Minne lapsi jouluaatoksi? Minulla suunnitelmia kavereiden kanssa
Olen 20-vuotias nuori nainen ja minulla on 4v lapsi (joo, olen siis teiniäiti). Minä ja kolme ystävääni olemme lähdössä risteilylle jouluna. Lasta en halua mukaan, kun varmasti juomme jne. Häiritsisi muutenkin meitä. Lapsen isä ei suostu ottamaan (en ole hänen kanssaan yhdessä) enkä haluaisi maksaa hirveästi hoitopaikasta. Minun vanhempani ovat kumpikin ulkomailla jouluna. Ja kaverit siis yllättivät minut tällä risteilyllä, eli en aikaisemmin voinut miettiä näitä juttuja. Eli minne laitan lapsen siksi aikaa kun olen risteilyllä?
Kommentit (77)
Lapsen isän vanhemmille? Anna kun arvaan, hekin ovat jossain reissussa/kuolleet/alkoholisteja/inhoavat lapsia/ette ole tekemisissä.
Mä voin ottaa meille viettämään Joulua, ollaan vuokrattu mökki ja meillä on isosukujoulu, joten 4v mahtuu hyvin mukaan! Perhetukikeskus on sitten toinen vaihtoehto, tosin sieltä ei pääse takas kotiin ihan niin pian kuin meiltä.
Mene helvettiin noiden teiniäiti-provojesi kanssa. T. Teiniäiti joka ihan oikeasti on hyvä äiti ja hoitaa lapsensa, vaikka sinun kaltaisten takia ihmiset ei meinaa sitä uskoa
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:58"]Paska läppä. Ei KUKAAN täyspäinen jätä lastaan jouluna. Idiootti.
[/quote]
No en edes ole halunnut tätä saakelin kakaraa! Haluan OMAA AIKAA. ap
Eix vuotopäiväkodissa voi pitää lapsen yötäkin? Sano, et teet jonku yövuoron ja sit tietty sul on nukkumispäivä siihen perään ja viet jo ed päivänä et saat levätä ennen yövuoroo. Sit ku meet väsyneen näkösenä niin sehän vaan vahvistaa et oot ollu yövuoros vaix olitki bailabaila laivalla :) Eix se niin suju hyvin?
Jätä kotiin. Kyllä se siellä pari päivää pärjää!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:59"]Mene helvettiin noiden teiniäiti-provojesi kanssa. T. Teiniäiti joka ihan oikeasti on hyvä äiti ja hoitaa lapsensa, vaikka sinun kaltaisten takia ihmiset ei meinaa sitä uskoa
[/quote]
No kyllä ihan saatanan oikeasti olen teiniäiti. No, jätän lapsen sitten yksin kotiin kun en neuvoja saa vittu. ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:57"]
No hei kaipasin ihan oikeasti apua enkä mitään provojuttuja... Onko niin vaikea uskoa että teiniäiti haluaa omaa aikaa?! ap
[/quote]
Teiniäiti haluaa omaa aikaa!? Ja just jouluna! Voi voi, kuka auttaisi? Voi vittu olisit miettiny silloin, kun rupesit sänkyleikkejä harrastamaan!
Teillä on kaikilla pää paskavaipassa. Ei kaikki halua olla lasten (ja UHMAIKÄISTEN!!) kanssa kotona joulua. Haistakaa vittu. ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:57"]Huono provo.
Meillä on muuten kaksi lasta jouluaattoillan mummolassa, koska sekä minä että mies ollaan ilta töissä (ensihoitaja ja lähihoitaja). Ollaan parikymppisiä ja mielellään oltais kotona lasten kanssa, mutta ollaan aattoaamu kotona ja illalla mennään vanhemmilleni töiden jälkeen, jossa tosin lapset on jo nukkumassa. Seuraavana aamuna saavat näyttää mitä joulupukki toi :)
Onneksi on ihanat vanhemmat, jotka mielellään auttavat.
[/quote]
Oikeesti? Ette kumpikaan saanu aattoiltaa vapaaksi? Avatkaa sit edes lahjat aattoaamuna. Lapsille on tosi tärkeää jakaa se joulun tärkein hetki lasten kans. Niin myös yleensä vanhemmille on parasta joulussa katsoa lasten iloa kum avaavat lahjat. Aika kylmää teillä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:02"]Missä asut?
[/quote]
Länsirannikko. ap
Siis jakaa hetki vanhempien kans, ei lasten.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:54"]provo.
[/quote]
Mitä provoa tässä on? En ymmärrä. ap
[/quote]
Yleensä äidit eivät kuvittelisikaan viettävänsä joulua ilman lapsiaan vain omien huvitustensa tähden. Yleensä äitien kaverit eivät kehtaisi sellaista edes ehdottaa. Ja yleensä 20-vuotiaat tajuaisivat kysymättäkin kieltäytyä risteilystä jos se merkitsisi eroa lapsesta jouluna.
.
Että sellaista provoa. Yritä ensi kerralla keksiä provoosi edes yksi oikeasti uskottava elementti mukaan.
Ei voi olla totta. Ei kukaan voi jättää lastaan yksin jouluna. Sanokaa että tämä on provo!! Eikö edes kaverit tunne myötätuntoa lasta kohtaan jos äiti ei tunne? Miksi ette kavereiden kesken olisi lapsen kanssa jouluna?
...nukkuuu lapsi viaton... enkelparven tie kohta luokse vie rakkautta suurinta katsomaan...
Olet huono äiti :( Antaisit lapsen pois, saisi reppana oikean elämän.
No vittu menen sitten muille palstoille kyselemään apua. Kusipäät. ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:57"]Huono provo.
Meillä on muuten kaksi lasta jouluaattoillan mummolassa, koska sekä minä että mies ollaan ilta töissä (ensihoitaja ja lähihoitaja). Ollaan parikymppisiä ja mielellään oltais kotona lasten kanssa, mutta ollaan aattoaamu kotona ja illalla mennään vanhemmilleni töiden jälkeen, jossa tosin lapset on jo nukkumassa. Seuraavana aamuna saavat näyttää mitä joulupukki toi :)
Onneksi on ihanat vanhemmat, jotka mielellään auttavat.
[/quote]
Oikeesti? Ette kumpikaan saanu aattoiltaa vapaaksi? Avatkaa sit edes lahjat aattoaamuna. Lapsille on tosi tärkeää jakaa se joulun tärkein hetki lasten kans. Niin myös yleensä vanhemmille on parasta joulussa katsoa lasten iloa kum avaavat lahjat. Aika kylmää teillä.
[/quote]
Ei ole kylmää, mummola on ihana ja isovanhemmat läheisiä. Lapset odottaa joulupukin tuloa, eli avaavat lahjat kun pukki on ne tuonut.
Ja ei, ei saatu vapaaksi. Ei kaikki voi tehdä töitä vain silloin kun huvittaa. Olisin kaikista mieluiten tietenkin lasten kanssa, ei epäilystäkään.
Kukaan ei usko sua. Huono.