En ymmärrä töissä käyviä ihmisiä
On kai sitä nyt parempaakin tekemistä ihmisellä.
Kommentit (16)
Olipas mahtava oivallus. Ihan itse keksit tämän? No et, tämäkin mukamas hassu juttu on ollut täälä monet kerrat.
Kun käy töissä, saa rahaa. Rahaa saa toki muualtakin, käymättä töissä, jos se pelkästään motivoi. Fiksut ihmiset kuitenkin ymmärtävät osansa yhteiskunnan jäsenenä, eivätkä halua olla sossupummeja, vaikka voisivat.
Jos kukaan ei kävisi töissä, jäisi teiltäkin kelarahat saamatta.
On kai vaikeaa olla ymmärtämättä mitään.
Sinun ei tarvitsekaan tietää miksi käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas mahtava oivallus. Ihan itse keksit tämän? No et, tämäkin mukamas hassu juttu on ollut täälä monet kerrat.
Ei ole, kade olet.
2/3 osaa on omaa aikaa työpäivinä ja siihen vielä vapaapäivät. Ja itse ansaittua rahaa tulee !
Eläkkeellä on mukava rillutella kun on mistä ottaa.
Pidän rahasta ja sen tuomasta vapaudesta. Kelan orjana olisi kauheaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Kelan orjana on joskus melkein yhtä paljon työtä ja stressiä olla kuin oikeissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan orjana on joskus melkein yhtä paljon työtä ja stressiä olla kuin oikeissa töissä.
Jopa enemmän. Ihanaa kun on töitä taas.
Töistä saa rahaa, mutta on siinä muutakin. Töissä on pääasiassa mukavia ihmisiä ja työ tarjoaa mielekästä tekemistä päiviin.
Joskus vielä ihmetellään, että ihmiset ylipäätänsä ovat käyneet töiasä.
Att äga är ett bra om dock ett rätt jobbigt alternativ. Synd att man först måste skaffa ägorna och inte bara ha dem rakt av.
Minä ymmärrän, töiden ansiosta nautin nyt hyvästä eläkkeestä ja mukavista eläkepäivistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän, töiden ansiosta nautin nyt hyvästä eläkkeestä ja mukavista eläkepäivistä.
Visst, men det är andras arbetes frukter som du njuter av mot en förhållandevis ringa inbetalning.
No kyllä. Ihan sairasta puuhaa.