Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
501/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vain miehet tuola naistenkaa istuu kahvilassa ja liikkuu ja kaikkee. Ite oon aina se ulkopuolinen monta vuotta liikkunut jo yksin tuola ei ole kavereita ei ketään. En jaksa juoda ei kiinnosta mikää enää. SItte oon itekki tässä muuttunut. Ihmettelen vaa miksei naiset mitää kiinnostavaa minussa nää.

Vierailija
502/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN minä jaksa enää tällästä elämää kun ei paljo mikää muutu. AIna vain sinkkuna yksin tuola kävelen yksin. Katselen kui ulkopuolinen mä oon ja miehet naurattaa naisia tuola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa saatan kuulostaa vaikeelta ja myönnän olen. Olen turhautunut tähän elämään vähän ja masennusta kans on kun haluaisin niin kovasti kumppanin ja sillee miten nyt selitän. Koen olevani niin ulkopuolinen.

Vierailija
504/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 2-3 v ei yksikään nainen ehdottanu tapaamista tai mitää halunnu tutustua muhun. Että en tiedä enää mitä sanoa.

Vierailija
505/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti työpaikat liikunta ja tämmöset asiat ei nykyää auta mitää. Anteeksi jos sanon suoraa monet naiset vaan niin nirsoja.. EN h uomaa edes mitää eroa tavallisen näkösillä pullukkanaisille haaveena ois semmonen mut kai neki haluaa niin erilaisia miehiä sitte ja normipainosia .. emmä ymmärrä vaan.

Vierailija
506/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne ketää kirjota mitää.. olkoot sitte.

Vierailija
507/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei kiinnosta mikään, et harrasta mitään, et puhu naisille mitään, et halua muuttua koska sinun pitäisi vaan kelvata. Jankutat samoja lauseita. En ihmettele ettei sinusta kiinnostuta. Et yksinkertaisesti ole kiinnostava.

Vierailija
508/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs väkisin harrastaa onko se nykyään pakko? No missä puhuisin naisille netissä puhun mutta etsin parisuhdetta. haluan toki muuttua.. No jotain mussa on vialla.

Vierailija
509/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joo jankutan sitte. En tiedä mistä puhuisin. Laihdutan ja meen hommaamaan hitto sen harrastuksen sitte.

Vierailija
510/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäs väkisin harrastaa onko se nykyään pakko? No missä puhuisin naisille netissä puhun mutta etsin parisuhdetta. haluan toki muuttua.. No jotain mussa on vialla.

No ethän halua. Sinä kuvittelet että sen pitäisi riittää että olet pitkä ja että sinulla on työpaikka. No kun se ei riitä. Vaikutat tylsältä kiviriipalta. En jaksaisi kuunnella miestä, joka jankuttaa samoja lauseita koko ajan. Et ole normaali, vaan nepsy. Et siis kiinnosta normaalilla älykkyysosamäärällä varustettua naista. Miksi tämä ei mene jakeluun?

Vierailija
511/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele on mussa muitaki hyviä asioita. No ei riitä näköjään. Mistä mä sit puhuisin kun huomaan että naista ei kiinnosta.. en jaksa alkaa jauhaa niitä ja näitä mihin se johtaisi?

Vierailija
512/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitte vaikka olen nepsy, mulla on oppimisvaikeus ja sille en voi mitään. Kyllä menee jakeluun. Mutta olen melko normaali ja äitini sanonut samaa. Miksi kuunnelle ventovierasta? Ehkä sitten oon vain ikuisesti yksin. Mulla on työpaikka ja kaikki asiat hyvin oon terve.. asunto ,ruokaa.

Vierailija
513/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele on mussa muitaki hyviä asioita. No ei riitä näköjään. Mistä mä sit puhuisin kun huomaan että naista ei kiinnosta.. en jaksa alkaa jauhaa niitä ja näitä mihin se johtaisi?

Et jaksa. Et halua. Ei kiinnosta. Mutta naisen pitäisi jaksaa, haluta ja kiinnostua sinusta. No, ei se kuule ihan niin toimi.

Vierailija
514/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitte vaikka olen nepsy, mulla on oppimisvaikeus ja sille en voi mitään. Kyllä menee jakeluun. Mutta olen melko normaali ja äitini sanonut samaa. Miksi kuunnelle ventovierasta? Ehkä sitten oon vain ikuisesti yksin. Mulla on työpaikka ja kaikki asiat hyvin oon terve.. asunto ,ruokaa.

No on niitä nepsy-naisiakin, jotka ovat "melko normaaleja". Etsi niistä piireistä.

Vierailija
515/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos oon kerta rasittava ihminen ja minussa on vain vikoja. Ehkä olen hiljaa.. mulla ei ole sanottavaa. Kun kerta en kiinnosta ketään tälläisenä ja oon ruikuttaja. Millanen mun pitäs olla. Mä en osaa väkisin muuttua.

Vierailija
516/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää lenkille ja sitten takas töihin. Sitä rataa elämässä ja tietenkin sinkkuna ja yksin.

Vierailija
517/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaski on työpaikka enkä ole mitää työtön sosspummi en hitossa ole.

Vierailija
518/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitte vaikeeta jos oon syntyny nepsy häiriöiseksi ja en ole normaali. Mutta elän normaalisti ja käyn töissä.. jotenki en vaa voi sille asialle mitään. Et sen takia en saa naista ja rakkautta.

Vierailija
519/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitte vaikeeta jos oon syntyny nepsy häiriöiseksi ja en ole normaali. Mutta elän normaalisti ja käyn töissä.. jotenki en vaa voi sille asialle mitään. Et sen takia en saa naista ja rakkautta.

No niin on. Jos ei itsesi kaltainen nepsy-nainen kelpaa, niin sitten on oltava yksin. Normaalit naiset eivät sinusta tule kiinnostumaan. 

Vierailija
520/691 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei vain tule. No sille mä en voi mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän