Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia
Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....
...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...
Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästä ap:n kirjoitustyylistä tulee heti kuva itseään täynnä olevasta miehestä joka kuvittelee liikoja esim. ulkonäöstään ja älykkyydestään ja aliarvioi/mollaa toisia. Ei tule vaikutelmaa mukavasta ihmisestä. Esim. Tinderissä auttamatta miehet, jotka kuvailevat itseään "keskivertoa komeammaksi" ovat minun silmääni aina nimenomaan "keskivertoa vähemmän viehättäviä" ja tavallisen näköisiä ja on jotenkin noloa että kehuskelevat ulkonäöllään. Oma kehu ja ylimielisyys ei pue ketään.
Hyvä yritys. Kuka muka Tinderissä pistäisi tuollaisen tekstin...kai se nyt jokainen näkee kuvistakin!
Hyvä että joku muukin jo huomasi tämän.
ap
Kuinka monesti olet katsonut muiden miesten profiileja? Yllättävän moni tavallisen näköinen mies kuvailee itseään juuri noilla sanoilla. Ja tässä ap:n kommentissa tulee taas esiin hänen ylimielisyys vaikka luultavasti ei ole edes muiden miesten profiileja nähnyt eikä tiedä mitä sinne iso osa kirjoittelee. Alkaa tuntua, että ap:n isoin onglema on nimenomaan ylimielisyys ja kusipäinen luonne.
Hei, mikä on koulutuksesi ja kuinka kauan olet ollut työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästä ap:n kirjoitustyylistä tulee heti kuva itseään täynnä olevasta miehestä joka kuvittelee liikoja esim. ulkonäöstään ja älykkyydestään ja aliarvioi/mollaa toisia. Ei tule vaikutelmaa mukavasta ihmisestä. Esim. Tinderissä auttamatta miehet, jotka kuvailevat itseään "keskivertoa komeammaksi" ovat minun silmääni aina nimenomaan "keskivertoa vähemmän viehättäviä" ja tavallisen näköisiä ja on jotenkin noloa että kehuskelevat ulkonäöllään. Oma kehu ja ylimielisyys ei pue ketään.
ja susta selviää et oot lihava ja tyhmä
No nyt iski raukkaparalla arkaan kohtaan eikä osaa sitten muuta kuin haukkua lihavaksi ja rumaksi. Jokaisen lapsellisen miehen vakio reaktio kun ei pidä siitä, että nainen huomasi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
A8 nytkö taas tasotepria ei pidäkkään. Sun tado on tuo, ap.
Eikö tämän niinsanotun "tasoteorian" mukaan minun tasoni olisi työtön nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen alkoholisti?
Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja susta selviää et oot lihava ja tyhmä
No nyt iski raukkaparalla arkaan kohtaan eikä osaa sitten muuta kuin haukkua lihavaksi ja rumaksi. Jokaisen lapsellisen miehen vakio reaktio kun ei pidä siitä, että nainen huomasi totuuden.
Minä en kirjoittanut tuota haukkumisvastausta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Työllisyystilanne on nyt niin hyvä, että on todennäköistä että työttömällä 35-vuotiaalla on ongelmia, jotka estävät hänen työllistymistään.
Olipas aika yleistävä ja näköalaton kommentti. Itselläni on tohtorin tutkinto mutta 1.5 vuoden työttömyyden jälkeen lähdin opiskelemaan uutta ammattia kun töitä ei löytynyt millään. Ei omalta alalta eikä ns. duunarihommista.
Oletko töiden välissä vai ihan vain työtön vailla ajatustakaan muuttaa asiaa?
Mitä olet aiemmin tehnyt tai opiskellut.
Jos olisin lapseton sinkku ja haaveeni olisi saada perhe, kyllä minä haluaisin puolisoni osallistuvan perheen ylläpitoon, kuten itsekin. Väliaikainen työttömyys on ok, mutta täytyy olla sen verran kunnianhimoa, ettei vaan tyydy olemaan työtön.
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Mulla ei ole tollasia ongelmia. Käyn töissä mut mulla on lapsia (yhdelle miehelle). Mennäänkö treffeille?
Missä päin asut?
ap
Varsinais-Suomessa.
Harmi että niin kaukana
ap
Mikä estää sua muuttamasta jos se oikea löytyy? Työ? Lapset?
Pariutumisessa naiset arvostavat statusta, menestystä, valtaa ja vaurautta. Työttömänä et ilmeisesti omaa näistä mitään ja siksi koet tarjonnan kehnona. Teini-iän jälkeen yksin komeus ei miehillä kumppanin etsinnässä pitkälle kanna.
Hanki itsellesi ura tai rahaa, niin tilanne kääntyy parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämän niinsanotun "tasoteorian" mukaan minun tasoni olisi työtön nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen alkoholisti?
Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.ap
Sinun taso on elämäntapatyötön nainen? Ja oot tutustunut mitä jengi pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllisyystilanne on nyt niin hyvä, että on todennäköistä että työttömällä 35-vuotiaalla on ongelmia, jotka estävät hänen työllistymistään.
Olipas aika yleistävä ja näköalaton kommentti. Itselläni on tohtorin tutkinto mutta 1.5 vuoden työttömyyden jälkeen lähdin opiskelemaan uutta ammattia kun töitä ei löytynyt millään. Ei omalta alalta eikä ns. duunarihommista.
No lähdit kuitenkin opiskelimaan etkä jäänyt työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mikä minun tasoni tämän teorian mukaan on? En ole niin perehtynyt aiheeseen että tietäisin.ap
Sinun taso on elämäntapatyötön nainen? Ja oot tutustunut mitä jengi pitää sisällään?
Aloituksestani käy ilmi että harvassa ovat naiset joilla ei olisi kasaa muita ongelmia pitkäaikaistyöttömyyden lisäksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, mikä on koulutuksesi ja kuinka kauan olet ollut työttömänä.
Tähän emme koskaan saa vastausta.
Kannattaisko kuitenkin yrittää työssäkäyvää naista? Meinaan, että KUN työllistyt, niin tuolla luonteella alat suht nopeasti nillittää sille naiselle sen työttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä koulutus on lähihoitaja.
Pääkaupunkiseudulla lähihoitajan ei koskaan tarvitse olla työtön, (jos ei itse halua.)
JK. Lähihoitajan homma on kyllä paska
duuni, kirjaimellisesti.
AP ei kuitenkaan anna itsestään kovin fiksua kuvaa, vaikka itseään fiksuksi väittääkin 🤨
mitä vikaa lähäreissä on?
hehän auttavat toisia työkseen!
Jaahas, ap taitaa olla se vakiovonkuja, jonka vanhemmat aina ihmettelee miten sitä elämänkumppania ei vaan löydy ja pitäiskö alkaa kelpuuttamaan myös lihavat yh:t. Äitee menee peräkamariin itkemään kun ei lastenlapsia taida ikinä siunaantua... 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksestani käy ilmi että harvassa ovat naiset joilla ei olisi kasaa muita ongelmia pitkäaikaistyöttömyyden lisäksi.
ap
Katsos kun yleensä ihmiset eivät ole elämäntapatyöttömiä, jos heillä ei ole jotain ominaisuutta joka sotkee elämänhallinnan. Lisäksi useimmat kokevat pitkäaikaistyöttömyyden (eri asia kuin elämäntapatyöttömyys) sen verran raskaana, että elämänhallinta alkaa kärsiä ainakin joltain osin. Siitä se työttömyyden ja huonojen valintojen kierre sitten lähtee.
Sunnuntaina täällä on sitten ketjuja, m8ssä ap valittaa kun naiset on niin kranttuja, kun taaskaan ei ig-mallia postilaatikosta putkahtanut......jännää.