Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia
Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....
...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...
Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää monelle työssäkäyvälle pariskunnalle tulevan ero, on työt, kotityöt ja lapset. Työtön vaimo ehtii tekemään kotityöt kun puoliso töissä.
Ja palkkatukitöissä olleena totean, että aika paljon vakituiset saikuttaa ja sitten arvostellaan työttömiä, vaikka itse ollaan paljon sairaslomilla ja nostetaan niiltä päiviltä palkkaa.
Työssäkäyvät eroaa, jotta saa joka toisen viikon lapsen hoidosta vapaata ja sitten vielä saikutetaan töistä ja ollaan niin olevinaan parempaa ihmistä.
Lapsen kaverit kyllä kertovat millaista ero perheessä on ja isän uusista naisystävistä jotka koko ajan vaihtuu. Että kyllä työssäkäyvilläkin jaksamis ongelmaa on ja pahasti.
Äitipuolena voi lakata 2-vuotiaan kynsiä ja ostaa sille nukkekoteja ja prinsessamekkoja niin paljon, että äitipuoli tulee lapselle tärkeämmäksi ja paljon karkkia ja jäätelöä.
Täällähän vähän aikaa sitten yksi kolmeviisplus -nainen kyseli kunnon miesten perään. Mainitsi oikein erikseen olevansa väitellyt mutta ulkonäöstä tai vaimo-osaamisesta ei puhunut mitään joten niillä alueilla se on varmaan mutasarjaa. Siitä vaan yrittämään kuitenkin.
Anaaliseksiä ei kuulema kannata ottaa heti puheeksi, tai jos se on kynnyskysymys niin sitten ehkä.
Äitipuolena voi ostaa lapselle kauheat määrät leluja ja herkkuja. 2-vuotiaan kanssa voi jo meikata.
En koe olevani parempi ihminen työssäkäyvänä. Koen että ero arkielämässä on iso työttömän ja työssäkyvän välillä, mm se että työssäkäyvällä on vähemmän vapaa-aikaa ja siitä suuri osa menee palautumiseen. Kauhuskenaariona työtön vieressä kitisemässä yhteistä aikaa kun itse haluaa vain levätä työpäivän jälkeen. Ja toki se on ymmärrettävää koska hän on taas päivän viettänyt yksin ja haluaisi tehdä jotain yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
apAllu, me tunnetaan sun kirjoitustyyli. Kyllä se sinä olet, myönnä pois.
En ihan oikeasti tiedä kenestä puhutte.
Voisitko hieman avata minulle lisää tästä Allusta?
ap
Ok eli olet asberger-älykäs ja huumorintajusi on viiden vitsin repertuaari? Allujankkaaja paljasti, ettei sinulla leikkaa. Siinäpä syy miksi olet yksin, asperger.
Jos työssäkäyvä puoliso on parempi niin miksi työssäkäyvät eroavat niin paljon. Lapsella melkein kaikkien kaverien vanhemmat eronneet ja hoitavat lapsiaan vain joka toinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
Häpeäkseni voin myöntää että olen viettänyt liikaa aikaa vauvalla ja suomi24:llä että pystyn varmuudella sanomaan että AP ei ole Allu. Kirjoitustyyli on erilainen ja kirjoittaa selkeämmin ja järkevämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A8 nytkö taas tasotepria ei pidäkkään. Sun tado on tuo, ap.
Eikö tämän niinsanotun "tasoteorian" mukaan minun tasoni olisi työtön nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen alkoholisti?
Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.ap
Sinun taso on elämäntapatyötön nainen? Ja oot tutustunut mitä jengi pitää sisällään?
Aloituksestani käy ilmi että harvassa ovat naiset joilla ei olisi kasaa muita ongelmia pitkäaikaistyöttömyyden lisäksi.
ap
Katsos kun yleensä ihmiset eivät ole elämäntapatyöttömiä, jos heillä ei ole jotain ominaisuutta joka sotkee elämänhallinnan. Lisäksi useimmat kokevat pitkäaikaistyöttömyyden (eri asia kuin elämäntapatyöttömyys) sen verran raskaana, että elämänhallinta alkaa kärsiä ainakin joltain osin. Siitä se työttömyyden ja huonojen valintojen kierre sitten lähtee.
Oletetaan että AP olisi elämäntapatyötön, mutta jolla ei ole mitään stereotyypin ongelmia. Eli poikkeus joukossa.
Millaista kumppania hänen pitäisi hakea? Mikä on hänen "tasonsa"?
