Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia

Vierailija
15.10.2021 |

Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....

...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...

Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kyllä löytäisi työssäkäyvän naisen, mutta hänen pitäisi olla sujut sen kanssa että hänen suurella tod. näk. tulee olla koti-isän roolissa, marisematta.

Näinpä. Mitä ap on mieltä? Hoidat kodin ja lapset, laitat asiallista ruokaa perheelle, hoidat lapsille vaatteet ja luistimet ja viestittelet Wilmat. Onko ketjussa jo käsitelty mikä on johtanut elämäntapatyöttömyyteen? Sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
102/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ap:sta mieleen yksi aspergermies. Ihan samanlaiset jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta a.p kirjoitus on ihan asiallinen. se taas miksi ihminen ei ole töissä, siihen on lukuisia syitä. (joskus jopa työnantajassa) Kyllä työtön ihminen saa etsiä toista.

Vierailija
104/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu? Sinä taas?

En tiedä kuka on Allu

ap

Allu, me tunnetaan sun kirjoitustyyli. Kyllä se sinä olet, myönnä pois. 

Häpeäkseni voin myöntää että olen viettänyt liikaa aikaa vauvalla ja suomi24:llä että pystyn varmuudella sanomaan että AP ei ole Allu. Kirjoitustyyli on erilainen ja kirjoittaa selkeämmin ja järkevämmin.

Minä en ole törmännyt Alluun kuin täällä pari kertaa eikä ap selvästikään ole Allu.

Alluhan se on, ihan selkeesti.

No ei ole. Heti ensimmäisenä pistää silmään ÄO-ero.

Tuon lisäksi Allu on kyllä töissä postissa ja on iältään 36 tai 37v.

Vierailija
105/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole väittänyt etteikö työtön saisi etsiä ensisijaisesti työssä käyvää kumppania. Se minkälaiset mahdollisuudet on siihen että tämmönen homma natsaa on taas ihan eri juttu.

Itse tapailin pari kk työtöntä miestä. Itse siis työssäkäyvä nainen. Homma tyssäsi siihen kun miehen elämä oli tosi suppeaa. Pienet piirit, vähän tapahtumia päivissä/viikoissa joka aiheutti sen että keskustelut oli aika tylsiä

Vierailija
106/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin etsit itsellesi työn ja sitten vasta mietit parisuhdetta.

Sama naisille: Ensin pistät kropan kuntoon ja sitten vasta mietit parisuhdetta.

Vierailija
107/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koulutus on lähihoitaja.

Pääkaupunkiseudulla lähihoitajan ei koskaan tarvitse olla työtön, (jos ei itse halua.)

JK. Lähihoitajan homma on kyllä paska

duuni, kirjaimellisesti.

Lähihoitaja voi työskennellä monenlaisissa paikoissa, ei ainoastaan vanhuspuolella pyllyjä pyyhkimässä. Esim. Mt-puolella vakiyökkönä jos löytää hyvän paikan, työ on lääkkeiden antoa ja keskusteluapua tarvittaessa. Suurimman osan yöstä voit tehdä omia juttuja, itse luen kirjoja, katson elokuvia, opiskelen kieliä yms.

Vierailija
108/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua hieman vanhempi nainen, mutta muuten samoin ominaisuuksin varustettu kuin sinä. Lisäksi käyn töissä ja ansaitsen ihan mukavan kuukausipalkan. Minulle miehen työttömyys on turn-off, hiukan syystä riippuen toki. Miksi olet työtön?

Vierailija
109/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin etsit itsellesi työn ja sitten vasta mietit parisuhdetta.

Sama naisille: Ensin pistät kropan kuntoon ja sitten vasta mietit parisuhdetta.

Palstalla on lukuisia naisia joilla on kroppa kunnossa mutta miestä ei löydy. Toisaalta palstalla ei ole yhtäkään miestä joka olisi valmis tekemään korviensa välille jotain. Miehet ne on jotka täällä valittaa miksi naista ei löydy.

Vierailija
110/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mikset keskity RATKAISUUN. Ratkaisu ongelmalle on se että hankit työn.

Kun ole töissä alat taas kelvata.

Mikä se syy nyt on että et muka voi mennä töihin?

Vierailija
111/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä selvästi harhainen omakuva. Saamasi seuran taso todistaa sen. Urheilu ja kodin normaali siivous ovat ihan perusasioita, mistä lähdetään liikkeelle, eivät mitään plussaa.

En ole eläissäni tavannut pitkäaikaistyötöntä, joka olisi aviomiesmateriaalia kenellekään normaalille ihmiselle. Et mainitse mitään muista kiinnostuksenkohteistasi ja elämäsi vaikuttaa tylsältä ja yksitoikkoiselta vailla mitään päämäärää. Yhteiskunnan varoillako ne tulevat lapset elätettäisiin, jos ei kumpikaan käy töissä? Ei kukaan tervejärkinen nainen ala vääntämään lapsia työttömän miehen kanssa, koska kuka haluaa valmiiksi kurjaan elämään lisää taloudellisia rasitteita ja kurjuutta?

Mene töihin. Jos ei silti löydy seuraa, niin et ole normaalia komeampi, etkä älykkäämpi. Omaat vain hyvin vääristyneen minäkuvan ja maailmankatsomuksen. Mieluummin duunari, kuin akateeminen pitkäaikaistyötön. Kyllä miehellä pitää joku kunnia olla ja menee mieluummin vaikka vartijaksi ja roskakuskiksi, kuin jää ikityöttömäksi kotona makaavaksi siivoilijaksi.

Vierailija
112/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ap taitaa olla se vakiovonkuja, jonka vanhemmat aina ihmettelee miten sitä elämänkumppania ei vaan löydy ja pitäiskö alkaa kelpuuttamaan myös lihavat yh:t. Äitee menee peräkamariin itkemään kun ei lastenlapsia taida ikinä siunaantua... 😥

Asun yksin.

ap

En minä sitä tarkoittanutkaan, että asuisit vanhempien kanssa vaan että vierailuilla se menee tuohon.

Vierailija
113/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole tämä palstan "miksi minun pitäisi mennä töihin kun saan työttömänä saman verran kuin paskaduunista" -vakioulisija.

Vierailija
114/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana pitkänä komeana miehenä ei kyllä voi syyttää ikärasismia, sukupuolta jne. siitä, että on pitkäaikaistyötön. Mikä siis on syy siihen? 

Ja mistä ap näitä naisiaan oikein hakee, jos vastassa ei ole kuin moniongelmaisia? 

Vierailija
115/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää monelle työssäkäyvälle pariskunnalle tulevan ero, on työt, kotityöt ja lapset. Työtön vaimo ehtii tekemään kotityöt kun puoliso töissä.

Ja palkkatukitöissä olleena totean, että aika paljon vakituiset saikuttaa ja sitten arvostellaan työttömiä, vaikka itse ollaan paljon sairaslomilla ja nostetaan niiltä päiviltä palkkaa.

"Työtön VAIMO ehtii tekemään kotityöt kun PUOLISO töissä." Huom. Vaimo on nykyisin termi kotitöitä tekevälle?

Vierailija
116/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ap, on kurja luonne. Olen päihteetön, tatuoimaton ja kaikin puolin täydellinen, mutta en huolisi noin rumasieluista ihmistä ikinä.

Vierailija
117/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti alkoon menevä: Riippuu mitä kirjoittaja kokee vahvasti alkoon meneväksi. Juon viiniä varmaankin viikoittain, mutta aika harvoin tulee enää ns. "kännäiltyä".

runsaasti tupakoiva: En tupakoi.

tyhmä: En ole mittauttanut ÄO:ni, joten en kehtaa tässä keulia. Selvisin kuitenkin yliopistosta kohtuullisen vähällä vaivalla.

huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen): Olen joskus parikymppisenä kokeillut jotain, mutta itseni entiseksi käyttäjäksi tituleeraaminen tuntuisi aika hassulta.

lapsia (ja vielä usein eri miehille): Ei yhtään lasta (eikä tule).

väkivaltataustaa: En ole koskaan lyönyt ketään.

huumorintajuton: Riippuu huumorista. Sellaiselle henkilölle, joka nauttii esim. Sami Hedbergin tuotannosta varmasti vaikuttaa, ettei minulla ole huumorintajua.

huomattavan lihava:Normaalipainoinen.

ei mitään liikuntaa harrastava: Harrastan liikuntaa n. 5 kertaa viikossa.

ilkeä: Joskus.

ruma: Kauneus on katsojan silmässä, mutta on minua joskus kauniiksikin kehuttu. Makuasioita.

koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...): Välillä on sekaisempaa, mutta lähtökohtaisesti pyrin pitämään kotini siistinä ja raikkaana.

Olen sinkku, sillä ihastun todella harvoin ja viihdyn itsekseni.

Vierailija
118/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä nainen tuskin edes harkitsisi kumppania, joka ensimmäiseksi alkaa tinkaamaan viikossa kuluvien alkoholiannosten määrää, tekee tarkan tupatarkastuksen sisältäen kaappien raidauksen, tinkaa mahdollisen rikosrekisterin olemassaoloa jne. 

Vierailija
119/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?

Vierailija
120/193 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytellinen mies tässä ilmoitti itsestään ja mammat senkuin morkkaavat. Hävetkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi