Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia

Vierailija
15.10.2021 |

Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....

...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...

Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Vierailija
2/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu? Sinä taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö pois se että olet elämäntapatyötön? Mysteeri selvitetty.

Vierailija
4/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllisyystilanne on nyt niin hyvä, että on todennäköistä että työttömällä 35-vuotiaalla on ongelmia, jotka estävät hänen työllistymistään.

Vierailija
5/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tollasia ongelmia. Käyn töissä mut mulla on lapsia (yhdelle miehelle). Mennäänkö treffeille?

Vierailija
6/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sinäkin ole ruma?

Vierailija
7/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jos miehellä ei ole tarjota rahaa naiselle, niin joutuu tyytymään ihan niihin pahnan pohjimmaisiin.

Ei ole muilla ominaisuuksilla väliä.

Ne työttömät ja itsensä sekä muun elämänsä kunnossa pitäväät, katseenkestävät naiset menevät töissä oleville miehille.

Vierailija
8/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hae työssäkäyvää, älä valitse niitä baarikävijöitä. ei varmaan haittaa työttömys koska seurustelukin vaatii aikaa.

Vierailija
9/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut?

PKS

Vierailija
10/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no hae työssäkäyvää, älä valitse niitä baarikävijöitä. ei varmaan haittaa työttömys koska seurustelukin vaatii aikaa.

Jos haen työssäkäyvää, niin valitetaan sitten siitä että haen elättäjää...Ja pitäisi hakea työtöntä.

Mutta pitkäaikaistyöttömissä ihan oikeasti on todella vähän kaltaisiani.

ap

Vierailija
11/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta itsereflektioo, hei.

Vierailija
12/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu? Sinä taas?

En tiedä kuka on Allu

ap

Vierailija
13/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on elämänhallinta noin hyvällä tolalla ap, niin miksi ihmeessä et ole töissä?

Sinussa on joku hyvin perustavanlaatuinen vika, niin kuin kaikissa muissakin pitkäaikaistyöttömissä. Se vika toki vaihtelee ihmisyksilöiden välillä.

Vierailija
14/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaikkea tuota mitä väität, miksi olet työtön? Koska olet viimeksi ollut oikeassa, kokopäiväisessä työsuhteessa? Koulutus?

Vierailija
15/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu? Sinä taas?

En tiedä kuka on Allu

ap

Allu, me tunnetaan sun kirjoitustyyli. Kyllä se sinä olet, myönnä pois. 

Vierailija
16/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pariutuvat ylöspäin, miehet alaspäin. Parisuhdemarkkinoilla olevista noin 60–80% (vähän riippuu mikä palvelu on kyseessä) ovat miehiä.

Vierailija
17/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sitten kauhea vika naisessa, jos sillä on lapsia.

Vierailija
18/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Mulla ei ole tollasia ongelmia. Käyn töissä mut mulla on lapsia (yhdelle miehelle). Mennäänkö treffeille?

Missä päin asut?

ap

Vierailija
19/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on luetella vain omat hyvät puolet ja jättää pois asiat jotka johtaa siihen että on vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Oletko sinä se joka luultavasti kasvattaa jotain itse ja myy, jonka sitten kuvailee palstalaisille olevan sieniä ja marjoja ja näillä hankitaan sadan tonnin säästöt patjan väliin ja eletään sossua lisäksi kupaten? Joopa joo, sieniä ja marjoja hyvinkin. Harvaa tuollainen sienikauppias kiinnostaa, joten on ihan turhaa hokea miksi naiset ja jättää oleellinen kertomatta.

Vierailija
20/193 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Missä päin asut?

ap

Varsinais-Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän