Minne lapsi jouluaatoksi? Minulla suunnitelmia kavereiden kanssa
Olen 20-vuotias nuori nainen ja minulla on 4v lapsi (joo, olen siis teiniäiti). Minä ja kolme ystävääni olemme lähdössä risteilylle jouluna. Lasta en halua mukaan, kun varmasti juomme jne. Häiritsisi muutenkin meitä. Lapsen isä ei suostu ottamaan (en ole hänen kanssaan yhdessä) enkä haluaisi maksaa hirveästi hoitopaikasta. Minun vanhempani ovat kumpikin ulkomailla jouluna. Ja kaverit siis yllättivät minut tällä risteilyllä, eli en aikaisemmin voinut miettiä näitä juttuja. Eli minne laitan lapsen siksi aikaa kun olen risteilyllä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:56"]
Tuo tänne, voi asua loppuelämänsä meillä
[/quote]
Mä voisin ottaa myös =)
Mitähän niiden kavereidenkaan päässä on oikein liikkunut? Jos on fyffee niin maksat rahalla hoitajan kotiin lapsellesi, muussa tapauksessa otat elämäsi tärkeimmän ihmisen mukaan risteilylle ja juot korkeintaan normaalit ruokajuomat, tarkoittaen siis maksimissaan kahta annosta aterialla.
En ymmärrä noita nettivinkin tekijöitä. "Nainen ei vietä lapsensa kanssa joulua, poliisiasia!"
Kyllä meillekin yksi muksu mahtuu, takaisin häntä ei kyllä anneta.
Aikoo jättää lapsensa yksin jos ei saa paikkaa hänelle niinhän Se kirjoitti! Kyllä olis sossujen hyvä tietää
Provohan tämä on ... Mutta miettikää, oikeasti on äitejä,isiä, jotka on jouluna joko räkäkännissä tai aineissa! Tuskin ne vanhemmat tänne av:lle kirjoittelee. Mutta monen lapsen joulu menee oikeasti pilalle, kun vanhempi käyttää huumeita tai ryyppää.... :(
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:44"]Aikoo jättää lapsensa yksin jos ei saa paikkaa hänelle niinhän Se kirjoitti! Kyllä olis sossujen hyvä tietää
[/quote]
XDD VARMAAN SE OLI TOSISSAAN
Ihan hyvä että moni teki ilmon. Kaikilla asioilla ei kannata pilailla. Monen suomalaisen lapsen joulu on muutenkin pilalla vanhempien ryyppäämisen ja riitelyn yms takia. Ihan hyvin ap. olis voinu olla myös tosissaan.
laita ilmoitus hääkahvi ryhmään ja ajaksi tuo 24-25.12. sitä kautta löydät varmasti hoitajan aatoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:54"]laita ilmoitus hääkahvi ryhmään ja ajaksi tuo 24-25.12. sitä kautta löydät varmasti hoitajan aatoksi.
[/quote]
Tuskin. Se että aikuinen pissis haluaa mennä viihteellä ei ole mikään hätä
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:57"]
Me voidaan ottaa hänet meille myös asumaan, loppuiäkseen. Sais ihanan kodin, oman huoneen ja 2 vanhempaa ja 2 rakastavaa isoveljeä. Lapsirakas koirakin löytyy. Mitä hän toivois lahjaksi, käyn heti ostamassa.
[/quote]
Olet sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:35"]
Varmaan on provo, mutta tein silti netti-ilmon. Hyvää joulua ap! :)
[/quote]
Mitä luulet siitä hyötyväsi? Idiootti.
päivän naurut :DDD[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:58"]
Vie se pelastusarmeijan joulupataan.
[/quote]
Jos tää on totta ei voi muuta todeta kuin että olet helvetin tyhmä ja lapsellinen ikäiseksesi. Luulisi että teiniäitiys olisi kasvattanut sinua ihmisenä. Jos tapetilla on sinun etusi ja lapsesi etu, laitat itsesi edelle? Laita lapsi adoptioon.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:55"]
Kapteenin hyttiin? Tai vie vaikka lastenkotiin tai sairaalan lastenosastolle niin kuin mustalaiset?
[/quote]
WTF?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:02"]Missä asut? [/quote] Länsirannikko. ap
[/quote]
Siis Pori. Vain joku porilainen voi kehitellä tällaista.
Varmaan on provo, mutta tein silti netti-ilmon. Hyvää joulua ap! :)