Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia teidän KAURIS miehenne ovat?

Vierailija
14.12.2014 |

Tässä oon nyt vuoden päivät ollut kauris-miehen kanssa. Nyt vasta luin kauriin horoskooppi kuvauksen ja sain kyllä vastauksen useisiin asioihin.

Mies on kova stressaamaan ja kauheen tunteellinen.

Eniten ärsyttää että työt menee monesti seksinkin edelle.

Mites muiden kauris-miehet? :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko tosissasi horoskooppiin??

Vierailija
2/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hän on niiiin tunteellinen ja herkkä. Sanomansa mukaan hän on liian hyvä ihminen.

On kova stressaamaan. Seksiä vonkaa koko ajan, ja osoittaa mieltään jos en heti kiihdy nollasta sataan.

Ei ole mikään korkeastikoulutettu eikä tunnu ainakaan liian paljon lukeneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä ja tunteellinen täälläkin. Älykäs, mutta jahkailee niin kauan ettei mitään lopulta tapahdu. Hidastempoisempi kuin minä, nopea ja päättäväinen jousimiesnainen. Rakastava, hellä, mutta ei ole ylitsevuotavan kiinnostunut seksistä. Ahdistuu helposti. Haluaa olla pomo mutta joutuu minun jyräämäkseni usein. Ylipäätään suhde on hyvä ja täydennämme toisiamme,

Vierailija
4/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:35"]Joo hän on niiiin tunteellinen ja herkkä. Sanomansa mukaan hän on liian hyvä ihminen.

On kova stressaamaan. Seksiä vonkaa koko ajan, ja osoittaa mieltään jos en heti kiihdy nollasta sataan.

Ei ole mikään korkeastikoulutettu eikä tunnu ainakaan liian paljon lukeneelta.
[/quote]

Mun mies on korkeasti koulutettu ja todella urasuuntautunut.

Seksiä ei auta vongata, jos hän on päättänyt että joku työjuttu pitää hoitaa, deadlinet pukkaa päälle. Todella päättäväinen tuossa asiassa ja se kyllä syö naista kun ei saa seksiä kun haluaa :D muuten kyllä osoittaa haluavansa ja kehuu usein ulkonäköä ja että näytän seksikkäältä...

-ap

Vierailija
5/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta skeidaa.

Vierailija
6/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaurismieheni oli fiksu, luotettava, turvallinen  ja työteliäs.  Kovasti kaipaan häntä vieläkin, poisnukkumisesta on jo vuosia aikaa.

Vierailija
7/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:38"]. Älykäs, mutta jahkailee niin kauan ettei mitään lopulta tapahdu. Hidastempoisempi kuin minä, nopea ja päättäväinen jousimiesnainen.,
[/quote]

Joo munkin mies pohtii asioita ja harkitsee todella kauan. Usein meinaa minulla (leijona) hermot mennä, kun on niin hiiiiiidas joissain asioissa. Mutta joskus toki onni onnettomuudessa, kun minä vaan menisin ja tekisin, niin ois pari kertaa tullut "hups"-tilanteita ilman häntä!

-ap

Vierailija
8/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris-exäni oli juoppo, narkkari, valehtelija, kusipää.

Jep, huomaatkos nyt että ei horoskooppeihin kannata uskoa?

Vierailija
9/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:44"]Kauris-exäni oli juoppo, narkkari, valehtelija, kusipää.

[/quote]

En mitään päivän horoskooppeja lue, mutta luonnekuvauksista olen löytänyt usein paljon totuutta, myös itseni kohdalla:)

-ap

Vierailija
10/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täys adhd ilman diagnoosia. Kiinnostunut tasan omasta perseestään,kaikki muu tulee jälkijunassa. Jos innostuu jostain,tekee sen vimpan päälle kuntoon panostaen aivan kaikkensa ja hyvää jälkeä tulee joka kerta. Joululahjoja tms ei ole ikinä ostanut kenellekään-kuulemma koskaan ei ole tullut vielä sellaista ihmistä vastaan joka sen ansaitsisi. Itsellä kuitenkin toiveet aina korkealla ja helvetin kallis maku. Ottaa paljon mutten anna koskaan. Siksi jäi tämä mies menneisyyteen ja alan metsästää muita elukoita kuin kauriita.

