopäät voivat olla todella vaarallisia sille päälle sattuessaan. 

Voimia ja rohkeutta. 

[/quote]

Kiitos vihjeistä! Täytyy ottaa lakimieheen yhteyttä. Tai oikeammin -naiseen. Täytyy selvittää tuota. Mutta mä en usko, että kovin pitkään siitä yhteisasumisesta samassa osoitteessa mitään tulee, kun miehelle on sanottu, että saa lähteä. Jos siis sen jälkeen täytyy vielä jotain odotella. 

En osaa sikäli miestä pelätä, koska ei hän ole koskaan fyysisesti käynyt kimppuun. Mutta eihän sitä tietysti tiedä. Joo, yksin en uskalla alkaa häntä ehkä sitten kuitenkaan häätää. Mutta kiitos ajatuksista!

Vierailija
47/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:13"]

Tulinpa vihaiseksi puolestasi!! Miehesi kuulostaa todelliselta paskapäältä. Paljon voimia tulevaan, olet vahva nainen ♡

[/quote]

Kiitos! Yritän sinnitellä.

Vierailija
48/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:09"]

Ei nyt ihan tyypillinen narsisti, sen vuoksi veikkaan, että ihan puhdas sika.

[/quote]

täysin selvä narsisti. tunnusmerkkeihin kuuluu manipulointi tunteilla. 

Vierailija
49/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:09"]

Ei nyt ihan tyypillinen narsisti, sen vuoksi veikkaan, että ihan puhdas sika.

[/quote]

No mä en tiedä, mikä hän on. Mutta käytös on ollut koko syksyn äärimmäisen kummallista. Pahentunut vaan - paitsi sitten sen viime viikonlopun jälkeen yrittänyt olla suht normaalisti.

täysin selvä narsisti. tunnusmerkkeihin kuuluu manipulointi tunteilla. 

[/quote]

Vierailija
50/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:49"] Miks päätit haluta tulla raskaaks tollaselle miehelle? Miks et oottanu et teijän suhde on normaalissa tasapainossa mitä se tuskin alkuhuuman jälkee on ollu?? [/quote]   Tuohon on nyt turha mennä, koska olen raskaana ja lapsi on minun osaltani toivottu ja rakastettu. [/quote] Ei hyvin mee et pitää tollaselle miehelle saada ittesä raskaaks. Voi sitä lasta toivoo mut eiks sitä vois eka etsiä kunnon miestä ja vakaata parisuhdetta?

[/quote]

Jotkut naiset eivät kelpaa kunnollisille miehille, ja toisia taas on helppo höynäyttää, kuten  huomaamme.

Vierailija
51/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:49"] Miks päätit haluta tulla raskaaks tollaselle miehelle? Miks et oottanu et teijän suhde on normaalissa tasapainossa mitä se tuskin alkuhuuman jälkee on ollu?? [/quote]   Tuohon on nyt turha mennä, koska olen raskaana ja lapsi on minun osaltani toivottu ja rakastettu. [/quote] Ei hyvin mee et pitää tollaselle miehelle saada ittesä raskaaks. Voi sitä lasta toivoo mut eiks sitä vois eka etsiä kunnon miestä ja vakaata parisuhdetta?

[/quote]

Keskustellaan asiasta sitten, kun olet itse etsinyt sitä kunnon miestä reippaasti päälle 35-vuotiaaksi ja lääkäri sanoo, että aikaa ei enää ole hukattavaksi. Olen raskaana ja lapsi on minulle Jumalan lahja ja ihme. Ikävää, että hänen isänsä päätti muuttua sekopäiseksi raskauden myötä, mutta sille en nyt voi mitään. Tärkeintä on lapsi.

[/quote]

OMG! Eiku lol!

Vierailija
52/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odottele mitään vanhoja hyviä aikoja, ne oli silloin alussa ja tasan sen takia, että mies sai sut satimeen. Ja siellä nähtävästi olet. Pyydän, lähde. Kerää kaikki voimasi ja lähde ajattelematta sen kummempia. Tee se ennen kuin lapsi syntyy, koska silloin se on vaikeampaa. Yritä kuuroutua kaikille miehen estoyrityksille ja säälinkeruulle. Ajattele, että olet nähnyt ja kuullut ne niin monta kertaa ennenkin ja silti olet nyt tässä. Eikö tuollainen elämä ole aika masentavaa? Mieti mitä se on sitten, kun lapsi syntyy. Olet ehkä vähän alakuloinen jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, väsynyt jne, ja sitten miehesi temppuilee vielä vieressä. Ajattele minkälainen vallankäyttöväline ja pelinappula siitä lapsesta tulee miehellesi. Pliis. Ansaitsette vauvasi kanssa paljon parempaa!

Vierailija
53/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:13"]

[/quote]

Keskustellaan asiasta sitten, kun olet itse etsinyt sitä kunnon miestä reippaasti päälle 35-vuotiaaksi ja lääkäri sanoo, että aikaa ei enää ole hukattavaksi. Olen raskaana ja lapsi on minulle Jumalan lahja ja ihme. Ikävää, että hänen isänsä päätti muuttua sekopäiseksi raskauden myötä, mutta sille en nyt voi mitään. Tärkeintä on lapsi.

[/quote]

OMG! Eiku lol!

[/quote]

Menkääs myöhäisteinit demittämään ja vertaamaan vaikka kynsilakkojen talvisävyjä. Aikuisten keskustelut on teille vielä vähän liian raskasta tavaraa.

Vierailija
54/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää melkein myisin sen kämpän ja muuttaisin "piiloon" mieheltä. Helpostikkos se tuolla kävisi lähtönsä jälkeen ovikelloa pimputtelemassa ja muuta kiusaa tekemässä.

