Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastin tänään...

Vierailija
04.12.2014 |

Otin tänään Sittarissa Fazerin itsepalvelupisteestä pussiin neljä riisipiirakkaa, mutta merkitsin kappalemääräksi kolme.  Siis varastin yhden. :) Oliko suuri synti? Mitä sanotte?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut varaa maksaa sitä viittäkymmentä senttiä siitä neljännestä piirakasta?

Vierailija
2/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista ja säälittävää. Mun mielestä kaikki kotiinpäin vetäminen kertoo alhaisesta itsearvostuksesta ja luonteen heikkoudesta. Poikkeuksena toki todella köyhät, joille se 20 senttiäkin merkitsee jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hinta oli 0,39. Jännityksen halusta sen tein. Kaikkea on kokeiltava kerran. Meneehän niitä hukkaankin, tippuu lattialle, palaa jne., joten vahinko K-ryhmälle on mitätön.  Terveiset kauppiaalle! :)

Vierailija
4/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:56"]

Aika surullista ja säälittävää. Mun mielestä kaikki kotiinpäin vetäminen kertoo alhaisesta itsearvostuksesta ja luonteen heikkoudesta. Poikkeuksena toki todella köyhät, joille se 20 senttiäkin merkitsee jotain.

[/quote]

 

Olen todella köyhä. :( ap

Vierailija
5/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset.

Vierailija
6/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi pohjimmiltaan rehellinen ihminen, koska haluaa omantunnon tuskissaan tunnustaa täällä. Voimia ja siunausta ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]

Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset.

[/quote]

Perheessä on neljä jäsentä ja halusin kaikille yhden. Rahaa oli 2,80 ja piti ostaa purkki maitoakin. ap

Vierailija
8/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon syöny lentokentän ravintolassa maksamatta :)

ja ottanu abc:n aamiaspöydästä 2 riisipiirakkaa ilmasiks :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon oottanu Ikean ravintolassa vielä tripla mukin limsaa, vaikka vaan toinen tarjotaan päälle.

Vierailija
10/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rahat on loppu ja huomiseksi on vähän kauraryynejä. Keitän niistä veteen puuron, kun lapset tulevat koulusta. Kiitos ilmaisen kouluruokailun, saavat koulussa ilmaisen aterian! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätänsä menet ostamaan riisipiirakoita, jos kerran vähän rahaa?

Vierailija
12/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:13"]

Miksi ylipäätänsä menet ostamaan riisipiirakoita, jos kerran vähän rahaa?

[/quote]

 

Ne ovat ruokaisia ja lapset tykkää. Piirakoiden lisäksi ei tarvita muuta iltaruokaa. Kai köyhäkin voi syödä riisipiirakoita? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huomasin Lidlin käynnin jälkeen, että yks Gotler-paketti oli vahingossa jäänyt kärryyn. Meenkö huomenna maksamaan?

Vierailija
14/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:16"]

Mäkin huomasin Lidlin käynnin jälkeen, että yks Gotler-paketti oli vahingossa jäänyt kärryyn. Meenkö huomenna maksamaan?

[/quote]

 

Menet! Se on muuten varkaus! Ja tämä ei ole mitään leikkiä! Haluatko että sulle käy huonosti??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:16"]

Mäkin huomasin Lidlin käynnin jälkeen, että yks Gotler-paketti oli vahingossa jäänyt kärryyn. Meenkö huomenna maksamaan?

[/quote]

 

Menet! Se on muuten varkaus! Ja tämä ei ole mitään leikkiä! Haluatko että sulle käy huonosti??!

[/quote]

 

Mutta kunen tehnyt sitä tahallani vaan huomasin toisessa kaupassa, että se oli jäänyt kauppakassin alle kolmannesta kaupasta. Voinhan mä niin tehdäkin, ei tekis tiukkaakaan, koska olen rehellinen ihminen.

Vierailija
16/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:13"]

Miksi ylipäätänsä menet ostamaan riisipiirakoita, jos kerran vähän rahaa?

[/quote]

 

Ne ovat ruokaisia ja lapset tykkää. Piirakoiden lisäksi ei tarvita muuta iltaruokaa. Kai köyhäkin voi syödä riisipiirakoita? ap

[/quote]

Totta kai voi syödä, mutta ruokaisampaa olisi ollut tehdä kunnon ateria, josta olisi riittänyt muutamaksi päiväksi, etenkin viikonlopuksi.

Vierailija
17/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset.
[/quote] pnko tämä asia sinulle kuuluva , vitun hattiwatti

Vierailija
18/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä edes tätä. Töissäkin ärsyttää huomata miten ihmiset pöllii näytillä olevista tuotteista pattereita yms. pientä. Eipä niitäkään tuotteita voi sitten myydä, kun jotain puuttuu.

Ystäväni kertoi että hänen työpaikallaan ihmiset saattavat pyytää jokaiselle ostamalleen tuotteelle oman muovipussin ja jopa korteille pitää saada iso litran pussi. (Ilmeisesti heillä on ilmaiset pussit).

Joulun aikaan tuovat paketoitavaksi muualta ostamiaan lahjoja, koska paketointi on ilmainen. Joo, nämä eivät ole varkauksia, mutta ihmetyttää silti!

Vierailija
19/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset. [/quote] pnko tämä asia sinulle kuuluva , vitun hattiwatti

[/quote]

 

Kyseessä on varkaus, josta voi ilmoittaa poliisille. Kirjoitit rumasti, joten ohjaan viestin nettipoliisille. Ap, joutuu vastaaamaan teostaan.