Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Olen aika pahastikki kaljuuntunut juuri katsoin peilistä ja tuota mahaa on myös.
Naiset on kans muuttunu. Eivät ollu näin nirsoja. Herranjumala jos tavallinen ei kaunis lihava nainen kelpuuttaa vain normaalipainosen komean miehen. Sit olen aina yksin kyllä.
Sanon nyt ihan suoraan, että käsityksesi naisista ovat ihan keskenkasvuisia. Vaikutat oikeasti pelottavalta.
Ei ole. Miksi sitten en tavallista lihavaa naista saa? Miksi muut saavat. Mä kyllä haluan kyllä olls yksin aina. Olen epävarma huono itsetunto sen takia kun olen lihonut tavallisen näköinen kaljuuntunut mies.
Jos nään kauniita naisia jopa tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. En halua sennoista naista. Hittoko on niin paljo pinnallisia naisia koko etelä täynnä. Antaa olla.
He voivat ottaa komean miehen joka treenaa ja on käynyt korkeakoulun. Jos minä en heille kelpaa.
Joo ihmeen hiljasta taas on. Kukaan ei jaksa kirjottaa ylläri. No tää on vähä tämmöstä saman toistoa. Ehkä kaikki on sitte oikeessa mä olen ruma vanhentunut kaljuuntunut lihonut, en ole pitänyt itsestä huolta, tässä tulos.
Mutta en jaksa nyt sääliä itteeni. Kumma vaan ettei oo mitää. Ehkä pitäs niitä kavereitaki etsiä kyllä.
Ehkä mä oon sit itekki muuttunu pahempaa suuntaa, koska ennen tapasin naisia ja kaikkee, nykyää olen aina yksin kahviloissa tai pyörin jossain yksin ja se on kyllä turhauttanu jo mua ja pistäny vähä miettii asioita. Et eiks ihmiset musta tykkää vai mitä vikaa minussa on.
Tuttu naispuolinen keskustelukumppani kyllä sanoi että kaljamaha ja lihavuus ei ole este. Miehet seurustelee naistenkaa että sitten on jotain häikkää minussa ihmisessä kun ei ole kavereitakaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua mitää lähiöbubinaista. Ei vain kiinnosta semmoinen.
Muttakun sinä olet lähiöpubimies :(
En ole. En käy sellasissa ollenkaan.
Ehkä vain sitte pitäs oikeesti laihduttaa ja jotain muutoksia tehdä. Kun pyörin tässä samassa pisteessä kokoajan.
Eilenkin huomasin että monilla naisilla oli omat poikaystävät ja mä oon ihan ku mua ei olis olemassa. Tuntu vähä pahalta. Kun on mussa paljon hyviä asioita. Mutta naiset ei halua ees jutella mulle eikä tavata missään.
Niin en tiedä oikein mitä sanoa. Kaikki on käyny jo läpi. Parempi sit kai vaan olla yksin.
Ei sitä naista vain enää tule. Huomaa että miten pohjalla sitä on. Kun näkee muita komeita miehiä ja heillä naiset ja kumppanit ja itse on aina pohjalla. Se kyllä syö miestä ja kovaa.
Eihän tänne jaksa ees kirjottaa kun kukaan ei kirjota mitään.
Tulit sitten taas jankuttamaan samoja asioita tähän kohta 500 viestin mittaiseen ketjuusi. Kannattaako?
En jaksa enää. Kerta en kelpaa ikinä enää. Eikä mulla ole kavereita. Niin ihan sama heido.
Olen työtön alkoholisti, enkä halua vakituuista suhdetta. En enää anna naiselle joka vaatii jtn pitkäaikasta.