Minne lapsi jouluaatoksi? Minulla suunnitelmia kavereiden kanssa
Olen 20-vuotias nuori nainen ja minulla on 4v lapsi (joo, olen siis teiniäiti). Minä ja kolme ystävääni olemme lähdössä risteilylle jouluna. Lasta en halua mukaan, kun varmasti juomme jne. Häiritsisi muutenkin meitä. Lapsen isä ei suostu ottamaan (en ole hänen kanssaan yhdessä) enkä haluaisi maksaa hirveästi hoitopaikasta. Minun vanhempani ovat kumpikin ulkomailla jouluna. Ja kaverit siis yllättivät minut tällä risteilyllä, eli en aikaisemmin voinut miettiä näitä juttuja. Eli minne laitan lapsen siksi aikaa kun olen risteilyllä?
Kommentit (77)
Tosi huono provo. Etkö parempaan pysty?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:58"]Paska läppä. Ei KUKAAN täyspäinen jätä lastaan jouluna. Idiootti.
[/quote]
No en edes ole halunnut tätä saakelin kakaraa! Haluan OMAA AIKAA. ap
[/quote]
Mikset sitten tehnyt aborttia, jollet lasta halunnut? Olisit saanut sen jo pelkästään ikäperusteella ilman mitään ongelmia.
Viina menee siis lapsesi etujen edelle?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:58"]Paska läppä. Ei KUKAAN täyspäinen jätä lastaan jouluna. Idiootti.
[/quote]
No en edes ole halunnut tätä saakelin kakaraa! Haluan OMAA AIKAA. ap
[/quote]
NO ANNA SE ADOPTIOON SAATANAN PÄSSI!
Kai sä tiesit että jouluristeilyt ei oo mitään biletysreissuja? Niissä on todella rauhallinen ja harras tunnelma. Sen lisäksi ne kestää kauemmin kuin normaalit risteilyt ja maksaa melkeest tuplahinnan? Eli eikö olis viisaampaa lähteä joulun jälkeen kun taas porukka juhlamielellä ja voisit kuitenkin olla lapsesi kanssa joulun? Ihan vitun idiootteja kavereitakin sulla, jos tuosta vaan kuvittelee että yh voi lähteä jouluksi risteilylle.
Lastenkotiin tai sairaalaan.
Siskoni vei joskus lapsensa sairaalaan ja lähti baariin.
Palkkaa hoitaja MLL:stä. Kerro syyksi, että olet lähdössä ryyppäämään jouluksi.
Suhtaudutko useinkin lapseesi tuolla tavalla, ap?
No se on sun lapses, joten sun pitää ratkaista lapsen hoito ja muut ongelmat itse. Jos ei hoitajaa löydy niin et laivalle lähde tai vaihtoehtoisesti otat lapsen mukaan ja olet juomatta tai otat korkeintaan pari-kolme, niin että pystyt lasta hoitamaan. Lapsi tahtoo varmasti olla äidin kanssa. Eivätkö kaverisi tiedä lapsestasi, kun yllätysristeilyn järjestivät, vaikka lapsella ei hoitajaa?
Provo on, mutta vastasin silti.
Toivon todella että tämä oli joku mauton vitsi. Lapsiraukka.
jos oikeasti niin osta lapselle lentolippu isovanhempien mukaan ulkomaille.
voiko tästä oikeasti selvittää kuka ap on? Haluan lapsen jonnekin suojaan.
Kohta lähtee ilmo ap:stä. Älä ylläty jos on sossu ja poliisi ovella kun ovikello soi.