Ottamatta kantaa tasoteorian mielekkyyteen, niin jos ei sitä työtä tai naista ole vielä koskaan löytynyt 3-kymppisenä, eikä tiedä missä ne omat markkinat on, niin sitten varmaankin kuuluu todella pieneen marginaaliin. Ei ole tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no hae työssäkäyvää, älä valitse niitä baarikävijöitä. ei varmaan haittaa työttömys koska seurustelukin vaatii aikaa.
Jos haen työssäkäyvää, niin valitetaan sitten siitä että haen elättäjää...Ja pitäisi hakea työtöntä.
Mutta pitkäaikaistyöttömissä ihan oikeasti on todella vähän kaltaisiani.
ap
Kertoisitko, miksi olet pitkäaikaistyötön? Kerroit olevasi jopa tavallista älykkäämpi ja elintapasi ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Haluat ilmeisesti jonkin 25 v mallin, lapsettoman ym. Aloitapa vaikka omasta ikäluokastasi, monella siinä on lapsia. Jos lapset ovat isoin kynnys, mieti mistä muusta voit joustaa. Et voi etsiä täydellistä ihmistä. Esim. Ulkonäössä ei muutama lisäkilo pitäisi haitata.
Koska olet työtön, neuvon että lähde opiskelemaan. Opiskelun aikana voit löytää kumppanin itsellesi.
Ja naiset silti väittävät että tasoteoriaa ei ole olemassa.. Luettelit juuri asioita joista naisen taso koostuu, nuoruus, lapsettomuus, hoikkuus.
Vierailija kirjoitti:
no hae työssäkäyvää, älä valitse niitä baarikävijöitä. ei varmaan haittaa työttömys koska seurustelukin vaatii aikaa.
Työssäkäyvä nainen ottaisi työttömän??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sitten kauhea vika naisessa, jos sillä on lapsia.
Itselläni ei vielä ole lapsia, ja haluaisin kokea noin merkittävän asian yhdessä naisen kanssa.
Lisäksi minä olen joskus seurustellut naisen kanssa jolla oli lapsi, ja entinen kumppani vielä sekoili mukana enemmän ja vähemmän...Huonoja kokemuksia siis.
Haluaisin aloittaa tuolta osalta puhtaalta pöydältä.ap
Lapsen isä siis pyöri vielä mukana, tarkennukseksi. Ja ymmärränhän minä että naisella voi olla vaikea päästä yli ihmisestä, joka todennäköisesti on ollut hänen elämänsä rakkaus kun lapsentekoonkin ryhdyttiin
ap
Ajattelitko isäpuoleksi alkaa? Etsi joku leskinainen. Tietenkin lapsen isä pyörii kuvioissa ainakin niin kauan, kun pitää lapsen asioista hoitaa. Itse en olisi ottanut lapsellista miestä, joka ei hoida ja elätä omia lapsiaan.
Laiha lompakko pieni pippelee, huono on lempeä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
Häpeäkseni voin myöntää että olen viettänyt liikaa aikaa vauvalla ja suomi24:llä että pystyn varmuudella sanomaan että AP ei ole Allu. Kirjoitustyyli on erilainen ja kirjoittaa selkeämmin ja järkevämmin.
Minä en ole törmännyt Alluun kuin täällä pari kertaa eikä ap selvästikään ole Allu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
Minä en ole törmännyt Alluun kuin täällä pari kertaa eikä ap selvästikään ole Allu.
Alluhan se on, ihan selkeesti.
Ap kyllä löytäisi työssäkäyvän naisen, mutta hänen pitäisi olla sujut sen kanssa että hänen suurella tod. näk. tulee olla koti-isän roolissa, marisematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
Alluhan se on, ihan selkeesti.
No ei ole. Heti ensimmäisenä pistää silmään ÄO-ero.
Huomaa kyllä suomalaisten naisten luonteen täällä. Jos yksi kiusaa niin kanalauma komppaa heti perässä, ettei vaan tule alapeukkua. Tottakai sinulla on ihan täysi oikeus etsiä työtöntä, lapsetonta ja suht'päihteetöntä kumppania jos kerran itsekkin pystyt olemaan sellainen. Ihan täysin kohtuullinen vaatimus. Älä vaan ota mitään ongelmakasaa elämääsi pilaamaan. Rahat ja energia on parempi laittaa vaikka huvituksiin jos ei muuta keksi.
Työssäkäyvät eroaa, jotta saa joka toisen viikon lapsen hoidosta vapaata ja sitten vielä saikutetaan töistä ja ollaan niin olevinaan parempaa ihmistä.