Miten saa yhtä hyvän elämän kun naisilla?
Naisilla on kaikkea. Julkisuutta, rahaa, matkoja, ystäviä, asuntoja jne
Kommentit (13)
Ai ei mulla ainakaan ole vaikka olen nainen. Tai siis sun mielestä naiset on alle 23-vuotiaita joten ole mielestäsi nainenkaan.
Korjaa aloitukseen et "kauniilla naisilla."
Mridän tavisten elo on yhtä kurjaa kun inceleillä.
Opiskele, verkostoidu ja tee ahkerasti töitä. Käy terapiassa ja ole mukava ihminen.
Ei mulla vaan ole. Julkisuutta en edes haluaisi mutta noi muut kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Opiskele, opettele elämänhallinta, tee työsi tunnollisesti, kohtele ihmisiä mukavasti. Siinäpä se.
Pelaat easy modella, koska sulla on pillu.
Eikö julkisuutta ole nykyään helppoa saada kuin aiemmin?
Olen nainen eikä minulla ole noista muuta kuin vuokra-asunto. Sekin liian kallis ja iso (=515 e ja 25 neliötä) ja etsin koko ajan pienempää ja halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskele, opettele elämänhallinta, tee työsi tunnollisesti, kohtele ihmisiä mukavasti. Siinäpä se.
Ja sulla peräreikä eli easy mode onnistuu sultakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut yhtäkään noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä easy mode on se että kusipäisyyttä ja sosiaalista tökeryyttä siedetään paljon enemmän kuin naisilta. Jo pelkkä miehuus tekee sinusta useimpien silmissä uskottavamman monissa tehtävissä kuin naisen.
Naisena täytyy olla täydellisen mukava kaikille ja myös parempi kuin miehet jos haluat päästä korkealle elämässä. Silti saat kuulla "mmmöyh,,,,pimperolla pääsit tuohonkin hommaan,,,,,,"-mutinoita varmaan loppuelämäsi 🙄