Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia

Vierailija
15.10.2021 |

Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....

...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...

Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on halpatyövoimapula

Vierailija
182/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Mulla ei ole tollasia ongelmia. Käyn töissä mut mulla on lapsia (yhdelle miehelle). Mennäänkö treffeille?

Missä päin asut?

ap

Allu asuu Mellunmäessä vuokrayksiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A8 nytkö taas tasotepria ei pidäkkään. Sun tado on tuo, ap.

Eikö tämän niinsanotun "tasoteorian" mukaan minun tasoni olisi työtön nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen alkoholisti?

Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.

ap

Sinun taso on elämäntapatyötön nainen? Ja oot tutustunut mitä jengi pitää sisällään?

Aloituksestani käy ilmi että harvassa ovat naiset joilla ei olisi kasaa muita ongelmia pitkäaikaistyöttömyyden lisäksi.

ap

Katsos kun yleensä ihmiset eivät ole elämäntapatyöttömiä, jos heillä ei ole jotain ominaisuutta joka sotkee elämänhallinnan. Lisäksi useimmat kokevat pitkäaikaistyöttömyyden (eri asia kuin elämäntapatyöttömyys) sen verran raskaana, että elämänhallinta alkaa kärsiä ainakin joltain osin. Siitä se työttömyyden ja huonojen valintojen kierre sitten lähtee.

Oletetaan että AP olisi elämäntapatyötön, mutta jolla ei ole mitään stereotyypin ongelmia. Eli poikkeus joukossa.

Millaista kumppania hänen pitäisi hakea? Mikä on hänen "tasonsa"?

Tämä on niin outo kysymys. Taso on se minkä mies saa. Ensin tuputetaan ihmisille tasoteoriaa suut ja silmät täyteen, mutta sitten kun tulee hetki hyväksyä oma taso, homma ei yhtäkkiä kelpaakaan. En kerta kaikkiaan ymmärrä. Tässäkin ketjussa mies selittää että ap:n taso on alempi blaa blaa. Mutta sitten kuitenkin syytetään naisia sormi ojossa kun ap:lle on tarjolla juuri sitä mitä hän itsekin on, eli pitkäaikaistyöttömiä naisia. Kysellään mikä se taso olisi, ja odotetaan vastaukseksi että reipas fitness-kissa naapurintyttölookilla.

Miksi miehen, jonka ainoa vika on työttömyys, taso on nainen jolla on työttömyyden lisäksi tusina muitakin ongelmia?

Onko tuo reilua?

Koska työttömyys ei todellakaan ole tämän miehen ainoa vika.

Vierailija
184/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästä ap:n kirjoitustyylistä tulee heti kuva itseään täynnä olevasta miehestä joka kuvittelee liikoja esim. ulkonäöstään ja älykkyydestään ja aliarvioi/mollaa toisia. Ei tule vaikutelmaa mukavasta ihmisestä. Esim. Tinderissä auttamatta miehet, jotka kuvailevat itseään "keskivertoa komeammaksi" ovat minun silmääni aina nimenomaan "keskivertoa vähemmän viehättäviä" ja tavallisen näköisiä ja on jotenkin noloa että kehuskelevat ulkonäöllään. Oma kehu ja ylimielisyys ei pue ketään. 

Varsinkin Suomessa tuollainen omalla ulkonäöllä kehuskelu särähtää korvaan, erittäinkin miehen tekemänä. Kun normaali suomalainen mies on vain etäisesti tietoinen siitä, että sillä on ulkonäkö, josta ihmiset voivat olla jotain mieltä.

Oma mieheni on huomattavan hyvännäköinen ja -kroppainen. Ja aina jos sille aiheesta sanoo, se vaivaantuu, koska selvästikään käsite "oma ulkonäkö" ei ole sen tutkalla lainkaan. Näkee itsensä ihan muiden asioiden kautta, kuten tervettä onkin.

Vierailija
185/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A8 nytkö taas tasotepria ei pidäkkään. Sun tado on tuo, ap.

Eikö tämän niinsanotun "tasoteorian" mukaan minun tasoni olisi työtön nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen alkoholisti?

Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.

ap

Sinun taso on elämäntapatyötön nainen? Ja oot tutustunut mitä jengi pitää sisällään?

Aloituksestani käy ilmi että harvassa ovat naiset joilla ei olisi kasaa muita ongelmia pitkäaikaistyöttömyyden lisäksi.

ap

Katsos kun yleensä ihmiset eivät ole elämäntapatyöttömiä, jos heillä ei ole jotain ominaisuutta joka sotkee elämänhallinnan. Lisäksi useimmat kokevat pitkäaikaistyöttömyyden (eri asia kuin elämäntapatyöttömyys) sen verran raskaana, että elämänhallinta alkaa kärsiä ainakin joltain osin. Siitä se työttömyyden ja huonojen valintojen kierre sitten lähtee.

Oletetaan että AP olisi elämäntapatyötön, mutta jolla ei ole mitään stereotyypin ongelmia. Eli poikkeus joukossa.

Millaista kumppania hänen pitäisi hakea? Mikä on hänen "tasonsa"?

