Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia
Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....
...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...
Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on
Kommentit (193)
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Mulla ei ole tollasia ongelmia. Käyn töissä mut mulla on lapsia (yhdelle miehelle). Mennäänkö treffeille?
Missä päin asut?
ap
Varsinais-Suomessa.
Meinaatko hommata monelle miehelle lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sitten kauhea vika naisessa, jos sillä on lapsia.
Elä viitsi uhriutua. Miehellä se on huomattavasti isompi vika.
Naisena asuisin erikseen, seurustella voisin. Miehillä on nykään niin paljon velkaa, että naimisiin ei uskalla mennä eikä muuttaa samaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
No pitkäaikaistyöttömiksi päätyy yleensä sellaiset, joilla on jotain vähän isompiakin ongelmia elämässään. Joten ilmankos se tarjonta siellä voi olla vähän heikkoa parisuhdemielessä.
Ihmetyttää miten sinä olet päätynyt pitkäaikaistyöttömäksi, vaikka kaikki pitäisi olla kunnossa? Taidat jättää jotain kertomatta.
Voiko olla, ettei ap tiedosta ongelmaansa? Minullekin kävi niin. Olen ollut työtön enemmän kuin töissä eikä edes AMK-tutkinto auttanut työllistymään. Minäkin olen tutkitusti älykäs, kävin Mensan testeissä lukiolaisena. En ole Mensa-tasoa, mutta kuitenkin älykkäämpi kuin 97%. Mutta korkeakouluopinnot jäi kesken ja sitten olin tehdastöissä. Monesti ihmettelin, miten toisilta tuntuu asiat sujuvan niin helposti, mutta en pystynyt ollenkaan näkemään mistä se johtuu.
Vasta kun tyttärellä epäiltiin ADHD:tä ja hän meni tutkimuksiin, luin itsekin asiasta ja hämmästyin, miten tutulta kuulosti. Saimme diagnoosit peräkanaa ja minä olin siinä kohtaa jo 51-vuotias.
Se on todella hajottavaa, kun tietää olevansa älykäs, mutta muut ongelmat estävät pitkälti sen älykkyyden hyödyntämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sitten kauhea vika naisessa, jos sillä on lapsia.
Elä viitsi uhriutua. Miehellä se on huomattavasti isompi vika.
Naisena asuisin erikseen, seurustella voisin. Miehillä on nykään niin paljon velkaa, että naimisiin ei uskalla mennä eikä muuttaa samaan asuntoon.
Isot asuntovelat monella
Työttömille on enemmän mielenterveys ongelmia kuin työssäkäyvillä. Ja työssäkäyvät naiset ei halua työtöntä miestä, itsekkään en haluaisi. Löydä töitä/perusta yritys/mene opiskelemaan niin saat parempia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole töissä? Miksi haluat olla loinen?
/quote]
Miksi itse olet mutta olet silti loinen?
Vierailija kirjoitti:
Työllisyystilanne on nyt niin hyvä, että on todennäköistä että työttömällä 35-vuotiaalla on ongelmia, jotka estävät hänen työllistymistään.
Vau kiitos. Olen tässä 1,5v ettinyt töitä ja aina vaan tulee "ei kiitos" vastauksia.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole töissä? Miksi haluat olla loinen?
Kysypä tuota kotvan päästä Raahen suunnalla, miksi niin paljon 40+ miehiä on työttömänä.
Niin, lehdessä oli juttu missä veikattiin Raahen tehtaan loppuvan. Kuulemma 2000 jää työttömäksi jos alihankkijatkin lasketaan.
Tuossa on vasta ssab+alihankkijat. Lisää tulee, kun kaupunki, lähikunnat ja yritykset sopeuttavat kadonneen kulutuskysynnän ja kutistuvan verokertymän vuoksi.
Palkka tulee tilille joka kuukausi, mutta työttömyyskorvausta voi joutua odottamaan 2 kuukautta irtisanomisen jälkeen ja myös jos otat esim. kuukauden työn vastaan.
Kannattaa säästää tilille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömille on enemmän mielenterveys ongelmia kuin työssäkäyvillä. Ja työssäkäyvät naiset ei halua työtöntä miestä, itsekkään en haluaisi. Löydä töitä/perusta yritys/mene opiskelemaan niin saat parempia naisia
Työssäkäyvillä vasta niitä onkin. Työssä joutuu kestämään niin paljon.
Hei ap,
Luin koko ketjun ja huomasin, että et vastaa yhteenkään kysymykseen koulutuksesta, ammattitaustasta/ammatista tai siitä, miksi olet työtön.
Se, että et vastaa näihin kysymyksiin, antaa lukijalle aika selkeän kuvan siitä, miksi et löydä hakemaasi. Siellä on siis joku aika iso asia, joka on esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Työllisyystilanne on nyt niin hyvä, että on todennäköistä että työttömällä 35-vuotiaalla on ongelmia, jotka estävät hänen työllistymistään.
Kumma kun se ”hyvä työllisyystilanne” ei näy kortistossa.
T koronalomautettu 1,5v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau kiitos. Olen tässä 1,5v ettinyt töitä ja aina vaan tulee "ei kiitos" vastauksia.
N30
Mitä töitä olet hakenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A8 nytkö taas tasotepria ei pidäkkään. Sun tado on tuo, ap.
Eikö tämän niinsanotun "tasoteorian" mukaan minun tasoni olisi työtön nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen alkoholisti?
Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.ap
Sinun taso on elämäntapatyötön nainen? Ja oot tutustunut mitä jengi pitää sisällään?
Aloituksestani käy ilmi että harvassa ovat naiset joilla ei olisi kasaa muita ongelmia pitkäaikaistyöttömyyden lisäksi.
ap
Katsos kun yleensä ihmiset eivät ole elämäntapatyöttömiä, jos heillä ei ole jotain ominaisuutta joka sotkee elämänhallinnan. Lisäksi useimmat kokevat pitkäaikaistyöttömyyden (eri asia kuin elämäntapatyöttömyys) sen verran raskaana, että elämänhallinta alkaa kärsiä ainakin joltain osin. Siitä se työttömyyden ja huonojen valintojen kierre sitten lähtee.
Oletetaan että AP olisi elämäntapatyötön, mutta jolla ei ole mitään stereotyypin ongelmia. Eli poikkeus joukossa.
Millaista kumppania hänen pitäisi hakea? Mikä on hänen "tasonsa"?
Tämä on niin outo kysymys. Taso on se minkä mies saa. Ensin tuputetaan ihmisille tasoteoriaa suut ja silmät täyteen, mutta sitten kun tulee hetki hyväksyä oma taso, homma ei yhtäkkiä kelpaakaan. En kerta kaikkiaan ymmärrä. Tässäkin ketjussa mies selittää että ap:n taso on alempi blaa blaa. Mutta sitten kuitenkin syytetään naisia sormi ojossa kun ap:lle on tarjolla juuri sitä mitä hän itsekin on, eli pitkäaikaistyöttömiä naisia. Kysellään mikä se taso olisi, ja odotetaan vastaukseksi että reipas fitness-kissa naapurintyttölookilla.
Miksi miehen, jonka ainoa vika on työttömyys, taso on nainen jolla on työttömyyden lisäksi tusina muitakin ongelmia?
Onko tuo reilua?
Tää on trolli. Katsokaa vaikka ilmaisu ”kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa” - kuulostaa enemmän mun 5-kymppiseltä äidiltä kuin ”sinkkumies 35 veeltä”. Hupinsa kullakin, saahan sitä tälleen huomiota.:P
Vierailija kirjoitti:
Ap: mikset keskity RATKAISUUN. Ratkaisu ongelmalle on se että hankit työn.
Kun ole töissä alat taas kelvata.
Mikä se syy nyt on että et muka voi mennä töihin?
Suomessahan tunnetusti töihin "vain mennään", eiks jee?
Onko sinulla omistusasunto? Jos on, niin on helppo löytää kolmekymppinen nainen, joka etsii perheen perustamiseen valmista miestä. Tai onko edes asunnon käsirahaan säästöjä jonkun verran?
Tässä kaikki mitä tarvitset
https://www.huippukiva.fi/c/50011/tuotemerkit-fleshlight?gclid=CjwKCAjw…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no hae työssäkäyvää, älä valitse niitä baarikävijöitä. ei varmaan haittaa työttömys koska seurustelukin vaatii aikaa.
Jos haen työssäkäyvää, niin valitetaan sitten siitä että haen elättäjää...Ja pitäisi hakea työtöntä.
Mutta pitkäaikaistyöttömissä ihan oikeasti on todella vähän kaltaisiani.
ap
On meitä. Mutta me olemme pitkissä, vakaissa, onnellisissa parisuhteissa.
Sitäpaitsi jos olet pk-seudulla pitkäaikaistyötön listaamillasi spekseillä, sinulla täytyy olla joku vakava luonnevika.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monia n. 20-40-vuotiaita itsestään huolta pitäviä, hyvännäköisiä pitkäaikaistyöttömiä naisia. Mutta heillä on jo mies tai ainakin todella paljon vientiä, niinkuin kauniilla, itsestään huolta pitävillä naisilla yleensä.
Tämänhän joku jo toi ilmi täällä ekalla sivulla.
Jos nainen on muilta ominaisuuksiltaan hyvä, niin ei työttömyys paljon vaakakupissa paina.
Hyvät työttömät naiset menevät siis työllisille miehille.
Siksi Aapeen kaltaiset hyvät työttömät miehet joutuvat joustamaan huomattavan paljon alaspäin, ja hyväksymään monenlaista vikaa potentiaalisilta kumppaniehdokkailta
Jos on asuntovelkaa niin vaikeaa tulee