Varastin tänään...
Otin tänään Sittarissa Fazerin itsepalvelupisteestä pussiin neljä riisipiirakkaa, mutta merkitsin kappalemääräksi kolme. Siis varastin yhden. :) Oliko suuri synti? Mitä sanotte?
Kommentit (19)
Aika surullista ja säälittävää. Mun mielestä kaikki kotiinpäin vetäminen kertoo alhaisesta itsearvostuksesta ja luonteen heikkoudesta. Poikkeuksena toki todella köyhät, joille se 20 senttiäkin merkitsee jotain.
Se hinta oli 0,39. Jännityksen halusta sen tein. Kaikkea on kokeiltava kerran. Meneehän niitä hukkaankin, tippuu lattialle, palaa jne., joten vahinko K-ryhmälle on mitätön. Terveiset kauppiaalle! :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:56"]
Aika surullista ja säälittävää. Mun mielestä kaikki kotiinpäin vetäminen kertoo alhaisesta itsearvostuksesta ja luonteen heikkoudesta. Poikkeuksena toki todella köyhät, joille se 20 senttiäkin merkitsee jotain.
[/quote]
Olen todella köyhä. :( ap
Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset.
Ap on selvästi pohjimmiltaan rehellinen ihminen, koska haluaa omantunnon tuskissaan tunnustaa täällä. Voimia ja siunausta ap!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]
Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset.
[/quote]
Perheessä on neljä jäsentä ja halusin kaikille yhden. Rahaa oli 2,80 ja piti ostaa purkki maitoakin. ap
mä oon syöny lentokentän ravintolassa maksamatta :)
ja ottanu abc:n aamiaspöydästä 2 riisipiirakkaa ilmasiks :D
oon oottanu Ikean ravintolassa vielä tripla mukin limsaa, vaikka vaan toinen tarjotaan päälle.
Nyt rahat on loppu ja huomiseksi on vähän kauraryynejä. Keitän niistä veteen puuron, kun lapset tulevat koulusta. Kiitos ilmaisen kouluruokailun, saavat koulussa ilmaisen aterian! ap
Miksi ylipäätänsä menet ostamaan riisipiirakoita, jos kerran vähän rahaa?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:13"]
Miksi ylipäätänsä menet ostamaan riisipiirakoita, jos kerran vähän rahaa?
[/quote]
Ne ovat ruokaisia ja lapset tykkää. Piirakoiden lisäksi ei tarvita muuta iltaruokaa. Kai köyhäkin voi syödä riisipiirakoita? ap
Mäkin huomasin Lidlin käynnin jälkeen, että yks Gotler-paketti oli vahingossa jäänyt kärryyn. Meenkö huomenna maksamaan?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:16"]
Mäkin huomasin Lidlin käynnin jälkeen, että yks Gotler-paketti oli vahingossa jäänyt kärryyn. Meenkö huomenna maksamaan?
[/quote]
Menet! Se on muuten varkaus! Ja tämä ei ole mitään leikkiä! Haluatko että sulle käy huonosti??!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:16"]
Mäkin huomasin Lidlin käynnin jälkeen, että yks Gotler-paketti oli vahingossa jäänyt kärryyn. Meenkö huomenna maksamaan?
[/quote]
Menet! Se on muuten varkaus! Ja tämä ei ole mitään leikkiä! Haluatko että sulle käy huonosti??!
[/quote]
Mutta kunen tehnyt sitä tahallani vaan huomasin toisessa kaupassa, että se oli jäänyt kauppakassin alle kolmannesta kaupasta. Voinhan mä niin tehdäkin, ei tekis tiukkaakaan, koska olen rehellinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:13"]
Miksi ylipäätänsä menet ostamaan riisipiirakoita, jos kerran vähän rahaa?
[/quote]
Ne ovat ruokaisia ja lapset tykkää. Piirakoiden lisäksi ei tarvita muuta iltaruokaa. Kai köyhäkin voi syödä riisipiirakoita? ap
[/quote]
Totta kai voi syödä, mutta ruokaisampaa olisi ollut tehdä kunnon ateria, josta olisi riittänyt muutamaksi päiväksi, etenkin viikonlopuksi.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset.
[/quote] pnko tämä asia sinulle kuuluva , vitun hattiwatti
Mä en ymmärrä edes tätä. Töissäkin ärsyttää huomata miten ihmiset pöllii näytillä olevista tuotteista pattereita yms. pientä. Eipä niitäkään tuotteita voi sitten myydä, kun jotain puuttuu.
Ystäväni kertoi että hänen työpaikallaan ihmiset saattavat pyytää jokaiselle ostamalleen tuotteelle oman muovipussin ja jopa korteille pitää saada iso litran pussi. (Ilmeisesti heillä on ilmaiset pussit).
Joulun aikaan tuovat paketoitavaksi muualta ostamiaan lahjoja, koska paketointi on ilmainen. Joo, nämä eivät ole varkauksia, mutta ihmetyttää silti!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]Jos oot köyhä niin otat sen 3 etkä 4. Ei pitäs olla sen vaikeampaa. Vittu et osaa ottaa päähän sun kaltaiset. [/quote] pnko tämä asia sinulle kuuluva , vitun hattiwatti
[/quote]
Kyseessä on varkaus, josta voi ilmoittaa poliisille. Kirjoitit rumasti, joten ohjaan viestin nettipoliisille. Ap, joutuu vastaaamaan teostaan.
Eikö ollut varaa maksaa sitä viittäkymmentä senttiä siitä neljännestä piirakasta?