Tämä on niin outo kysymys. Taso on se minkä mies saa. Ensin tuputetaan ihmisille tasoteoriaa suut ja silmät täyteen, mutta sitten kun tulee hetki hyväksyä oma taso, homma ei yhtäkkiä kelpaakaan. En kerta kaikkiaan ymmärrä. Tässäkin ketjussa mies selittää että ap:n taso on alempi blaa blaa. Mutta sitten kuitenkin syytetään naisia sormi ojossa kun ap:lle on tarjolla juuri sitä mitä hän itsekin on, eli pitkäaikaistyöttömiä naisia. Kysellään mikä se taso olisi, ja odotetaan vastaukseksi että reipas fitness-kissa naapurintyttölookilla.

Miksi miehen, jonka ainoa vika on työttömyys, taso on nainen jolla on työttömyyden lisäksi tusina muitakin ongelmia?

Onko tuo reilua?

No ilmeisesti on jotain muutakin vikaa kun välttelee vastaamasta tiettyihin kysymyksiin. Kyllä tämä nyt haiskahtaa siltä, että jotain ongelmia löytyy. Muutenkin nämä tasoteoreetikot aina syyttää naisia ylöspäin naimisesta, mutta jäävät jatkuvasti housut kintuissa kiinni siitä, että itse yrittävät liian tasokkaita naisia. Kouluttamattomat koulutettuja, työttömät työssäkäyviä, vanhat läskit ukot nuoria hoikkia tyttöjä. Ja kaikki saadaan käännettyä niin, että "naiset ne vaatii liikoja."

Vierailija
186/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia n. 20-40-vuotiaita itsestään huolta pitäviä, hyvännäköisiä pitkäaikaistyöttömiä naisia. Mutta heillä on jo mies tai ainakin todella paljon vientiä, niinkuin kauniilla, itsestään huolta pitävillä naisilla yleensä.

Tämänhän joku jo toi ilmi täällä ekalla sivulla.

Jos nainen on muilta ominaisuuksiltaan hyvä, niin ei työttömyys paljon vaakakupissa paina.

Hyvät työttömät naiset menevät siis työllisille miehille.

Siksi Aapeen kaltaiset hyvät työttömät miehet joutuvat joustamaan huomattavan paljon alaspäin, ja hyväksymään monenlaista vikaa potentiaalisilta kumppaniehdokkailta

AP ei ole hyvä mies vaan surkea luuseri, jonka taso on 0.

Vierailija
187/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan lähteä opiskelemaan jos motivaatita riittää. Sieltä samalla voisi joku kiva nainen löytyä. Myös sieltä kuntosalilta voisi mahd. löytyä nainen

Vierailija
188/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei muistaakseni ole lukion jälkeistä koulutustakaan. Välillä hän tekee aloituksia ja kyselee mitä töitä hän voisi tehdä ilman koulutusta ja palkkavaatimus on hänellä aika korkea, en muista oliko se 3000€ vai 3500€. Halvemmalla hän ei halua töihin koska ei koe saavansa siitä mitään nykyiseen elämäänsä verrattuna. Töissäkäynnin ajatuskin tuntuu olevan se, että voisi saada omistusasunnon ja naisen. 

Joku ongelma hänellä on, jota ei ehkä itsekään hahmota. Kyllä ihminen, jolla on asiat hyvin, haluaa tehdä töitä ja päästä elämässään eteenpäin. Moni tekee töitä vaikkei lyhyellä tähtäimellä saa edes enemmän rahaa kuin työttömänä, kun asumistuki pienenee ja pitää maksaa lasten päivähoitomaksut. Mutta heillä on silti se eteenpäin menon meininki. 

Jos vain passiivisena möllöttää ja antaa elämän valua hukkaan, niin kyllä silloin on muutakin ongelmaa kuin se naisen puuttuminen. 

Oma veljeni rakennutti poikamiehenä omakotitalonkin, kun oli siitä pienestä asti haaveillut. Ilmaantui siihen sitten puolisokin ja nyt heillä on kolme lasta. Olin jo mielessäni kirjannut hänet menetetyksi tapaukseksi, kun vielä 38-vuotiaana oli lapseton ja sinkku, mutta niin vain ehti hänkin saada perheen. Ennen vakituisen puolison löytymistä hän eli silti omaa elämäänsä ja toteutti omia haaveitaan. 

Vierailija
189/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömille on enemmän mielenterveys ongelmia kuin työssäkäyvillä. Ja työssäkäyvät naiset ei halua työtöntä miestä, itsekkään en haluaisi. Löydä töitä/perusta yritys/mene opiskelemaan niin saat parempia naisia

Olen peruskoulun käynyt keski–ikäinen nainen ja tällä hetkellä työtön. Jos mitään muuta en osaa, niin osaan ainakin kirjoittaa paremmin kuin te useimmat (korkeasti)koulutetut työlliset. Laske kuinka monta kirjoitusvirhettä on kommentissasi.

Vierailija
190/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keskivertoa älykkäämpi, mutta työtön.

Joku ei tässä yhtälössä täsmää.

Vierailija
191/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se koulutus ja työkokemus on nyt taustalla ? Työtä ei saa ilman koulutusta. Työnvieroksujaa ei halua riesakseen kukaan tavallinen nainen.

Vierailija
192/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, onkohan tää yks mun tuttu, Allu on nimeltään tai lyhennelmä oikeasta nimestään. Vois hyvin ollakin.

Vierailija
193/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole vastoin omaa tahtoaan mitään velkaa kellekään "ansaitsen 'tasoiseni' vaikka väkisin" ap:lle.

Lisäksi vasta se toteutunut eli markkina-arvonsa mukainen "reaalitaso" on se mitä ap oikeasti tosielämässä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi