Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Huomenna voisin ostaa jonku siistin paidan itselleni. Tänää kävin parturissa.
Ilmeisesti mut on vaa tarkotettu olemaa yksinäinen pohjalla oleva mies. Harmi et elämä meni hukkaan. Vois samalla lopettaa työtki ja alkaa juopoksi vaikka.
Mitä tässä huvittaa enää laihduttas panostaa kun on keski ikäinen kaljuuntunut läski naisen mielestä. Ja tylsä kaveriton vielä.
Ne ajat menny jo kun vielä pääsi treffeille ja sai naisia. Harmi. Nyt jos haluaa läheisyyttä ei auta kun maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää aika hauskaa. Istun kahvilassa. Katselen ihmisiä/ pariskuntia. Hyvin on kelvannut naisille tavallinen lihava mies tai toisinpäin:):):)
Kattelepa joskus minkälainen kuski pöllähtää prameammasta kalossista, mielenkiintoista sekin. Mitä parempi auto, niin sitä rumempi nainen siitä ratintakaa hyppää. Naamastakin näkee, kuinka pahasti se ihminen joutuu kärsimään elämästään.
Ei kiinnosta. Olen masentunut ja turhautunut ku muut saa parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mut on vaa tarkotettu olemaa yksinäinen pohjalla oleva mies. Harmi et elämä meni hukkaan. Vois samalla lopettaa työtki ja alkaa juopoksi vaikka.
No, juopolla on ainaki parempia kavereita.
Ei kiinnosta enää mikää. Lähinnä ärsyttää vaan tää sinkkuus jatkuvasti.
No ilmeisesti juoppo ja sekopää kelpaa naisille. Onnea vaan. En ole semmoinen.
Miten ehdit treenata siellä salilla kun kirjoitat jatkuvasti tänne? Kännykkä pois.
Parempi vain unohtaa ne naiset. Töitå vaan ei muuta. Kerta niin on sanottu. Thaikkunaiset ei kiinnosta.
Ja ruma en ole enkä lihava. En missää nimes ole. En ala säälimään itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole varaa ostaa hienoa kallista autoa koska on muutenki velkaa jo ja en halua ottaa lainaa. Vakityö on ja hommaan sen auton joskus sit. Olen ajatellut hiusten siirtoa.
Sinä olet ainoa, joka auton on tässä keskustelussa maininnut. 90% naisista ei voisi vähempää miesten autojen merkit kiinnostaa.
Niin oikein, ja 99% naisista on sitämieltä että mies joka ajaa mersulla tai audilla ei voi olla huono. Nuillahan ei tietenkään, ole mitään tekemistä keskenään, koska nuo kaks merkkiä mahtuu siihen 90% määäritelmään. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutteleminen ilman taka-ajatuksia tuntuu toimivan. Naimisissa olevana kaljuuntuvana ja ylipainoisena miehenä tuntuu välillä että vientiä olisi vaikka kuinka mutta en ole pettäjä vaikka tykkäänkin jutella vieraiden ihmisten kanssa.
Näin muuten on, kun juttelet kuin ihmiselle ilman vonkaamista niin alkaa tulla reaktiota että tämä ei vonkaa, se pitää "palkita". Kärjistetysti näin. Juttele rennosti ja nauti seurasta ilman kummempaa yliyrittämistä, saatat yllättyä.
Minä lopetin vonkaamisen noin 10v sitten. Sen jälkeen ei sitten ole ollut sitä satunnaistakaan seksiä
Näytän hyvältä ja ruma lihava en missää nimes ole. Antaa noi kauniit naiset olla ja jättää omaan arvoonsa. Sen taas näki kun kävi kaupungilla millasia kauniita täydellisen näkösiä naisia sielä oli.
Eivät katsoneet edes päälle koska minä en heitä kiinnostanut yhtään.
Eli et kelpaa naisille ja et ole saanut 10 v naista ja seksiä?
Kyllä hirveesti Hki on kauniita laihoja naisia. Yllättän paljon. Tunnen olevani heidän silmäs roskaa. Siis todella paskaa. Mutta niin se vain on. Komea ja varakas mies heille kelpaa.
Pitää siis hyväksyä todella ruma ja lihava työtön nainen että tässä on jotain saumaa.
Ei sitte. En näytä kuvaani. Juuri treenaan salilla ja tulee sika hyvä olo. En ole laihtunut mut jatkan tätä. Kaljamahaa on edelleen.