Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
No mut edelleen en ole työtön.. ymmärrän jos olisin työtön ja söisin makkaraa ja olisin lihava, ymmärrän ettei naiset kiinnostu. Mutta en ole semmoinen mies ja ihmettelen vaan mikä tässä mättää.
Tavatessani puolisoni, sekin oli tavallinen duunari, tavallisen näköinen. Persoonallosuuteen ihastuin. Sekään ei ollu ikinä matkustanut ulkomaille. Perusjanttu, peruspalkka, auto oli jo vanha romu, mut sillä pääs paikasta a paikkaan b. Ei sekään missään salilla tainnu rampata, mutta harteikkain mies jonka olin nähnyt. Jos persoonallisuus olis ollu ihan jotain muuta, ei siitä mitään ois tullu. Muut jutut oli ihan sivuseikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoinen tavallinen nainen.. saa meikata ja olla hieno. Mutta yleensä ne hienot koulutetut naiset vaatii just mieheltä samaa. Älyä. Koulutus. Hieno mersu.. ei kelpaa halpa romu.. Ei mulla ole tuommosiin juttuihin varaa,, en ees koskaa matkustele missään. Oon ihan tavallinen duunari.
Et sä kyllä millään mittapuulla vaikuta tavalliselta vaan laiskalta, neuroottisesta ja huonoitsetuntoiselta. Tavallisilla duunarimiehillä on normaali suhtautuminen naisiin ja jonkin verran normaalia kunnianhimoa, esim. nähdä maailmaa, vaikka koulutus ja ura onkin amis.
Ei kaikkia kiinnosta juosta turistina maailman hotelleja läpi. Kyllä aloittaja ihan perusjampalta kuulostaa. Ehkä hieman turhautunut fiilis hänestä puskee päälle. En ihmettele, kun ei ketään löydy arkea sulostuttamaan.
Mitä se hänen arkensa "sulostuttaminen" käytännössä on? Vantaalaisen vuokrakaksion siivoamista? Sohvalla vieressä Possen katsomista? Reisien aukaisua välillä? Kuulostaa ihanalta...
Todennäköisesti juuri jotain tuollaista. Ei ihmisten arki ole kovin jännittävää. Pääasiahan olisi se, että pariskunnalla olisi hauskaa yhdessä ja tykkäisivät toistensa persoonista ja jutuista.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka mentäis lenkille johki metsään tutustuttais juteltais. Vaikka syömään johki hienoon paikkaan. No kyllä mustaki löytyy jotain kiinnostavaa varmasti löytyy. Nykyää ei vain tapaa naisia missää pääse juttelemaan ku en tunne yhtään ketään. Lähinnä yksin vaan oon ja kyllä se turhauttaa. Olen niin tavallinen mies ja mulle on sanottu etsi tavallinen nainen ja unohda ne missit.
Joo no se nyt vaan on vallistevan maailmanajan huono puoli, että ihmisten tapaaminen on vaikeaa. Siksi se auttaa jos ihmisellä on harrastuksia ja aitoja kiinnostuksenkohteita elämässä, sillä niiden kautta tutustuu helpommin samanmielisiin ihmisiin. Paitsi jos ne kiinnostuksenkohteet on lähinnä leffojen katselu kotisohvalla, sillä silloin ne samanmieliset ovat omilla kotisohvillaan katsomassa omia leffojaan.
Hyvät on varattu ja hörhöt pyörii tinderissä
Niin mutta edelleen noi asiat ei ole este, mistä vain löytäisin sopivan naisen treffeille ja juttelemaan. Pääsis edes siihen asti niin olisi hyvä alku?
Vierailija kirjoitti:
Jos etsisit ap netin kautta kaltaistasi, helposti raivostuvaa, oppimisvaikeuksia omaavaa kouluttamatonta naista ikähaarukalla 25-45?
Tämä naisten neuvo että etsit vain samanlaista naista ei toimi.
Jodelissa oli juuri eilen äänestys ylipainoisille sinkkunaisille että etsivätkö he normaalipainoista vai ylipainoista mieskumppania. Ääniä taisi olla yli 80% että normaalipainoista.
Kommenteissa sanoivat vielä että haluaisivat hoikan ja pitkän tai urheilullisen miehen.
Eli esim ylipainoinen mies ei lopulta saa ketään koska jopa ylipainoiset naiset hypergamioissaan etsivät itseään parempaa. Pätee myös muihin ominaisuuksiin. Lopulta kaikki on suoraan kuin tasoteoriaoppaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoinen tavallinen nainen.. saa meikata ja olla hieno. Mutta yleensä ne hienot koulutetut naiset vaatii just mieheltä samaa. Älyä. Koulutus. Hieno mersu.. ei kelpaa halpa romu.. Ei mulla ole tuommosiin juttuihin varaa,, en ees koskaa matkustele missään. Oon ihan tavallinen duunari.
Et sä kyllä millään mittapuulla vaikuta tavalliselta vaan laiskalta, neuroottisesta ja huonoitsetuntoiselta. Tavallisilla duunarimiehillä on normaali suhtautuminen naisiin ja jonkin verran normaalia kunnianhimoa, esim. nähdä maailmaa, vaikka koulutus ja ura onkin amis.
Ei kaikkia kiinnosta juosta turistina maailman hotelleja läpi. Kyllä aloittaja ihan perusjampalta kuulostaa. Ehkä hieman turhautunut fiilis hänestä puskee päälle. En ihmettele, kun ei ketään löydy arkea sulostuttamaan.
Mitä se hänen arkensa "sulostuttaminen" käytännössä on? Vantaalaisen vuokrakaksion siivoamista? Sohvalla vieressä Possen katsomista? Reisien aukaisua välillä? Kuulostaa ihanalta...
Todennäköisesti juuri jotain tuollaista. Ei ihmisten arki ole kovin jännittävää. Pääasiahan olisi se, että pariskunnalla olisi hauskaa yhdessä ja tykkäisivät toistensa persoonista ja jutuista.
No ei, mutta kyllä suurimmalla osalla mun ystävistä ja tutuista on suunnitelmia, intohimon kohteita ja harrastuksia, ja vaikka arki olisikin välillä tasaista ja harmaata, niin taustalla häämöttää joku haave ja päämäärä. Jos ihmistä ei vaikua kiinnostavan mikään muu kuin sohvalla hengittäminen, niin se kuulostaa aika masentavalta ja flegmaattiselta.
Ei ole harrastuksia ollut mulla vuosiin. Käyny salilla kyllä. Mutta laihtunut en ole ja en ole edes yrittänyt laihduttaa,, muuten vaan käyn et pidän itteeni jotenki kunnos. Ja töissä käyn en ole sohvaperuna.
Kyllä mua kiinnostaa monet asiat yksin ei vain huvita tehdä mitää. Kaipais kumppania rinnalle. Oletetaan taas ihme juttuja minusta, vaikka ei ole ees totta.
No ei todellakaa ole este. Tulkaa vaikka kattomaan mulla on ehkä korkeintaa 10 kg ylipainoa ja pieni maha, mitä hittoa onko ihmiset noin pinnallisia että pitäs olla sporttinen mies. kyllä lihavatki seurustelee. Ei se ole este.
Vierailija kirjoitti:
En uskoisi että naisten mielestä olen edes kovin lihava, koska olen pitkä. Ja en todellakaa ruma en usko että olen. Mutta en komeakaan. Ihmettelen sitte mitä viihtyykö naiset vaa yksin nykyää ei halua mitään.
Mistä tuo oletus tulee, ettei pitkä voi olla lihava? Jos näet 190 cm pitkän naisen, joka painaa 200 kg, niin päteekö silloin tuo sama ajatus?
Pistäpä pituutesi ja painosi, niin voidaan vähän paremmin sanoa, että oletko ns. normaalipainoinen, vai kärsitkö miehille tyypillisestä kehonkuvan vääristymisestä, eli "En minä ole lihava, vaan miehen kokoinen ja roteva".
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaa ole este. Tulkaa vaikka kattomaan mulla on ehkä korkeintaa 10 kg ylipainoa ja pieni maha, mitä hittoa onko ihmiset noin pinnallisia että pitäs olla sporttinen mies. kyllä lihavatki seurustelee. Ei se ole este.
No en kyllä uskaltaisi lähtea Allun kämpille katsomaan sen mahaa...
Olen 194 cm pitkä ja painan 108 kg. En missää nimes ole lihava, se ei ole syy. Mutta kuten sanoin haluaisin tutustua normaalin tavalliseen naiseen ja päästä tapaamaan hänet.
En missää nimes ole lihava, täälä taas oletetaan ihme juttuja. Niin kyllä musta löytyy hyviä asioita monesti jo kertonut. Mutta ei näytä tämmöinen mies kelpaavan kiinnostavan naisia millää mitalla. Ollaan sitte yksin. Monesti lukenut muidenkin miesten ongelmista etteivät kelpaa naisille. Siis enpä ole ainut mies.
Minkälainen pitäs olla? Sporttinen salipelle. Käy joka päivä salilla treenaa.. hyvä vartalo ei mahaa. 10 harrastusta. Mielenkiintonen. Koulutettu. Hyvä palkka. Ihme vaatimuksia just joo.
Ei nykyään näytä olevan mitää saumaa. Kaupungillaki tunnen olevani vain ilmaa naisten keskuudella. Sen kyllä olen jo huomannut etten kelpaa heille. Tai ulkonäkö ei miellytä tai jotenki jotain mättää ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta kyllä suurimmalla osalla mun ystävistä ja tutuista on suunnitelmia, intohimon kohteita ja harrastuksia, ja vaikka arki olisikin välillä tasaista ja harmaata, niin taustalla häämöttää joku haave ja päämäärä. Jos ihmistä ei vaikua kiinnostavan mikään muu kuin sohvalla hengittäminen, niin se kuulostaa aika masentavalta ja flegmaattiselta.
Onhan tälläkin tyypillä päämäärä. Hän haluaisi jakaa sen perusmukavan elämänsä kumppanin kanssa.
Kai se vain sitte tehtävä omia juttuja. Kahvilaan yksin. Lenkille ja salille yksin ja duunia vuodesta toiseen. Ei edes haaveile kumppanista ja naisesta. Elää vain päivä kerralla yksin.
Olen hyvässä duunissa, tienaan suht hyvin.. en ole työtön enkä laiska.. en syö makkaraa ja katoa urheilua. En missää nimessä semmoinen mies ole enkä halua olla. Olen kiinnostunut monista asioista. Omasta mielestä näytän ihan hyvältä. En ole koulutettu eikä musta tule koskaan koulutettua.