Vierailija
11/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta saa sen kuvan että kaikki kauriit ihan paskoja.. En usko!

T. Kauris-nainen

Vierailija
12/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:44"]Kauris-exäni oli juoppo, narkkari, valehtelija, kusipää.

[/quote]

En mitään päivän horoskooppeja lue, mutta luonnekuvauksista olen löytänyt usein paljon totuutta, myös itseni kohdalla:)

-ap
[/quote]
Törmäävätkö kaksi aivosoluasi ikinä?

Vierailija
13/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:44"]Kauris-exäni oli juoppo, narkkari, valehtelija, kusipää. Jep, huomaatkos nyt että ei horoskooppeihin kannata uskoa? [/quote] En mitään päivän horoskooppeja lue, mutta luonnekuvauksista olen löytänyt usein paljon totuutta, myös itseni kohdalla:) -ap

[/quote]

Ihminen näkee sen minkä haluaa nähdä. Mitään todellisuuspohja horoskoopeilla ei ole.

Vierailija
14/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu eikä pussaa :( Tykkää olla omissa oloissaan.

Vierailija
15/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän sitä alottaisi... No, todella hyvä työntekijä ainakin, koska keskittyy ja panostaa työhön 110%, ärsyyntyy ihmisistä jotka eivät panosta yhtä paljon.
Kovin järki-ihminen ja pohtii kaiken aina juurta jaksain, että mitä missäkin tilanteessa kannattaa tehdä/olla tekemättä. Huono tekemään päätöksiä.
Hirveän fiksu mutta tunteellisesti (empaattisuus yms.) ihan miinuksella.
Näkee muissa ihmisissä aina ensin ne huonot puolet, eikä juurikaan tykkää muista ihmisistä/olla niiden kanssa tekemisissä. Erakkoluonne.
Pitää itseään muita parempana.
Laiska.
Ehkä vähän ujo ja sisäänpäinsuuntautunut.
Herkkä ja ahdistuu helposti kaikesta!

Vierailija
16/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:53"]Ihan täys adhd ilman diagnoosia. Kiinnostunut tasan omasta perseestään,kaikki muu tulee jälkijunassa. Jos innostuu jostain,tekee sen vimpan päälle kuntoon panostaen aivan kaikkensa ja hyvää jälkeä tulee joka kerta. Joululahjoja tms ei ole ikinä ostanut kenellekään-kuulemma koskaan ei ole tullut vielä sellaista ihmistä vastaan joka sen ansaitsisi. Itsellä kuitenkin toiveet aina korkealla ja helvetin kallis maku. Ottaa paljon mutten anna koskaan. Siksi jäi tämä mies menneisyyteen ja alan metsästää muita elukoita kuin kauriita.
[/quote]kuulostaa mun veljeltä..

Vierailija
17/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:06"]Mistäköhän sitä alottaisi... No, todella hyvä työntekijä ainakin, koska keskittyy ja panostaa työhön 110%, ärsyyntyy ihmisistä jotka eivät panosta yhtä paljon.
Kovin järki-ihminen ja pohtii kaiken aina juurta jaksain, että mitä missäkin tilanteessa kannattaa tehdä/olla tekemättä. Huono tekemään päätöksiä.
Hirveän fiksu mutta tunteellisesti (empaattisuus yms.) ihan miinuksella.
Näkee muissa ihmisissä aina ensin ne huonot puolet, eikä juurikaan tykkää muista ihmisistä/olla niiden kanssa tekemisissä. Erakkoluonne.
Pitää itseään muita parempana.
Laiska.
Ehkä vähän ujo ja sisäänpäinsuuntautunut.
Herkkä ja ahdistuu helposti kaikesta!
[/quote]

Tommosia kauriit just on... Pitiki mennä rakastuu tommoseen!!!

Vierailija
18/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaani, näyttää tunteitaan harvoin.

Vierailija
19/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressaa. Aika hidas. Ei kovin tunteellinen. Rohkea.

Vierailija
20/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin lisätä, että saa raivokohtauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi