Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pilannut elämäni.

Vierailija
13.12.2014 |

Opiskelin alaa josta en pidäkään. Olen työssä jota inhoan. Menin naimisiin väärän miehen kanssa ja siksi sain väärät lapset. En oikeastaan edes pidä heistä. Myönnytyksenä sille väärälle miehelle asun väärässä kaupungissa. Vihaan tätä paikkaa. Vihaan elämääni. Vihaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen. 
[/quote]

Ei ne lapset ole este opiskelulle

Vierailija
22/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat syyttömiä tilanteeseen. Säälittää lapsiparat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen.  [/quote] Ei ne lapset ole este opiskelulle

[/quote]No totta vitussa ne on. Lapset tarvitsevat vanhemmat joilla on vakaa taloudellinen tilanne ja riittävästi aikaa ja voimavaroja. Opiskelija on liian köyhä vanhemmaksi ja jos opiskelee töiden ohella vie se vanhemman voimavarat ja ajan ja lapsi jää ilman.

Vierailija
24/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen.  [/quote] Ei ne lapset ole este opiskelulle

[/quote]No totta vitussa ne on. Lapset tarvitsevat vanhemmat joilla on vakaa taloudellinen tilanne ja riittävästi aikaa ja voimavaroja. Opiskelija on liian köyhä vanhemmaksi ja jos opiskelee töiden ohella vie se vanhemman voimavarat ja ajan ja lapsi jää ilman.
[/quote]

Työtönkin on liian paska vanhemmaksi, saatana! Istuvat vaan netissä surffaamassa paskoilla tuloilla ja vetävät tupakkaa ja kaljaa siinä samalla.

Vierailija
25/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:08"]

Lapsesi ovat syyttömiä tilanteeseen. Säälittää lapsiparat.

[/quote]Niinhän he ovat syyttömiä. Asiat eivät siitä kuitenkaan muutu. Kyllä minä rakastan lapsiani, tahdon heille pelkkää hyvää. Hoidan, huolehdin halin. Mutta en ymmärrä. En pidä monista heidän ominaisuuksistaan. Olen usein pettynyt, hämmentynyt, pihalla. Lapseni muistuttavat niin paljon isäänsä, että en käsitä heitä. En koskaan valitsisi tuollaisia ihmisiä ystävikseni. Lapseni ovat jo teini-ikäisiä. Olen 44-vuotias. Ruma, lihava, tyhmä epäonnistuja.

Vierailija
26/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen.  [/quote] Ei ne lapset ole este opiskelulle

[/quote]No totta vitussa ne on. Lapset tarvitsevat vanhemmat joilla on vakaa taloudellinen tilanne ja riittävästi aikaa ja voimavaroja. Opiskelija on liian köyhä vanhemmaksi ja jos opiskelee töiden ohella vie se vanhemman voimavarat ja ajan ja lapsi jää ilman.

[/quote]

Ei mene noi..se on parin vuoden tiukempi aika, joka on panostus tulevaisuuteen. Pienin askelin pääsee myös perille, ei tarvitse tehdä heti 180asteen käännöstä. Etkö tosiaankaan pidä tai rakasta lapsiasi? Paska tilannen kaikille..olisit edes jättänyt yhteen lapseen.

Ala tekemään niitä suunnitelmia ja tekoja, että saat elämästäsi nautittavampaa. Jätä ihminen ja koti, joka tuntuu väärältä. Opiskele ja muuta elämääsi. Ehkä se rakkaus lapsiinkin löytyy kun alat itse kantamaan vastuuta elämästäsi, etkä projisoi heihin oma virheitäsi. Ei ihmekään jos et pidä heistä kun ovat muka esteenä. Olet itse ainoa este loppujen lopuksi. Ei löydy uskallusta SINUSTA. Se ei ole lasten vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]

Teetkö asialle mitään?

[/quote]

 

En saanut vastausta. Eli haluat vain valittaa?

Vierailija
28/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen.  [/quote] Ei ne lapset ole este opiskelulle [/quote]No totta vitussa ne on. Lapset tarvitsevat vanhemmat joilla on vakaa taloudellinen tilanne ja riittävästi aikaa ja voimavaroja. Opiskelija on liian köyhä vanhemmaksi ja jos opiskelee töiden ohella vie se vanhemman voimavarat ja ajan ja lapsi jää ilman. [/quote] Työtönkin on liian paska vanhemmaksi, saatana! Istuvat vaan netissä surffaamassa paskoilla tuloilla ja vetävät tupakkaa ja kaljaa siinä samalla.

[/quote]Väitteesi on tietysti tosi. Ei kai kukaan työtön ala jumalauta kakaroita tehtailemaan tilanteessa jossa ei niistä voi huolehtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]

Teetkö asialle mitään?

[/quote]

 

En saanut vastausta. Eli haluat vain valittaa?
[/quote]

Perus av-mamma

Vierailija
30/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]

Teetkö asialle mitään?

[/quote]En tee. Liian myöhäistä. Kaikki on pilalla enkä pysty asioita muuttamaan pilaamatta toisten elämiä. Siihen en ole valmis.

 

En saanut vastausta. Eli haluat vain valittaa?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen.  [/quote] Ei ne lapset ole este opiskelulle [/quote]No totta vitussa ne on. Lapset tarvitsevat vanhemmat joilla on vakaa taloudellinen tilanne ja riittävästi aikaa ja voimavaroja. Opiskelija on liian köyhä vanhemmaksi ja jos opiskelee töiden ohella vie se vanhemman voimavarat ja ajan ja lapsi jää ilman. [/quote] Työtönkin on liian paska vanhemmaksi, saatana! Istuvat vaan netissä surffaamassa paskoilla tuloilla ja vetävät tupakkaa ja kaljaa siinä samalla.

[/quote]Väitteesi on tietysti tosi. Ei kai kukaan työtön ala jumalauta kakaroita tehtailemaan tilanteessa jossa ei niistä voi huolehtia?
[/quote]

No niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotiaana olet vielä nuori. Vasta elämästi puolessa välissä, nykyisin eletään aika vanhaksi. Lopeta itsesääli ja katkeruus, ne vievät liikaa henkistä energiaasi. Kun olet tajunnut että asiat toteutuvat kuten haluat suunnittelemalla, niin käytä energiasi sen sijaan suunnitteluun. Ja sitten alat ottaa yksi toisen jälkeen niitä pieniä askeleita. Ei sun tartte heti pyrähtää vuoren huipulle, vaan se uusi elämä alkaa sillä yhdellä askeleella.

Lapsesi ovat jo teini-iässä ja kohta lähtevät omille teilleen opiskelemaan tai muuta. Ei teini tarvitse äiskää 24/7 ja kahli sinua.

Eikä sinun tarvitse heittäytyä opiskelijaksi kerralla. Erilaisia opintoja voi suorittaa kurssin kerrallaan vaikka avoimessa yliopistossa tai työväenopistossa yms. Tai vaikka verkossa. Sellaiselle meno olisi se ensimmäinen askel.

Erotako miehestäsi vai työstää avioliittoasi, se on päätös jonka teet. Sitäkin voit suunnitella ja keskusella miehesi kanssa jos on asiallinen ihminen.

 

Vierailija
34/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kysyä, minkätyyppistä vikaa miehessä siis on, joka näkyy lapsissakin? He ovat liian mitä? Vai onko ongelma siinä, että perheen kulttuurikin on jotain, mihin et ole voinut vaikuttaa? Miksi olet oman elämäsi sivullinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:50"]

Eikö olekin? Varoituksen sana kaikille nuorille: Mieti tarkkaan millaisen elämän haluat. Mieti tarkkaan kenen kanssa päädyt yhteen ja kenen kanssa teet lapsia. Mieti tarkkaan uravalintasi, minne elämäsi aiot rakentaa. Älä tyydy! Älä tee kompromissejä! Älä ajaudu! ap

[/quote]

No paskat. Kaikki tässä maailmassa tekee kompromisseja ja hyvä niin. Tää maailma olis vielä sairaampi paikka muuten elää. Sulla on paha asennevamma. Just tollaset "minä en tyydy mihinkään"-ihmisetei osaa ikinä olla onnellisia. Aina joku vois olla paremmin. Vastakohtana ne, jotka on kiitollisia ja iloisia elämän pienistäkin asioista. Eikä ikinä puhuin omista lapsistaan ja perheestöön tuolla tavoin.

Vierailija
36/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:34"]

Sopiiko kysyä, minkätyyppistä vikaa miehessä siis on, joka näkyy lapsissakin? He ovat liian mitä? Vai onko ongelma siinä, että perheen kulttuurikin on jotain, mihin et ole voinut vaikuttaa? Miksi olet oman elämäsi sivullinen?

[/quote]Yksinkertaisia. Olen varmaan minäkin, mutta eri tavalla. ap

Vierailija
37/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:58"]Minäkin opiskelin väärälle alalle, mutta en aio tehdä lapsia niin voin vielä opiskella uudelleen.  [/quote] Ei ne lapset ole este opiskelulle

[/quote]No totta vitussa ne on. Lapset tarvitsevat vanhemmat joilla on vakaa taloudellinen tilanne ja riittävästi aikaa javoimavaroja. Opiskelija on liian köyhä vanhemmaksi ja jos opiskelee töiden ohella vie se vanhemman voimavarat ja ajan ja lapsi jää ilman.

[/quote]

Meillä on huoattavasti enemmän aikaa lapsille kun työssäkäyvillä vanhemmilla. Ei olis paremmin voinut tämä mennä!

Opiskelija

Vierailija
38/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali

Vierailija
39/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:47"]

Teetkö asialle mitään?

[/quote]

 

En saanut vastausta. Eli haluat vain valittaa?

[/quote]

En tee. Liian myöhäistä. Kaikki on pilalla enkä pysty asioita muuttamaan pilaamatta toisten elämiä. Siihen en ole valmis.

[/quote]

Ehei ei se niin mene. Kaiken voi muuttaa jos on tahtoa ja kekseliäisyyttä.

Itse en olisi koskaan selvinnyt vuosikymmenen kestävistä vakavista mielenterveysongelmista, kuolemanhalusta, epäterveistä ihmissuhteista ja päihteistä jos olisin jäänyt tuleen makaamaan. Vieläkin korjailen menneisyyteni jälkiä, mutta muutaman vuoden kova työ on tuottanut tulosta ja elämäni on jälleen elämisen arvoinen. Työ on raskasta ja kasvukivut ovat kovatm, mutta meillä on vain yksi elämä eikä sitä kannata tuhlata ruikuttamiseen.

Vierailija
40/53 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 jatkaa: Ja varmasti keksisit tavan muuttaa elämäsi ilman pahoja henkilövahinkoja. Jos vaan käytät päätäsi. Joskus elämässä täytyy tehdä valintoja jotka eivät ole kaikkien mieleen, mutta life goes on, ei siihen kukaan kuole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme