Minkälaisia teidän KAURIS miehenne ovat?
Tässä oon nyt vuoden päivät ollut kauris-miehen kanssa. Nyt vasta luin kauriin horoskooppi kuvauksen ja sain kyllä vastauksen useisiin asioihin.
Mies on kova stressaamaan ja kauheen tunteellinen.
Eniten ärsyttää että työt menee monesti seksinkin edelle.
Mites muiden kauris-miehet? :D
Kommentit (43)
Oma kaurismieheni on spontaani, hauska, luotettava, perhekeskeinen, tunnollinen, hyvä raha-asioissa ja uskomaton sängyssä. :)
Voi ei, tääläkin saadaan raivokohtauksia :'D
Mä oon joskus naureskellut lueskellessani luonnehoroskooppeja, kun mun mies ei voisi kauempana olla noista kauriille "ominaisista" luonteenpiirteistä. Esimerkiksi kauriiden pitäisi olla hyvin suunnitelmallisia ja säntillisiä, no mun mies rakastaa tehdä asioita spontaanisti ja on hyvin rento, pikemminkin ahdistuu jos kaikki on etukäteen aikataulutettua. Enemmän tunne- kuin järkiperäinen. Työasiat kyllä hoitaa kunnolla, mutta nekin ennemminkin rennolla otteella kuin supertunnollisesti, ei todellakaan stressaannu töistä tai ota niitä liian vakavasti vaikka asiantuntijahommissa onkin. Mun mies on myös tosi mukavuudenhaluinen ja laiskotteluun taipuvainen. Sosiaalisissa suhteissa ei ole kovin muodollinen tai asiallinen, tai siis osaa kyllä käyttäytyä, mutta tykkää esimerkiksi vitsailla kaikkien kanssa ja on rennosti missä tilanteesa hyvänsä. No siinä kyllä horoskooppi osuu yksiin, että mieheni hoitaa raha-asiansa tosi hyvin ja hedonistisista luonteenpiirteistään huolimatta pärjää työelämässä tosi hyvin.
Voi ei, olen vähän ihastunut yhteen kaurismieheen. Kuulosti pelottavalta noi kuvaukset :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:06"]Mistäköhän sitä alottaisi... No, todella hyvä työntekijä ainakin, koska keskittyy ja panostaa työhön 110%, ärsyyntyy ihmisistä jotka eivät panosta yhtä paljon.
Kovin järki-ihminen ja pohtii kaiken aina juurta jaksain, että mitä missäkin tilanteessa kannattaa tehdä/olla tekemättä. Huono tekemään päätöksiä.
Hirveän fiksu mutta tunteellisesti (empaattisuus yms.) ihan miinuksella.
Näkee muissa ihmisissä aina ensin ne huonot puolet, eikä juurikaan tykkää muista ihmisistä/olla niiden kanssa tekemisissä. Erakkoluonne.
Pitää itseään muita parempana.
Laiska.
Ehkä vähän ujo ja sisäänpäinsuuntautunut.
Herkkä ja ahdistuu helposti kaikesta!
[/quote]
Sama muuten, mut ei tosiaan oo laiska:-)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:44"]
Mä oon joskus naureskellut lueskellessani luonnehoroskooppeja, kun mun mies ei voisi kauempana olla noista kauriille "ominaisista" luonteenpiirteistä. Esimerkiksi kauriiden pitäisi olla hyvin suunnitelmallisia ja säntillisiä, no mun mies rakastaa tehdä asioita spontaanisti ja on hyvin rento, pikemminkin ahdistuu jos kaikki on etukäteen aikataulutettua. Enemmän tunne- kuin järkiperäinen. Työasiat kyllä hoitaa kunnolla, mutta nekin ennemminkin rennolla otteella kuin supertunnollisesti, ei todellakaan stressaannu töistä tai ota niitä liian vakavasti vaikka asiantuntijahommissa onkin. Mun mies on myös tosi mukavuudenhaluinen ja laiskotteluun taipuvainen. Sosiaalisissa suhteissa ei ole kovin muodollinen tai asiallinen, tai siis osaa kyllä käyttäytyä, mutta tykkää esimerkiksi vitsailla kaikkien kanssa ja on rennosti missä tilanteesa hyvänsä. No siinä kyllä horoskooppi osuu yksiin, että mieheni hoitaa raha-asiansa tosi hyvin ja hedonistisista luonteenpiirteistään huolimatta pärjää työelämässä tosi hyvin.
[/quote]
Niin ja on todella sosiaalinen tyyppi, kavereita on vaikka millä mitalla ja jaksaa nähdäkin niitä tosi usein. Tykkää lähes kaikista ja näkee kaikissa hyviä ja ihailtavia luonteenpiirteitä eikä myöskään epäröi ilmaista tätä muille, siksipä varmaan onkin niin suosittu tyyppi :)
Mun kauris mies pitää huolensa itsellään, stressaa niin kauan kunnes saan hänet avautumaan, usein kyynelten kera. Olen hänelle yrittänyt sanoa että kertoisi huolensa minulle, yhdessä niitä on kevyempi kantaa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Niin ja on todella sosiaalinen tyyppi, kavereita on vaikka millä mitalla ja jaksaa nähdäkin niitä tosi usein. Tykkää lähes kaikista ja näkee kaikissa hyviä ja ihailtavia luonteenpiirteitä eikä myöskään epäröi ilmaista tätä muille, siksipä varmaan onkin niin suosittu tyyppi :)
[/quote]
Tuo ensimmäinen osio ei sovi mieheeni, mutta tuo sosiaalisuus ja että on tosi suosittu ja pidetty kaikkien kaveri sopii kyllä kuin nakutettu!
Ihana ja helppohoitoinen. Nytkin syö kauraa kiltisti terassilla <3
Minun kaurismies:
Hän on hyvin lojaali ystävilleen. Hänellä on paljon ystäviä ja on äärimmäisen sosiaalinen. Sellainen "kaikkien kaveri". Harrastaa extreme urheilulajeja ja hakee muutenkin kiksejä hieman vaarallisista asioista. On tehnyt sitä nuoresta asti. Hän on hyvä aviomies ja hyvä isä. Huomioi vaimoa lahjoilla, ruuan tekemisellä, siivoamisella, hieronnalla jne... Ottaa vaimon hyvin huomioon. On hyvä työntekijä, tykkää fyysisestä työstä. Flirttailee paljon naisille, on kuitenkin luotettava aviomies.
Mun eksäni oli kaurismies, eikä sopinut vesimiehelle ollenkaan. Aivan tunteellinen, kyllä, varsinkin silloin kun se hyödytti häntä itseään tai jostain pystyi loukkaantumaan tai ottamaan itseensä tai keräämään sääliä. Taiteellista luovuuttani hän ei ymmärtänyt vähääkään ja hän inhosi minun tapaani olla oma riehakas itseni. Kontrollointia, manipulointia, selän takana mustamaalaamista..
Siis mä en tajua mitén ihmiset voi uskoa noihin horoskooppeihin?! Miten se minä vuodenaikana on syntynyt nyt millään tavalla voisi vaikuttaa ihmisen luonteeseen??? Oikeastaan pidän sitä vielä typerämpänä kun uskovaisten ihmisten touhut. Samaan kastiin kuuluu kaikki ennustajiin uskovat.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:23"]Unohdin lisätä, että saa raivokohtauksia.
[/quote]
Mun kauris mies on ainakin tosi rauhallinen, hermostuukin silleen "rauhallisesti", sanoo asiat painokkaasti mutta ei huuda. Itse kyllä raivoilen vähän liikaakin......