Vierailija
55/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddikti on,selvät merkit.Runkkausvideoiden väsyneen käden tuotos.Hyi yrjö !

Vierailija
56/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:51"]

Älä odottele mitään vanhoja hyviä aikoja, ne oli silloin alussa ja tasan sen takia, että mies sai sut satimeen. Ja siellä nähtävästi olet. Pyydän, lähde. Kerää kaikki voimasi ja lähde ajattelematta sen kummempia. Tee se ennen kuin lapsi syntyy, koska silloin se on vaikeampaa. Yritä kuuroutua kaikille miehen estoyrityksille ja säälinkeruulle. Ajattele, että olet nähnyt ja kuullut ne niin monta kertaa ennenkin ja silti olet nyt tässä. Eikö tuollainen elämä ole aika masentavaa? Mieti mitä se on sitten, kun lapsi syntyy. Olet ehkä vähän alakuloinen jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, väsynyt jne, ja sitten miehesi temppuilee vielä vieressä. Ajattele minkälainen vallankäyttöväline ja pelinappula siitä lapsesta tulee miehellesi. Pliis. Ansaitsette vauvasi kanssa paljon parempaa!

[/quote]

Kyllä, olen päätökseni jo tehnyt. Mitään muita vaihtoehtoja minulla ei ole, koska minun on ajateltava nyt lapsen parasta. Tällainen tulehtunut suhde ei ole hyväksi kenellekään. Minun on vain kovetettava itseni ja ymmärrettävä, että se, mitä meillä joskus oli, oli silloin se ja nyt on nyt. Sen perään on turha haikailla. Vaikka mies muuttuisi, niin en voisi ikinä unohtaa sitä, millainen hän on ollut tämän viimeisen puoli vuotta, kun elämässä eniten olisin tarvinnut häntä kulkemaan rinnallani yhteisen lapsen hyväksi.

EN enää ole edes surullinen. Olen vihainen. Tai oikeastaan mies ei ansaitse edes vihaa. Olen vain ärtynyt. Toivon, ettei hän tulisi tänä yönä kotiin. Kävi taas iltapäivällä vaihtamassa ykköset ylleen ja on nyt taas missä on. Toivottavasti pysyykin siellä.

Vierailija
57/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:59"]

Seksiaddikti on,selvät merkit.Runkkausvideoiden väsyneen käden tuotos.Hyi yrjö !

[/quote]

Niin. Ainakin aiemmin hän on jäänyt kiinni siitä, että on julkaissut itsestään alastonkuvia netissä, mm. alastonsuomi-nimisellä verkkosivulla. Tämä kävi ilmi, ennen kuin hän oppi tyhjentämään tietokoneensa selaimen historian. Hän oli kuvannut itseään ties missä: meillä kotona, jossain hotellissa, uimarannalla, metsässä polkupyörän kanssa, jne.

Kerran tulin kotiin työmatkalta päivää aiemmin kuin minun piti, myöhään illalla. Mies istui kotona alasti ja jonkun skypen tai messengerin kautta piti yllä videopuhelua jonkun alastoman naisen kanssa, molemmat runkkasivat itseään.

Millaiset naiset tuollaiseenkin suostuu?

Vierailija
58/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:56"]

Kyllä mää melkein myisin sen kämpän ja muuttaisin "piiloon" mieheltä. Helpostikkos se tuolla kävisi lähtönsä jälkeen ovikelloa pimputtelemassa ja muuta kiusaa tekemässä.

[/quote]

Oikeasti, en nyt ole mihinkään kotoani lähtemässä. Minulla on täällä hyvä ja tämä on ihana asunto.

Vierailija
59/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä nyt olen näitä teidän "aikuisten" keskusteluja lueskellut, niin enpä paljoa kehuskelisi. Siellä demissä tosiaan on asiallisempaa keskustelua, joten mielelläni menen sinne. Kynsilakkojen talvisävy-keskustelussa ei ainakaan mollata ketään!!

Vierailija
60/90 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:37"]

[/quote]

Jotkut naiset eivät kelpaa kunnollisille miehille, ja toisia taas on helppo höynäyttää, kuten  huomaamme.

[/quote]

Näin se varmastikin on. En sitten tiedä, kuinka kunnollisia ne aikaisemmin tapaamani miehet olivat. Minusta tuntuu, etten ole varmaan koskaan tavannut kunnollista miestä. Ekasta poikaystävästä paljastui, että hän halusi olla joku keiju tai haltia tms ja minut mukaan niihin kuvitteellisiin leikkeihin. Toinen mies, jota tapailin, olisi halunnut olla iso vauva, olisi pitänyt pukea vaipat ja kaikki. Yksi paljastui varatuksi, lapsikin oli, onneksi emme ehtineet paria tapaamista perille - jutun oikea laita paljastui, kun hän kutsui minut luokseen ja asunto oli täynnä naisen ja lapsen tavaroita sekä kuvia. Selitys oli uskomaton: ei se ole mun vaimo, vaan ystävä ja lapsikaan ei ole mun ja ne asuu oikeasti Tukholmassa... Huoh. Kolmas halusi aina mennä paikkoihin, joissa ei käy Visa Electron ja sitten mun olisi pitänyt maksaa - sekin päättyi alkuunsa.

Sitten, kun tapasin ns kunnon miehen, niin hän ei halunnut seksiä edes vuoden tapailun jälkeen ja ilmoitti sitten, että suvussa on jokin perinnöllinen ihosairaus, jonka vuoksi ei halua lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi