Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tytölle nimeksi Ines vai Tilda?
13.12.2014 |
Meillä on nytten tyttärellemme 2 nimivaihtoehtoa, Ines ja Tilda. Mutta näistä kahdesta emme oikein osaa päättää. Kumpi olisi mielestänne parempi? Sukunimi on ruotsinkielinen, ja minun sukuni tulee osittain ruotsista. Toisiksi nimeksi ollaan valittu Anna Emilie.
Joten vaihtoehdot ovat
Ines Anna Emilie
Tilda Anna Emilie
Kumpi parempi?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Matilda on kyllä kaunis nimi. Mutta kovin yleinen
ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:13"]Tilda on kuin dildo
[/quote]
Olisin halunnut tytölleni nineksi tilda. *testasin* sitä kuitenkin isommilla lapsilla ja tää sama vastaus tuli niiltä. Tytöstä ei tulkut tildaa...
Alue: Aihe vapaa
Tines