Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
No ihan sama. Onnea sulle sitte paljon.
Mä oon ollut kohta 4 v jo sinkkuna ja ei mistää löydä sitä oikeeta ja tuskin sitä on olemassa enään.
Kyllä niitä aika paljo varmaan on ikisinkkuja sekä naisia ja miehiä. Itse en myöskää halua lapsia. Tuntuu ettei ole kyl mitää saumoja. Ollaan sitte yksin. Laihdutetaan ja hommataan harrastus.
Oon tosi iloinen et oon terve ja mulla on työpaikka. Kai sitä elämänsä ilman naista pärjää.
No parempi olla nyt hiljaa. Saa yksin kirjotella.
Vierailija kirjoitti:
No parempi olla nyt hiljaa. Saa yksin kirjotella.
No mistä sinun kanssasi voi edes keskustella? Toistat samoja lauseita joka viestissä. Ei mitään uutta. Yksinhän sitä silloin saa kirjoitella.
No niin toistan. Mutta en tiedä oikein mistä ja mä oon kai itekki muuttunut ja sekasin. En ollut ennen tälläinen ja töissä osaan jutella kaikkea normi juttuja.
No kysytään miten te muut jaksatte olla yksin tai siis ettekö kaipaa kumppania kenties viihdytte ihan yksin?
Vissiin kukaan ei halua keskustella aiheesta. Selvä.
No hittoko kysyn ihmisiltä. miksei kukaa vastaa?
No kai mä panostan itseeni ja laihdutan ja ostan uusia vaatteita ja muutan vaikka tyyliä ja yritän joskus lähestyä naisia. Ei muu auta.
Huomasin eilenkin miten pinnallisia ja kauniita nuoria naisia oli paljon liikenteessä. Eivät katsoneet ees päälle.. Ihmettelen sitä ku en kovin ruma edes ole että mikä suomi naisia nykyää vaivaa.
Kyllä niin kaipaisi semmosta rakkautta nainen kainaloon.. katsomaan leffaa yhdessä.. ne ajat oli nuorempana nykyään ei saa millää naista treffeille ja yökylään.. seksiä en ole vailla mutta kaipaisin naisen kainalooni. Tuntuu ettei mua ole edes olemassa.. ilmeisesti oon niin tylsä ihminen ku en omista yhtää kavereitakaa ja se ei kai ole normaalia.
No ehkä se pitää alkaa jo miettimään maksullisen käyttöä kun ei ole mitää kokemusta enää naisista ja ennen onnistui. mutta nykyää ei hitto onnistu mikään. se muutta miestä ja mies masentuu ja turhautuu ja persoonaki muuttuu.
No mutta miksi sen pitäisi olla nainen?
Kuitenki mussa on hyvää. Pituus erittäin pitkä. hyvä kroppa en ole kovin lihava. Käytän muotivaatteita. Käyn parturissa. Käyn suihkussa ja en ole ruma. Mutta ei mitää ei yhtää mitää vientiä ole ollut noin 2-3 v. Ei siis mitään..yksin oloa vaa.
Ei mua kiinnosta miehet edelleen. Olen naisten perässä.
Jotain tässä alkaa jo miettiin semmostaki vaihtoehtoa olenko jotenki kiltin näköinen nysvero vai mikä mättää. onko maine menny että tunnetaan naamasta jo.. vai mikä hitto tässä on. Ennen paljo ennen toki kaikki muuttunut.. kyllä mä monen naisenkaa kävin treffeille ja sain sitä läheisyyttäki.
Niin en kai sitte jotenki voi ehkä asioille mitää ja en oikein itse ymmärrä tätä kaikkea.
Itse syön sipsiä ja katson tv:tä. Siinä ohessa käyn töissä, hoidan lapset, käyn kaupassa, siivoan kodin, haravoin pihaa, pesen autoni, korjaan rikki menneet vaatteet, pesen pyykit, laitan joulukoristeet, olen hieman ylipainoinen, teen ruuat, vaihdan lakanat, leivon, hoidan lasten kouluun liittyvät asiat, pesen matot, vaihdan verhot, pesen ikkunat, kitken rikkaruohot, luon lumet pihalta, leikkaan nurmikon, ostin ja istutin pitkän pensas aidan, soitan joka vuosi nuohoojan.
Ja pidän parisuhdetta yllä.
Sipsin syönti ja tv:n katsominen on vain pieni osa tavallista parisuhde arkea.