Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Monesti mulle on sanottu jopa naisetki mikä sussa on sit vikana kun et kelpaa. Sano se. Sitten ovat vielä positiivisesti sanoneet että kyllä sä vielä löydät älä hätäile. No etsimällä ei ainaskaa löydä enkä väkisin etsimällä etsi. Mutta heikkoa näyttää olevan. Siispä unohdan kaikki.
No lievästi ylipainonen ei ole este. Monesti näkee naisiaki ylipainoa parisuhteissa ja toisinpäin. Ei todellakaan ole este.
No sanon suoraa vaan haluan sanoa asiat suoraan. Koska olen joo vähän turhautunut tähän miten vaikeeta ees päästä treffeille nykyää naistenkaa tai tapaamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen pitäs olla? Sporttinen salipelle. Käy joka päivä salilla treenaa.. hyvä vartalo ei mahaa. 10 harrastusta. Mielenkiintonen. Koulutettu. Hyvä palkka. Ihme vaatimuksia just joo.
Omat vaatimukset miehelle: normaalikroppainen, älykäs, aktiivinen, koulutettu, mielenkiintoinen, hauska, työstään nauttiva, hyvä sängyssä.
Parempi se kai sitte että keskittyy muihin juttuihin ei ota tästä stressiä. Naista ei löydy etsimällä ja kai se löytyy kun vähiten sitä odottaa. No ei ne naiset kotiakkaan kävele. Mutta usein pyörin tuola keskustassa missä lie nyt käyn paikoissa en istu kotona. En huomaa että nainen katsoisi edes päälle ei kiinnitä mitään huomiota vähän joskus ihmettelen sitä. Ilmeisesti mä oon vaa aivan pohjalla edelleen.
Niin tietenkin teille naisille vain kelpaa komea, koulutettu, fiksu.. normaalipainoinen, ei saa olla ylipainoa, + kaikki muut ominaisuudet. Hyvä vihdoin tajuta että oon aina yksin.
Sitten sun pitää varmaa etsiä semmoinen mies joka kiinnostaa noilla ominaisuuksilla sua :D Naurettavia vaatimuksia.
Ihme ettei ole kovemmat vaatimukset. Ihme ettei miehen pidä olla vielä rikas kaiken lisäksi :D.
Vierailija kirjoitti:
Niin tietenkin teille naisille vain kelpaa komea, koulutettu, fiksu.. normaalipainoinen, ei saa olla ylipainoa, + kaikki muut ominaisuudet. Hyvä vihdoin tajuta että oon aina yksin.
Et sinä silti älyä lopettaa näitä yksinpuheluitasi netissä. Vuosikausia olet jankuttanut tuotakin, että "nyt unohdan naiset". No unohda! Mutta kun ei. Sama laulu jatkuu ja jatkuu.
No en halua unohtaa. Mä kaipaan parisuhdetta. Mulla on normi elämä. Työ kaikki rullaa.. harrastan liikuntaa siis mikä hitto on ettei voi kelvata tavallinen mies naisille?
Suurin osa naisissa arvostaa, että mies on:
-keskustelutaitoinen
-puhdas ja siisti ulkoasu
-kohtelias
-positiivinen
Vierailija kirjoitti:
Monesti mulle on sanottu jopa naisetki mikä sussa on sit vikana kun et kelpaa. Sano se. Sitten ovat vielä positiivisesti sanoneet että kyllä sä vielä löydät älä hätäile. No etsimällä ei ainaskaa löydä enkä väkisin etsimällä etsi. Mutta heikkoa näyttää olevan. Siispä unohdan kaikki.
Toi uhmakas "Siispä unohdan kaikki" kyllä kiteyttää. Kuvittele vielä 5v poika kädet puuskassa suu mutrussa "Nii kerta." Oma asiasihan se on, ei se ketään täällä liikuta. Mitä jos yrittäisit vaan elää mielekästä, itsesi näköistä elämää ilman mitään lapsellista maailmalle murjottamista ja pyrkisit vain olemaan itsellesi paras versio itsestäsi. Se kumppani löytyy sitten joskus jos löytyy, mutta ei sen varaan kannata kenenkään omaa onnellisuuttaan laskea. Lisäksi onnellinen, itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen on huomattavasti viehtättävämpi muidenkin silmissä, kuin elämän tyhjyyttä valittava, kuumeisesti etsivä ja epätoivoinen katkeroituja.
Antaa olla. Varmaa kohta kaikki on sinkkuinka kun ei kolahda ja löydy sopivaa kumppania. Rikas ja täydellinen komea mies pitää olla. Miehellä ei saa olla edes ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
No en halua unohtaa. Mä kaipaan parisuhdetta. Mulla on normi elämä. Työ kaikki rullaa.. harrastan liikuntaa siis mikä hitto on ettei voi kelvata tavallinen mies naisille?
Eli missä kaikkialla sä tapaat näitä tavallisia, duunaritason semisti ylipainoisia sinkkunaisia, joille et kelpaa?
Vaan miehen pitää olla todella täydellinen komistus ja hieno uus auto mielellää kallis ja iso. Komea naama ja ei tietenkää ylipainoa ei tietenkään :D.
Vierailija kirjoitti:
Antaa olla. Varmaa kohta kaikki on sinkkuinka kun ei kolahda ja löydy sopivaa kumppania. Rikas ja täydellinen komea mies pitää olla. Miehellä ei saa olla edes ylipainoa.
Saa olla. Mä tunnen useammankin lihavan ja parisuhteessa olevan miehen. Ne kyllä on fiksuja, hauskoja ja koulutettuja.
No esim Tinderissä tai jossain kaupungilla. Ovat semmosia ns prinsessamaisia. Paljon meikkiä. Hyvä ura, koulutus. Kallis auto. No en tietenkää kelpaa heille. Enkä halua. ;Mutta en ole törmännyt paljon tavallisiin naisiin jotka ei olisivat niin hienoja ja olisivat hieman ylipainoa ja tavallisia käyneet tavallisen koulun.
No mä voin sanoa en ole fiksu. Mulla on lievä oppimisvaikeus ja en ole käynyt kouluja. Olen käynyt ammattikoulun autoasentaja ja sitten hitsauspuolen aikuislinjan. Mutta en ole kuitenkaa työtön. Olen hyvä työssäni ja tienaan suht hyvää tuntipalkkaa. EI mulla rahaa ole. Mutta kyllä nyt pitäs löytyä tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
No esim Tinderissä tai jossain kaupungilla. Ovat semmosia ns prinsessamaisia. Paljon meikkiä. Hyvä ura, koulutus. Kallis auto. No en tietenkää kelpaa heille. Enkä halua. ;Mutta en ole törmännyt paljon tavallisiin naisiin jotka ei olisivat niin hienoja ja olisivat hieman ylipainoa ja tavallisia käyneet tavallisen koulun.
Kaupungilla? Missä kaupungilla sä tapaat näitä prinsessamaisia naisia? Kuinka sä onnistut niiden kanssa juttelemaan niin, että sulle selviää heidän koulutustasonsa ja uransa ja automerkkinsä?
Painoindeksisi on 28,70, jonka mukaan olet lievästi ylipainoinen ja huomattavasti lähempänä merkittävää yliopainoa kuin normaalipainoa.